Jeg har bare prøvd en som heter organicup, aner ikke hvilke som er bestHvilken menskopp anbefaler du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bare prøvd en som heter organicup, aner ikke hvilke som er bestHvilken menskopp anbefaler du?
Virker som løsningen er å finne noen som kan lage privat til meg da ja! Driver du med noen side man kan bestille fra eller kanskje jeg kan snike meg i innboksen din for å prate litt om muligheter for å få litt hjelp?Jeg har nylig solgt mange truseinnlegg og supertynne bind som kjøperne har brukt som tilleggssikring til i kopp i tilfelle smålekkasje eller spotting. Har selv laga mange til mine kunder til string. Så det går fint ann og de er like tynne som engangs bare mye mykere
Virker som løsningen er å finne noen som kan lage privat til meg da ja! Driver du med noen side man kan bestille fra eller kanskje jeg kan snike meg i innboksen din for å prate litt om muligheter for å få litt hjelp?
Virker som løsningen er å finne noen som kan lage privat til meg da ja! Driver du med noen side man kan bestille fra eller kanskje jeg kan snike meg i innboksen din for å prate litt om muligheter for å få litt hjelp?
Undrer meg og om ho vil ha flere oppdrag [emoji38]
Jeg bestilte truseinnlegg fra henne
Kjemperask levering, og de var veldig fine
Nå foretrekker jeg å bruke tøytruseinnlegg
Det er liksom en nedtur når de er til vask ^^
Da må du jo bestille flere hahahaJeg bestilte truseinnlegg fra henne
Kjemperask levering, og de var veldig fine
Nå foretrekker jeg å bruke tøytruseinnlegg
Det er liksom en nedtur når de er til vask ^^
Klarer deg med 10 om du vasker minst annahver dag. Men mange foretrekker å ha for hele perioden og vaske ved slutten. Så rundt 20-25 er et ferdig stash bruker 3-6 bind hver dag avhengig av mengdenHvor mange er greit å ha egentlig?
Da må du jo bestille flere hahaha
Men takk søte du :*
Jeg er hekta sjæl. Prøver å få sydd opp mange flere til meg selv mellom alle bestillingene. Er så mange finner stoffer jeg bestilte nyligJa jeg har tenkt på¨det gitt ^^