Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke navn hadde vært aktuelt som guttenavn hvis dere skulle hatt gutt? Vi har jentenavnet klart, tror jeg iallfall, men er litt i tvil om guttenavnet....Vi blir enige tilslutt! noen navn liker vi begge (sjeldent) andre “misliker” vi begge og avskriver Nå har mannen funnet navn jeg faktisk liker også og som han selv sier blir det sikkert helt uaktuelt når vi møter baby
Vært gjennom mølla med jentenavn før! hadde vært lettere med gutt
Hvilke navn hadde vært aktuelt som guttenavn hvis dere skulle hatt gutt? Vi har jentenavnet klart, tror jeg iallfall, men er litt i tvil om guttenavnet....
Samme her! Mannen mener uansett at vi må møte lillegutt før vi bestemmer navn.. jeg skulle gjerne hatt det klart alleredeNja, vi har egentlig ikke noen gode forslag noen av oss
Hehe, jeg synes guttenavn er så vanskelig jentenavnet hadde vi klart på dette tidspunktet sist!Samme her! Mannen mener uansett at vi må møte lillegutt før vi bestemmer navn.. jeg skulle gjerne hatt det klart allerede
Jeg hadde også mange fine jentenavn jeg ønsket! Men gutten var ikke forventet og må dessuten passe med de to guttene pappaen har fra før... VANSKELIGHehe, jeg synes guttenavn er så vanskelig jentenavnet hadde vi klart på dette tidspunktet sist!
Nei, jeg trodde det skulle bli jente så er enda litt satt utJeg hadde også mange fine jentenavn jeg ønsket! Men gutten var ikke forventet og må dessuten passe med de to guttene pappaen har fra før... VANSKELIG