Er d over?

Nei det setter spor, tankene og følelsene kommer jo med engang en får to streker :oops:
Ønsker deg masse lykke til og sender mange gode klemmer :Heartred:Heartred:Heartred

Ja, helt sykt hvor mange tanker som kommer når en får to streker!!

Takk :Heartbigred:Heartpink:Heartred
 
Huff, stakkars deg! Håper det går bra med deg :Heartred masse lykke til videre!

Takk!! Verste er over nå tror j, med tanker skuffelse ubehag og hormoner.. bare å håpe at syklusen nå forløper som normalt..
takk:Heartpink
Masse lykke til med svangerskapet:Heartpink
 
Takk!! Verste er over nå tror j, med tanker skuffelse ubehag og hormoner.. bare å håpe at syklusen nå forløper som normalt..
takk:Heartpink
Masse lykke til med svangerskapet:Heartpink
Det var godt å høre! Takk for det :Heartred
Håper du snart kommer i en ny termingruppe! Når jeg hadde en tidlig SA i uke 6 hoppet jeg rett inn i vanlig syklus (SA ble som mens) og ble gravid 3 uker etter på første EL. Jeg har EL på CD21! Det kan godt hende med deg også :)
 
Det var godt å høre! Takk for det :Heartred
Håper du snart kommer i en ny termingruppe! Når jeg hadde en tidlig SA i uke 6 hoppet jeg rett inn i vanlig syklus (SA ble som mens) og ble gravid 3 uker etter på første EL. Jeg har EL på CD21! Det kan godt hende med deg også :)

Åh liker slike glad historier:) jeg satser på en lignende en:Heartbigred jeg pleier å ha EL på dag 11, så vi får hoppe i høyet neste uke:hello2 krysser fingra for ny termingruppe raskt:)
 
Trist å høre.:Heartred Hadde en SA i uke 5 selv og 14 dager etterpå satt spiren og nå er jeg 14 uker på vei. Håper det går like fort for deg. Lykke til :)

Åh blir så glad av å høre det:Heartbigred håper virkelig d!! Takk:Heartpink nyt svangerskapet :)
 
Back
Topp