Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Og når vi har sex kjennes det ut som om hele innsida av magen blir flytta opp og ned, andre som også føler dette skjer?
Jeg har like lyst som før, men mannen min har dessverre ikke
Han synes det er litt skummelt.. Han er rett og slett litt nervøs.. Jeg syns det er kjipt, men respekterer jo tankene hans rundt det.. Han hadde jo hatt forståelse for det om det var jeg som følte det sånn..Da er du heldig synes jeg!!Vanvittig økt lyst her. Såpass at mannen sliter med å henge med.![]()

Føler med deg..Absolutt ingen lyst herselv med hjelp av glidemiddel blir det tørt og ubehagelig
heldigvis går det bra for mannen da det til vanlig er jeg som har størst behov. Var ikke slik sist jeg var gravid da var lysten helt ekstremt økt i andre trimester.
Klarer virkelig ikke hente frem igjen lysten og skjønner ikke hvor jeg skal lete
hadde voldsomt økt helt helt i begynnelsen, nesten så jeg skjønte det måtte ha skjedd noe før vi testa bare på grunn av det
etterhvert ble jeg ekstremt trøtt, men lysta var egentlig der fremdeles så endte opp med å mase på kjæresten om ar han måtte jobbe lit
nå har jeg endelig litt mer energi haha 
Sniker litt fra junihadde voldsomt økt helt helt i begynnelsen, nesten så jeg skjønte det måtte ha skjedd noe før vi testa bare på grunn av det
etterhvert ble jeg ekstremt trøtt, men lysta var egentlig der fremdeles så endte opp med å mase på kjæresten om ar han måtte jobbe lit
nå har jeg endelig litt mer energi haha
![]()
Bare pass på at han ikke blir overgiraKanskje det er den veien jeg skal gå. Mase på kjæresten om at han må jobbe litt! Hehe, selv om jeg har en følelse av at det er jeg som må jobbe med meg selv denne gangen