Endomondo utfordring Juli

Ja jeg blir også veldig motivert :) er med på å ha det hver måned så lenge det ikke er snø, for når snøen kommer så blir det vel heller vanskelig med trilleturer :P
Fjerde plass er veldig bra det :) det er jo ganske mange med :) Jeg er veldig nysgjerrig på hvem førsteplassen er hehe

Ja, hehe! Førsteplass er jo helt rå på gåinga!

Jeg har mista litt motivasjonen selv om jeg ser jeg er på 3. plass :p Har ikke helt følt for å trille så langt i det siste. Men angående den 1. plassen så mistenker jeg at det ikke er noen av oss :p Finner henne ikke på gruppa på fb-gruppa heller. Utfordringen er jo helt åpen og ser hun er med på en hel haug andre også. Mulig jeg tar feil da :)

Jeg har mista litt motivasjonen selv om jeg ser jeg er på 3. plass :p Har ikke helt følt for å trille så langt i det siste. Men angående den 1. plassen så mistenker jeg at det ikke er noen av oss :p Finner henne ikke på gruppa på fb-gruppa heller. Utfordringen er jo helt åpen og ser hun er med på en hel haug andre også. Mulig jeg tar feil da :)

Har spørt på den andre gruppa no. Om ingen veit kven ho er, så slettar eg ho frå utfordringa.

Har vi fb-gruppe??

Det er akkurat det jeg også mistenker, at hun ikke "hører til" men bare er med i tusen utfordringer. Om hun kastes ut så havner du på 2. Plass da :P
Motivasjonen kommer tilbake etterhvert, ta ting i ditt tempo. Kjenner på det selv av og til, blir jo sliten av lange runder, men så var det den bikinien da :P

Finner utfordringen, men hvor skal man trykke delta!? Finner det ingen steder - noe så irriterende.. Hehe! :p

Last edited:
Finner utfordringen, men hvor skal man trykke delta!? Finner det ingen steder - noe så irriterende.. Hehe! :p
Du må logge inn via nettleseren, da skal det gå :)

Har spørt på den andre gruppa no. Om ingen veit kven ho er, så slettar eg ho frå utfordringa.
Hei Endomondo-sjef :) kan du rydde opp igjen? Tror førsteplassen er en vilkårlig dame, og ingen av maimammaene :)

Jeg har begynt å sykle mer i stedet for å gå, så jeg har havna laaangt nede på lista. Hadde sykling vært med hadde jeg nok ligget bedre an. :)
Fører mest statistikk på Endomondo for min egen del akkurat nå, men satser på å gå mer på neste utfordring i august. ;)

Kommer det, eller er det laget en utfordring for august? :)

Back
Topp