Enkefalos hopper i det igjen!

Å huff da! Håper formen er bedre, fortsatt god bedring[emoji3590]
Tusen takk [emoji3590] Heldigvis er det litt på bedringens vei nå :)
 
Åh. God bedring fine du, godt å høre at du er på bedringens vei nå. :Heartred
 
Ja, uff. Gleder meg til han kan si selv hva som plager han [emoji849]
Veldig rart dette her. Hun mente jeg kanskje hadde reagert på noe, men lillemann hadde jo veldig mye av det samme, bare i mye mildere grad. Så jeg tror det må være noe smittsomt. Jeg er i alle fall utrolig letta over at det ikke klør konstant lenger [emoji85]

Ja ting blir mye enklere når de kan si fra selv [emoji173]️ Så merkelig [emoji848] Det er bra, da er det vel forhåpentligvis på vei bort [emoji8]
 
Åh. God bedring fine du, godt å høre at du er på bedringens vei nå. [emoji813]red
Glemte helt å svare på denne, jeg. Men tusen takk [emoji3590] Heldigvis helt frisk igjen nå :)
 
CD 26 - PP 3

Og vi venter og venter.... Og venter litt til.. Streken dukket opp nesten med en gang på EL-testen i dag, men den ble fortsatt like svak da tiden var gått ut og da den var helt tørr. Blæ. Drit. Det har vært slim helt siden CD 11, men nå begynner vi å snakke ordentlige mengder. Så vi får håpe kroppen snart slipper dette egget den driver og ruger på. Haaater PCOS [emoji849][emoji849][emoji849]
 
CD 26 - PP 3

Og vi venter og venter.... Og venter litt til.. Streken dukket opp nesten med en gang på EL-testen i dag, men den ble fortsatt like svak da tiden var gått ut og da den var helt tørr. Blæ. Drit. Det har vært slim helt siden CD 11, men nå begynner vi å snakke ordentlige mengder. Så vi får håpe kroppen snart slipper dette egget den driver og ruger på. Haaater PCOS [emoji849][emoji849][emoji849]
Vente -leken er frustrerende...
 
CD 27 - PP 3

007a458042d5c92c2d77fed593eca167.jpg


Endelig!! Er også tydelig "EL-oppblåst" i livmor, så EL er definitivt på vei. Da vet jeg hvem jeg må prøve å lure i kveld... [emoji51][emoji23]
 
Dobbel
 
Lykke til med aksjeinnlegg! Junibaby høres ikke feil ut :rolleyes:
 
CD 28 - PP 3

20180914_074120.jpg

20180914_074513.jpg

F***!!! Fortsatt positiv test i dag, bare litt svakere, men temphopp. Og vi har ikke lagt inn aksjer.. Dette funker jo ikke!! Mannen kom hjem sent i går kveld og var i dårlig humør, så det var umulig å få han med. Vi må ta en prat om dette, for "å se hva som skjer" og å ikke time sex, funker bare ikke når man har PCOS!! Vi har ikke nok sex til vanlig til at vi får inn noen sikkerhetsaksjer i forkant. Nå er jeg så sinna og oppgitt! Hva er poenget med å bruke så mye tid og penger på tester og planlegging hvis vi ikke klarer noe så simpelt som å ha sex når det gjelder?! :smiley-angry003:(
 
CD 28 - PP 3

Vis vedlegget 274819

Vis vedlegget 274820

F***!!! Fortsatt positiv test i dag, bare litt svakere, men temphopp. Og vi har ikke lagt inn aksjer.. Dette funker jo ikke!! Mannen kom hjem sent i går kveld og var i dårlig humør, så det var umulig å få han med. Vi må ta en prat om dette, for "å se hva som skjer" og å ikke time sex, funker bare ikke når man har PCOS!! Vi har ikke nok sex til vanlig til at vi får inn noen sikkerhetsaksjer i forkant. Nå er jeg så sinna og oppgitt! Hva er poenget med å bruke så mye tid og penger på tester og planlegging hvis vi ikke klarer noe så simpelt som å ha sex når det gjelder?! :smiley-angry003:(
Åh, håper at du får mannen mer med på laget!! De er jo ikke lette å forstå seg på, så da må han heller forstå deg ❤ enda ikke for sent denne mnd, så håper dere får ordnet opp i dette med en gang gjenforeningssex er ikke så dumt etterpå happy humping og god helg ❤
 
Om du får ham med i dag er jo ikke toget kjørt, men det er klart, sex er jo faktisk en forutsetnng for å lage baby på hjemmebane, men det er jo ikke gøy når det blir plikt heller da.
 
Åh, håper at du får mannen mer med på laget!! De er jo ikke lette å forstå seg på, så da må han heller forstå deg [emoji173] enda ikke for sent denne mnd, så håper dere får ordnet opp i dette med en gang gjenforeningssex er ikke så dumt etterpå happy humping og god helg [emoji173]

Tusen takk for gode ord, vennen [emoji173]️ Nei, de er ikke så lette å forstå seg på. Jeg kunne ønske jeg hadde en mann som lett pratet om følelsene sine. Det er vel kanskje ikke så altfor mange av dem [emoji23] Jeg tror håpet er ute, men vi tok heldigvis en runde i går. Så får vi se..
 
Om du får ham med i dag er jo ikke toget kjørt, men det er klart, sex er jo faktisk en forutsetnng for å lage baby på hjemmebane, men det er jo ikke gøy når det blir plikt heller da.
Nei, pliktsex er forferdelig, men vi har jo nesten ikke sex i det hele tatt. Og jeg sier aldri til han hvor jeg er i syklus, så for han blir det jo ikke pliktsex i så måte. Men jeg mener at sex er noe man bør prioritere, og der er kanskje ikke han.. Vi fikk nå i alle fall til en runde i går kveld, så får vi se om det holder. I doubt it [emoji849]
 
Fortsatt ikke for sent:)
Nei, teoretisk sett kan vel egget overleve et døgn etter at det er sluppet. Men med PCOS og dertil antatt dårlig eggkvalitet, tror jeg ikke det er noen fordel at det er egget som må vente på sædcellene og ikke omvendt [emoji51] Vi får se :)
 
CD 29 - PP 3

78ed06152b5467f1b4ebc3d8f2e736f7.jpg


8a66c51eb511e68971288c97737c97d1.jpg


Negativ test i dag, men fortsatt relativt høy temp. I alle fall nok til at FF vil si at jeg er 2 dpo i dag. Jeg la nemlig inn en fiktiv temp i morgen - både en lignende temp som i dag og en enda høyere, og FF sier 2 dpo uansett. Vi fikk lagt inn aksjer i går kveld, men jeg er redd det er for sent. Som nevnt over her, så er gjerne ikke eggkvaliteten den beste når man har PCOS, så jeg tror ikke det er noen fordel at det er levetiden til egget som avgjør om det blir befruktning. Bedre om det ligger noen sædceller klare med en gang. Oh well.. Vi får nå se [emoji849] Mannen tok i alle fall initiativ selv i går, så det er vel kanskje noe som gikk inn. Oppdaget at jeg hadde glemt igjen den positive EL-testen på vasken på badet, så kanskje det var derfor han forstod at han måtte trå til [emoji23] Det var ikke helt meninga da. Jeg pleier å gjemme testene [emoji14]

Uansett. Ømme brystvorter, tyngdefølelsen i livmora er borte, kvisene er på plass. Jeg er definitivt dpo. Så kan man jo håpe det bare er 1 dpo og ikke 2 dpo ;)
 
Du er dpo. Og da er det den neste ventetiden...
 
Back
Topp