R
RoseBusk
Guest
Kunne ikke falle meg inn å vaske mitt eget mensblod fra ett bind og bruke der på nytt. Æsj!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fint at du innser hvor problemet ligger.Engangs. Jeg synes blodet er utrolig ekkelt, så jeg vil ikke vaske bind og bruke igjen. Er jo tåpelig, problemet sitter mellom øra!
Fint at du innser hvor problemet ligger.
(det er greit da. Mindre greier med de som sier at det ER ekkelt. Og vi som gjør det da gjør noe ekkelt. At du synes det i ditt hode er noe helt annet.)
Heldigvis er vi forskjellige.
Og blodet er jo ikke farlig .det er ens eget
Skulle gjerne ha brukt tøybind egentlig, det høres behagelig ut. Men jeg sliter med alt som er klissete. Bare tanken på jordbær på kjøkkenbenken får det til å vrenge seg inni meg, og mensblod er verre enn det. Men de Ruli viste frem her var så fine, det er nesten så at jeg vil bestille et helt sett fra henne for å teste
Bare si ifra så ordner vi en liten testepakke hehe.Skulle gjerne ha brukt tøybind egentlig, det høres behagelig ut. Men jeg sliter med alt som er klissete. Bare tanken på jordbær på kjøkkenbenken får det til å vrenge seg inni meg, og mensblod er verre enn det. Men de Ruli viste frem her var så fine, det er nesten så at jeg vil bestille et helt sett fra henne for å teste
Signerer. Engang er skikkelig klamt, klissete og ekkelt.Bare si ifra så ordner vi en liten testepakke hehe.
Men angående klissete.. tøybind kjenner jeg ingen fuktighet på. What so ever. Selv om en har blødd mye. Det trekker rett gjennom på absorberingslaget synes jeg. Så kjenner ikke at man har blødd engang. Mye bedre enn engangs på det området. (Jeg sveerga til engangs lenge pga jrg synes tøy var ekkelt ). Men engangs er jaggu eklere synes jeg [emoji14] for der kjenner jeg at jeg har blødd [emoji14] og fort
Helt lov. Bare fint med ulike meninger jeg har vært «som deg» og kun brukt engang. men nå klarer jeg ikke tanken.Engangs her! Syns det virker «ekkelt» med tøybind. Ikke misforstå altså, det er fint for de som klarer det men foreløpig er det engangs på meg!
Ja man må jo gjerne bestille tøybind for å få tak i det. Og kanskje ikke sp opplyst om det i alle foraEngangs, rett og slett for at jeg ikke har prøvd eller fått rotet meg til å kjøpe tøybind. Engangs er lett tilgjengelig noe jeg føler at tøybind ikke er
Nettopp, å når jeg har mensen så må jeg ha det nå! Og glemmer å bestille før neste gangJa man må jo gjerne bestille tøybind for å få tak i det. Og kanskje ikke sp opplyst om det i alle fora
Helt lov. Bare fint med ulike meninger jeg har vært «som deg» og kun brukt engang. men nå klarer jeg ikke tanken.
Sprengsyr tøybind akkurst nå faktisk fordi jeg kjenner mensen er på vei haha