Endret sexlyst

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Hvor mange her har fått endra sexlyst etter dere ble gravid?
 
Jeg har null sexlyst, men det har nok med å gjøre at jeg er så dårlig. Har ikke energi til noe annet enn å overleve :wacky: Var akkurat likt i første svangerskap. Jeg har derimot ofte «opphissende» drømmer :smiley-ashamed005 Våkner kjempesliten :eek:
 
Jeg har i all hovedsak spontan sexlyst bare ved eggløsning, og det skjer jo ikke mens jeg er gravid...
 
Null sexlyst her! Bare tanken på det gjør meg sliten haha, jeg er veldig redusert for tiden så jeg har faktisk ikke energi eller overskudd til å prøve en gang, har også vært veeldig kvalm... Har imidlertid ganske interessante drømmer :hilarious:
 
Jeg har ikke økt sexlyst, men det henger nok sammen med energinivået. Håper det kommer seg ellers blir det en kjedelig tid for mannen :hilarious:
 
Overdeler nå men... Men jeg har hatt en orgasme på 10 uker og det var i en drøm :laughing002:laughing002

Men jeg er singel da, så for min del gjør det ikke noe at den er ikke eksisterende. Men alikevel tenker jeg ganske mye på sex, men lysta er og blir borte. :smiley-ashamed005
 
Sex?Hva er det for noe:laughing001
Nope, er ikke i tankene mine (dessverre)
Var slik i de to andre svangerskapene mine også :confused005
 
Er så sliten og trøtt for tiden at jeg orker nesten ikke tanken på sex engang:hilarious:
 
Godt å lese at flere har nedsatt sexlyst. Syns man bare hører om de med økt sexlyst i svangerskapet :smiley-ashamed004
 
Jeg var superkåt den første tiden, men det har gitt seg nå. Det har vært null action etter jeg begynte å få brun utflod. Tror ikke det er så lurt å ha sex helt enda. Vil vente til vi får sjekka det på tul, eller når dopplern min kommer. Mannen min ønsker å berolige meg, så har bestilte en til meg. Gleder meg til den kommer. Så håper vi at vi finner hjerteslag.
 
Godt å høre det ikke bare er meg. Jeg vil jo nesten aldri lenger. Sist svangerskap hadde jeg normal/økt sexlyst
 
Her er også lysten størst i drømmene om dagen. Satser på den kommer seg når kvalmen er forbi :happy:
 
Kanskje liiitt mindre enn før, da jeg er sliten og trett så og si hele tida...
 
Mindre nå, men det er fordi jeg alltid begynner å blø etterpå, å da tørr jeg ikke! Det gir seg fort, men er likevel skremmende, så her blir det lite :p mannen synes heldigvis det er helt greit, for han liker ikke at jeg blør han heller. Det var sånn forrige gang det gikk bra også, men jeg har også blødd etterpå de gangene jeg har mistet. Så vi avventer
 
Back
Topp