Endomondo

Hmm, tror kanskje jeg må henge meg på ;)

Veslefar har fått lakenskrekk, og sovner stort sett bare på trilleturer eller når vi kjører bil. Så ser for meg mye gåing fremover :p
Men du på førsteplassen (og andreplassen egentlig) blir vanskelig å ta igjen :p

Har nettopp registrert meg, tror kanskje jeg skal ta min første joggetur i kveld :)

Veslefar har fått lakenskrekk, og sovner stort sett bare på trilleturer eller når vi kjører bil. Så ser for meg mye gåing fremover :p
Men du på førsteplassen (og andreplassen egentlig) blir vanskelig å ta igjen :p

Hehe.. Spørs jo hvor lange turer du går ;) Har vært heldig med været, så da er det lettere å komme seg ut på trilletur :)

Hehe.. Spørs jo hvor lange turer du går ;) Har vært heldig med været, så da er det lettere å komme seg ut på trilletur :)

Enn så lenge blir det ikke så lange turer, fytti rakkern så dårlig kondis og dårlig trent a gitt :p
Men etterhvert så.

Med førstemann gikk jeg til slutt i gj.snitt en mil hver ukedag, og litt kortere i helgen (da tvang jeg gubben med, og han hater å gå. Han skjønner ikke hvorfor man går når man kan løpe)

Enn så lenge blir det ikke så lange turer, fytti rakkern så dårlig kondis og dårlig trent a gitt :p
Men etterhvert så.

Med førstemann gikk jeg til slutt i gj.snitt en mil hver ukedag, og litt kortere i helgen (da tvang jeg gubben med, og han hater å gå. Han skjønner ikke hvorfor man går når man kan løpe)

Bare å begynne da ;) Jeg har kommet meg på tur hver dag siden challenge starta, før det blei det kanskje 3-4 ganger i uka :p Målet mitt har vært å gå tur hver dag, så nå er jeg i gang :)

Med min første gikk jeg 2-3 turer om dagen, men vet ikke hvor langt det blei i km :p

Fy søren!! dere damer er helt rå! :p
tenkte jeg skulle se om jeg klarte å klatre litt lengre opp på lista men hadde visst dotte ned 3plasser siden igår! :/ nå månjeg stå på for å holde følge.. hehe :)

Og eg som hadde tenkt å bli flink å gå tur (berre foten vart litt bedre) fikk no beskjed om å være forsiktig... Betente slimposer bak akilis :/ kjiperen...

b9dfda906675cf8957937a39942685a1

derfor er jeg premium ;) har ikke merket noe forskjell jeg..

Back
Topp