Endret sexlyst

Har nok litt mer økt nå en før, men har vært svært lite før denne ble til vel å merke :sorry:
 
Dårlig med sex lyst her å :) lite energi og mye kvalm :) bruker heller tiden på barna og husarbeid :)
 
Ikke eksisterende lyst om dagen. Ikke så ofte ellers heller da, mest ved eggløsning. Er alt for sliten til sånt nå:hungover:
 
Kjenner jeg lever i evig dårlig samvittighet, vet mannen vil, men jeg vet ikke hvor jeg skal hente lysten :banghead: Og når vi har sex kjennes det ut som om hele innsida av magen blir flytta opp og ned, andre som også føler dette skjer?
 
Her har lysten vært borte siden uke 6-7, dessverre. Godt å høre at jeg ikke er alene, men håper virkelig det tar seg opp etterhvert :p
 
Her føler jeg det er litt motsatt av hvordan andre har det :wideyed: Jeg har like lyst som før, men mannen min har dessverre ikke:shifty: Han synes det er litt skummelt.. Han er rett og slett litt nervøs.. Jeg syns det er kjipt, men respekterer jo tankene hans rundt det.. Han hadde jo hatt forståelse for det om det var jeg som følte det sånn..
 
Null sexlyst første trimester, men blitt 20% bedre nå. :p Var faktisk så ille at jeg nesten ikke merket noe fysisk engang hvis jeg ble stimulert. Det ble faktisk en litt kjip opplevelse de gangene vi hadde sex, for var så tørr. Men nå har vi begynt med glidemiddel, så det har hjulpet veldig. Er i andre trimester, og bedre nå enn i første. :)
 
Borte hos meg også, men da må jeg bare komme over kneika and just do it, for det hjelper for min del ☺️
 
Vanvittig økt lyst her. Såpass at mannen sliter med å henge med. :smiley-ashamed008
 
Noe økt her, men samtidig 0 energi og ork til å gjøre noe med det. Får fryktelig dårlig samvittighet ovenfor mannen.
 
Absolutt ingen lyst her:( selv med hjelp av glidemiddel blir det tørt og ubehagelig :( heldigvis går det bra for mannen da det til vanlig er jeg som har størst behov. Var ikke slik sist jeg var gravid da var lysten helt ekstremt økt i andre trimester.
 
Absolutt ingen lyst her:( selv med hjelp av glidemiddel blir det tørt og ubehagelig :( heldigvis går det bra for mannen da det til vanlig er jeg som har størst behov. Var ikke slik sist jeg var gravid da var lysten helt ekstremt økt i andre trimester.
Føler med deg.. :hungover: Klarer virkelig ikke hente frem igjen lysten og skjønner ikke hvor jeg skal lete
 
Sniker litt fra juni :angelic: hadde voldsomt økt helt helt i begynnelsen, nesten så jeg skjønte det måtte ha skjedd noe før vi testa bare på grunn av det :hilarious: etterhvert ble jeg ekstremt trøtt, men lysta var egentlig der fremdeles så endte opp med å mase på kjæresten om ar han måtte jobbe lit:smiley-ashamed008:laughing002 nå har jeg endelig litt mer energi haha :laughing002
 
Sniker litt fra juni :angelic: hadde voldsomt økt helt helt i begynnelsen, nesten så jeg skjønte det måtte ha skjedd noe før vi testa bare på grunn av det :hilarious: etterhvert ble jeg ekstremt trøtt, men lysta var egentlig der fremdeles så endte opp med å mase på kjæresten om ar han måtte jobbe lit:smiley-ashamed008:laughing002 nå har jeg endelig litt mer energi haha :laughing002
Kanskje det er den veien jeg skal gå. Mase på kjæresten om at han må jobbe litt! Hehe, selv om jeg har en følelse av at det er jeg som må jobbe med meg selv denne gangen :sorry:
 
Back
Topp