Er d over?

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
:(
Er bare 4+1, første positive test fredag. Litt stigning, i går 1-2 på digital..

Lyyyyserosa på papiret i dag tidlig, mer nå. Er d over?...

Jammen rekker man å tenke mye på noen dager..
 
Mange blør helt ufarlig i svangerskap, så det trenger ikke bety at det er over❤️ Se det ann, og så kan du evt ta hcg-blodprøver hos legen for å se om det stiger som normalt! Krysser fingrene for deg:happy:
 
Mange blør helt ufarlig i svangerskap, så det trenger ikke bety at det er over❤️ Se det ann, og så kan du evt ta hcg-blodprøver hos legen for å se om det stiger som normalt! Krysser fingrene for deg:happy:

Takk for svar.. :Heartpink
 
Det er ikke sikkert det er over :Heartred Mangle blør litt i begynnelsen og regner med det er rundt menstid for deg?
Jeg hadde ikke vært bekymret hvis du ikke opplever sterke menssmerter i mage og rygg sammen med sterk blødning :)

Lettere sagt enn gjort, I know, men det er altså ikke så uvanlig med små blødninger :)

Ha du testet med strimmel, så kan du sjekke utviklingen på dem også. Det kan ikke stoles 100% på, så sikkert lurt med hcg prøve som Imn86 sier.
 
Jeg har også blødd i et svangerskap. Fikk helt hetta husker jeg. Var ca rundt den tiden mensen skulle ha vært der, eller et par dager etter. Det sto på ei helg og så stoppet det. Han er straks 3år :)
 
Jeg har også blødd i et svangerskap. Fikk helt hetta husker jeg. Var ca rundt den tiden mensen skulle ha vært der, eller et par dager etter. Det sto på ei helg og så stoppet det. Han er straks 3år :)
Det er ikke sikkert det er over :Heartred Mangle blør litt i begynnelsen og regner med det er rundt menstid for deg?
Jeg hadde ikke vært bekymret hvis du ikke opplever sterke menssmerter i mage og rygg sammen med sterk blødning :)

Lettere sagt enn gjort, I know, men det er altså ikke så uvanlig med små blødninger :)

Ha du testet med strimmel, så kan du sjekke utviklingen på dem også. Det kan ikke stoles 100% på, så sikkert lurt med hcg prøve som Imn86 sier.

Jeg blør litt, men har ingen vondter.. enda! Får se Ann de neste dagene.. har gått tilbake i syklusmodus på Flo, men henger her inntil d er helt sikkert at d er over.
 
Håper spiren fortsatt sitter godt fast, er som de andre sier normalt uten at det trenger å være farlig:Heartred
 
Kan også være at egget bare har streifet livmoren, akkurat nok til at det produserer nok HCG for en positiv test. Opplevde det for noen år siden. Fikk rosa på papiret da jeg Ca skulle hatt mensen, blødningene tokk seg opp etter et døgn, hadde ingen smerter. Mulig fordi det kun streifet livmorslimhinnen nok til å få svak strek og 1-2 på digital. Tre dager etterpå var testene negative igjen. MEN, er også de som opplever blødning uten at det er noe galt. Som legen min sa så er det så tidlig at det ikke skulle blitt oppdaget engang, siden det er før mens så telles det ikke som en graviditet.
 
Kan også være at egget bare har streifet livmoren, akkurat nok til at det produserer nok HCG for en positiv test. Opplevde det for noen år siden. Fikk rosa på papiret da jeg Ca skulle hatt mensen, blødningene tokk seg opp etter et døgn, hadde ingen smerter. Mulig fordi det kun streifet livmorslimhinnen nok til å få svak strek og 1-2 på digital. Tre dager etterpå var testene negative igjen. MEN, er også de som opplever blødning uten at det er noe galt. Som legen min sa så er det så tidlig at det ikke skulle blitt oppdaget engang, siden det er før mens så telles det ikke som en graviditet.

Sant d. Jeg får se hva dagene bringer. Har en dårlig magefølelse. Får ta en test i slutten av uka.. da er d bare å prøve videre:shy:
 
Det er nok over!
Økende blødning. Koagler. Og menssmerter..
 
Så leit! :( lykke til videre!

Takk:Heartpink Ja... veldig!!!! :sorry: Relativt ute av meg til tider i dag. Håper neste spire vil sitte raskt og at den vil sitte i 9 mnd! :shy:
 
Så trist :(
Håper neste spire setter seg fort og sitter til mål!
Sender deg en trøste klem :Heartred

Takk:Heartbigred håper pp10 blir spire og sitter til termin:wav

Håper jeg er ferdig m snufse hulke perioden nå. Ikke så greit m såå mye hormoner i kroppen heller..
 
Takk:Heartbigred håper pp10 blir spire og sitter til termin:wav

Håper jeg er ferdig m snufse hulke perioden nå. Ikke så greit m såå mye hormoner i kroppen heller..

Få det ut, absolutt lov å sørge! Jeg syns det var en bitteliten trøst å tenke på at jeg var blitt en engel mamma :angel7 Syns det er en fin tanke å tenke at man har et lite englebarn (selv om en selvfølgelig heller ville hatt en baby) så blir ikke spiren «glemt». Syns forumet også var til god hjelp der andre har opplevd det samme og kan dele erfaringene om det.
Veldig mange jeg leste om der ble gravid raskt igjen etterpå, så håper det skjer for deg også :love7
 
Få det ut, absolutt lov å sørge! Jeg det var en bitteliten trøst å tenke på at jeg var blitt en engel mamma :angel7 Syns det er en fin tanke å tenke at man har et lite englebarn (selv om en selvfølgelig heller ville hatt en baby) så blir ikke spiren «glemt». Syns forumet også var til god hjelp der andre har opplevd det samme og kan dele erfaringene om det.
Veldig mange jeg leste om der ble gravid raskt igjen etterpå, så håper det skjer for deg også :love7

Dette forumet altså og du:love7 det gjør godt å dele ting her og få slike tilbakemeldinger. Jeg rakk så vidt å bli 4+1 på vei.. men kan tenke på d som en liten :angel7 fordiom. Glemmer aldri enkelte ting her i livet. Lite eller stort..
holder en knapp på at vi blir gravide raskt igjen, og da må j finne en overlevelsetaktikk for de første ukene .. :angel5

Klem:Heartpink
 
Dette forumet altså og du:love7 det gjør godt å dele ting her og få slike tilbakemeldinger. Jeg rakk så vidt å bli 4+1 på vei.. men kan tenke på d som en liten :angel7 fordiom. Glemmer aldri enkelte ting her i livet. Lite eller stort..
holder en knapp på at vi blir gravide raskt igjen, og da må j finne en overlevelsetaktikk for de første ukene .. :angel5

Klem:Heartpink

Nei det setter spor, tankene og følelsene kommer jo med engang en får to streker :oops:
Ønsker deg masse lykke til og sender mange gode klemmer :Heartred:Heartred:Heartred
 
Back
Topp