Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, har ikke kommet meg ut på flere dagerMå få til en tur i dag!
Jeg har vært utafor huset altsåikke bra! viktig å ut å få luft :') bare 5min er bedre enn ingenting![]()
Jeg har vært utafor huset altsåbare ikke vært ute å trimma
![]()
Jeg har vært ute i finværet, men ikke noen lange utflukter. Hvertfall ikke noe som gjør utslag i konkurransenåja hehejeg har det med å sitte inne hele dagen serru.. så når jeg er ute å går, er det for å lufte hund og ser ikke på det som trening :')
Veslefar har fått lakenskrekk, og sovner stort sett bare på trilleturer eller når vi kjører bil. Så ser for meg mye gåing fremover![]()
Men du på førsteplassen (og andreplassen egentlig) blir vanskelig å ta igjen![]()
Hehe.. Spørs jo hvor lange turer du gårHar vært heldig med været, så da er det lettere å komme seg ut på trilletur
![]()
Enn så lenge blir det ikke så lange turer, fytti rakkern så dårlig kondis og dårlig trent a gitt![]()
Men etterhvert så.
Med førstemann gikk jeg til slutt i gj.snitt en mil hver ukedag, og litt kortere i helgen (da tvang jeg gubben med, og han hater å gå. Han skjønner ikke hvorfor man går når man kan løpe)
Og eg som hadde tenkt å bli flink å gå tur (berre foten vart litt bedre) fikk no beskjed om å være forsiktig... Betente slimposer bak akilis :/ kjiperen...
Takk, det håpe eg ogååhh så kjedelig :/ god bedring da! håper du blir fort frisk![]()