Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du heldig synes jeg!!Vanvittig økt lyst her. Såpass at mannen sliter med å henge med.
Føler med deg.. Klarer virkelig ikke hente frem igjen lysten og skjønner ikke hvor jeg skal leteAbsolutt ingen lyst her selv med hjelp av glidemiddel blir det tørt og ubehagelig heldigvis går det bra for mannen da det til vanlig er jeg som har størst behov. Var ikke slik sist jeg var gravid da var lysten helt ekstremt økt i andre trimester.
Sniker litt fra juni hadde voldsomt økt helt helt i begynnelsen, nesten så jeg skjønte det måtte ha skjedd noe før vi testa bare på grunn av det etterhvert ble jeg ekstremt trøtt, men lysta var egentlig der fremdeles så endte opp med å mase på kjæresten om ar han måtte jobbe lit nå har jeg endelig litt mer energi haha
Bare pass på at han ikke blir overgiraKanskje det er den veien jeg skal gå. Mase på kjæresten om at han må jobbe litt! Hehe, selv om jeg har en følelse av at det er jeg som må jobbe med meg selv denne gangen