Engangsbind eller tøybind

Jeg har nylig solgt mange truseinnlegg og supertynne bind som kjøperne har brukt som tilleggssikring til i kopp i tilfelle smålekkasje eller spotting. Har selv laga mange til mine kunder til string. Så det går fint ann :D og de er like tynne som engangs bare mye mykere :p
Virker som løsningen er å finne noen som kan lage privat til meg da ja! Driver du med noen side man kan bestille fra eller kanskje jeg kan snike meg i innboksen din for å prate litt om muligheter for å få litt hjelp? :angelic:
 
Virker som løsningen er å finne noen som kan lage privat til meg da ja! Driver du med noen side man kan bestille fra eller kanskje jeg kan snike meg i innboksen din for å prate litt om muligheter for å få litt hjelp? :angelic:

Undrer meg og om ho vil ha flere oppdrag [emoji38]
 
Virker som løsningen er å finne noen som kan lage privat til meg da ja! Driver du med noen side man kan bestille fra eller kanskje jeg kan snike meg i innboksen din for å prate litt om muligheter for å få litt hjelp? :angelic:
Undrer meg og om ho vil ha flere oppdrag [emoji38]

Jeg bestilte truseinnlegg fra henne :D
Kjemperask levering, og de var veldig fine :)
Nå foretrekker jeg å bruke tøytruseinnlegg :D
Det er liksom en nedtur når de er til vask ^^
 
Jeg bestilte truseinnlegg fra henne :D
Kjemperask levering, og de var veldig fine :)
Nå foretrekker jeg å bruke tøytruseinnlegg :D
Det er liksom en nedtur når de er til vask ^^

Samme her, må bestille flere [emoji85]
 
Hvor mange er greit å ha egentlig?
 
Jeg bestilte truseinnlegg fra henne :D
Kjemperask levering, og de var veldig fine :)
Nå foretrekker jeg å bruke tøytruseinnlegg :D
Det er liksom en nedtur når de er til vask ^^
Da må du jo bestille flere :D hahaha :p
Men takk søte du :*
 
Hvor mange er greit å ha egentlig?
Klarer deg med 10 om du vasker minst annahver dag. Men mange foretrekker å ha for hele perioden og vaske ved slutten. Så rundt 20-25 er et ferdig stash :) bruker 3-6 bind hver dag avhengig av mengden
 
Synes det er helt supert med dere som bruker tøybind!!
Jeg hadde dessverre ikke taklet å bruke det :( Jeg har skikkelig noia for blod, så hadde ikke klart å skylt den i vasken og vasket den i sammme maskin som klærne. Hadde jeg hatt en egen maskin til bare tøybind, så ja kanskje :p
 
Back
Topp