Enkefalos hopper i det igjen!

Nei, teoretisk sett kan vel egget overleve et døgn etter at det er sluppet. Men med PCOS og dertil antatt dårlig eggkvalitet, tror jeg ikke det er noen fordel at det er egget som må vente på sædcellene og ikke omvendt [emoji51] Vi får se :)

Sant nok! Men det sies vel at egget er sluppet først når test er negativ:D? Vi satser på at du er kun 1 dpo;)<3
 
Tusen takk for gode ord, vennen [emoji173]️ Nei, de er ikke så lette å forstå seg på. Jeg kunne ønske jeg hadde en mann som lett pratet om følelsene sine. Det er vel kanskje ikke så altfor mange av dem [emoji23] Jeg tror håpet er ute, men vi tok heldigvis en runde i går. Så får vi se..

Tror vi har en ganske lik mann, på flere områder. Her kan han «slå til», men når vi begge jobber mye, trener mye og mini har natte-fest om dagen så blir det enda mindre enn normalt (og normalt er ikke så ofte det heller :wacky:). Hadde flaks og fikk han med på litt kos antatt dagen før EL her, så kan jo drømme om å lykkes ;) Men ligger ikke mer på lur, og har ikke fått han med på mer kos etter EL så må i så fall være den ene runden som slår til!
 
Du er dpo. Og da er det den neste ventetiden...
Ja. Definitivt dpo. Og den neste ventetiden - som heldigvis ikke er så lang som å vente på EL :P
 
Sant nok! Men det sies vel at egget er sluppet først når test er negativ:D? Vi satser på at du er kun 1 dpo;)<3
Ja, men tempen er nok dessverre en ganske sikker indikator :/ Vi får bare vente og se. Glad vi i alle fall fikk lagt inn aksjer i går. Da føles det kanskje "bare" 70% kjørt, ikke 100. Haha..
 
Tror vi har en ganske lik mann, på flere områder. Her kan han «slå til», men når vi begge jobber mye, trener mye og mini har natte-fest om dagen så blir det enda mindre enn normalt (og normalt er ikke så ofte det heller :wacky:). Hadde flaks og fikk han med på litt kos antatt dagen før EL her, så kan jo drømme om å lykkes ;) Men ligger ikke mer på lur, og har ikke fått han med på mer kos etter EL så må i så fall være den ene runden som slår til!
På en måte litt godt å høre at jeg ikke er alene om å ha det på den måten :p Det er vanvittig frustrerende, spesielt når jeg må vente så lenge på hver sjanse. Vi har dog egentlig ingenting å klage på med en gutt som fortsatt stort sett sover to lange hviler om dagen, som sovner av seg selv uten at vi trenger å være på rommet, og som sover fra ca kl 19-7/8 på natta. Vi har det EGENTLIG ikke så fryktelig slitsomt til at vi kan bruke det som skyld i den dårlige frekvensen på aksjer :p Jaja.. Vi får prate litt om det og bli enige om en bedre "taktikk".
 
På en måte litt godt å høre at jeg ikke er alene om å ha det på den måten :p Det er vanvittig frustrerende, spesielt når jeg må vente så lenge på hver sjanse. Vi har dog egentlig ingenting å klage på med en gutt som fortsatt stort sett sover to lange hviler om dagen, som sovner av seg selv uten at vi trenger å være på rommet, og som sover fra ca kl 19-7/8 på natta. Vi har det EGENTLIG ikke så fryktelig slitsomt til at vi kan bruke det som skyld i den dårlige frekvensen på aksjer :p Jaja.. Vi får prate litt om det og bli enige om en bedre "taktikk".
Her ble det bare 1 daghvil fra ca 13mnd alder, og nå er det hyling om nettene igjen så mammaen sover for lite...Vi har også vært bortskjemt med 12-13 timers natt, men nå er den nede i 11timer med mange hylerunder :wacky: Blir ikke akkurat mer kos på foreldrene av det! ;)

(Hovedprioriteten her er vektnedgang for å kunne søke om ny IVF-runde)
 
Her ble det bare 1 daghvil fra ca 13mnd alder, og nå er det hyling om nettene igjen så mammaen sover for lite...Vi har også vært bortskjemt med 12-13 timers natt, men nå er den nede i 11timer med mange hylerunder :wacky: Blir ikke akkurat mer kos på foreldrene av det! ;)

(Hovedprioriteten her er vektnedgang for å kunne søke om ny IVF-runde)

Uff, det er utrolig slitsomt med sånne utrolige netter! Håper virkelig det snur for dere igjen [emoji3590] Godt dere ikke er 100% på prøving enda, for det hadde sikkert blitt enda mer frustrerende.
 
