- Epidural er bra smertelindring

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Jeg hadde epidural til min første, og var ganske bestemt på at jeg skulle ha det på nr 2 også. Men rakk aldri noe annet enn lystgass på nr 2, og fødselen var så vanvittig masse bedre enn den første der jeg fikk epidural!! Så jeg skal absolutt ikke ha epidural, med mindre noe uforutsett skjer...jeg skal ha lystgass :D

Jeg fikk ikke epidural under første fødsel,selv om jeg ville. Denne gangen etter samtale med sykehuset pga fødselangst etter en fødsel der alt gikk galt, så har jeg blitt lovet å få satt inn epidural med en gang jeg kommer opp (så blir den satt på når/hvis behovet melder seg). Dette er en stor betryggelse for meg!

Jeg fikk ikke epidural under første fødsel,selv om jeg ville. Denne gangen etter samtale med sykehuset pga fødselangst etter en fødsel der alt gikk galt, så har jeg blitt lovet å få satt inn epidural med en gang jeg kommer opp (så blir den satt på når/hvis behovet melder seg). Dette er en stor betryggelse for meg!

æsj så kjedelig! var du kommet for langt i prosessen da, siden di ikke ville sette? :/

Back
Topp