Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, har ikke kommet meg ut på flere dager Må få til en tur i dag!
Jeg har vært utafor huset altså bare ikke vært ute å trimmaikke bra! viktig å ut å få luft :') bare 5min er bedre enn ingenting
Jeg har vært utafor huset altså bare ikke vært ute å trimma
Jeg har vært ute i finværet, men ikke noen lange utflukter. Hvertfall ikke noe som gjør utslag i konkurransenåja hehe jeg har det med å sitte inne hele dagen serru.. så når jeg er ute å går, er det for å lufte hund og ser ikke på det som trening :')
Veslefar har fått lakenskrekk, og sovner stort sett bare på trilleturer eller når vi kjører bil. Så ser for meg mye gåing fremover
Men du på førsteplassen (og andreplassen egentlig) blir vanskelig å ta igjen
Hehe.. Spørs jo hvor lange turer du går Har vært heldig med været, så da er det lettere å komme seg ut på trilletur
Enn så lenge blir det ikke så lange turer, fytti rakkern så dårlig kondis og dårlig trent a gitt
Men etterhvert så.
Med førstemann gikk jeg til slutt i gj.snitt en mil hver ukedag, og litt kortere i helgen (da tvang jeg gubben med, og han hater å gå. Han skjønner ikke hvorfor man går når man kan løpe)
Og eg som hadde tenkt å bli flink å gå tur (berre foten vart litt bedre) fikk no beskjed om å være forsiktig... Betente slimposer bak akilis :/ kjiperen...
Takk, det håpe eg ogååhh så kjedelig :/ god bedring da! håper du blir fort frisk