CD 30/3 DPO - PP 3

c53db51542a1674500ec9a17204261ce.jpg


d0b79cd8517408f41278ccb31b34a770.jpg


Klar dpo-temp i dag, men siden jeg plottet inn EL-slim i dag også, så ble det stiplet linje. Kan godt være det var soldat-rest. Jeg synes det kan være vanskelig å se forskjell. Regner nok (dessverre) med at det stemmer det FF sier uansett. Snakk om å få inn supre aksjer bare akkurat for sent a.. [emoji849] Jada, jeg veet det fortsatt er litt håp. Det er bare så innmari vanskelig å tro på det selv [emoji28]

Jeg føler prøvingen til nå bare har vært rot. Det er nok litt fordi jeg ikke har vært hos gyn enda. Føler egentlig ikke vi har noen reell sjanse før det. Men det hadde jo ikke gjort noe med litt mer orden i aksjene [emoji14]

Jaja.. CD 30.. Der hvor andre forventer mens, er jeg nettopp kommet i dpo.. [emoji849][emoji12] Jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over at kroppen er så uregelmessig allerede. Hadde liksom håpet på en reprise fra sist gang jeg sluttet på p-piller hvor syklusene ikke var helt gærne i starten. Men hva kan man forvente når man har PCOS liksom? Begynner å bli skikkelig spent på hva gyn har å si!
 
Når var det du skulle til gyn? Alltid greit å ha gjort opp en plan med de om evt vei videre synes jeg iallefall :happy:
 
Skikkelig ekkelt men slik ser du forskjell på slim og soldatrester;
Slimet kan strekkes mellom to fingre mens sæden ikke kan :wtf::hilarious:
 
Så kjedelig at det ble en dårlig pp på dere nå. Men, bedre å ikke stresse det for pliktsex, for det er alt annet enn ålreit. Også er det jo strengt talt en liten sjanse da :) Heier i massevis herfra i hvert fall ❤️
 
Uff, det er utrolig slitsomt med sånne utrolige netter! Håper virkelig det snur for dere igjen [emoji3590] Godt dere ikke er 100% på prøving enda, for det hadde sikkert blitt enda mer frustrerende.

Jeg håper også det snur, og må vel ha en prat med mannen om babylaging igjen ;)
 
Når var det du skulle til gyn? Alltid greit å ha gjort opp en plan med de om evt vei videre synes jeg iallefall :happy:
30. oktober. Så det nærmer seg så smått i det minste. Og helt enig. Skal bli veldig godt å legge en plan med han :happy:
 
Skikkelig ekkelt men slik ser du forskjell på slim og soldatrester;
Slimet kan strekkes mellom to fingre mens sæden ikke kan :wtf::hilarious:
Haha! Jeg vet, men jeg synes faktisk jeg kan strekke sæden mellom fingrene også ganske ofte, jeg Kanskje det betyr at det er en blanding :P
 
Så kjedelig at det ble en dårlig pp på dere nå. Men, bedre å ikke stresse det for pliktsex, for det er alt annet enn ålreit. Også er det jo strengt talt en liten sjanse da :) Heier i massevis herfra i hvert fall ❤️
Tusen takk ❤️ Nei, uff, pliktsex er fryktelig kjedelig. Jeg synes det er en stor fordel at lysten øker rundt EL da, men det samme skjer vel ikke nødvendigvis hos menna :wacky:
 
Haha! Jeg vet, men jeg synes faktisk jeg kan strekke sæden mellom fingrene også ganske ofte, jeg Kanskje det betyr at det er en blanding :p

Hehe, det er jo litt komisk at vi både vet og gjør dette :hilarious:
 
Hehe, det er jo litt komisk at vi både vet og gjør dette :hilarious:
Ikke sant? Om noen hadde sagt det for.... Vel... Ehh... 15 år siden?
Jeg har vært i dette gamet ganske lenge. Men jeg er jo ferdig nå da og har ikke behov for slike analyser lenger.
 
Hehe, det er jo litt komisk at vi både vet og gjør dette :hilarious:
Ikke sant? Om noen hadde sagt det for.... Vel... Ehh... 15 år siden?
Jeg har vært i dette gamet ganske lenge. Men jeg er jo ferdig nå da og har ikke behov for slike analyser lenger.
Hahaha. Dere sier noe. Utrolig hvor mye kunnskap man har klart å tilegne seg om dette veldig snevre, sære emnet [emoji23]
 
Back
Topp