Maijente2015
Maimamma
Jeg er med i juli også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi klarer vel mer enn det?I morgo er det ny mnd og nye moglegheitar. Vi har ein utfordring på Endomondo om å gå mest mogleg km i løpe av mnd. Kanskje vi skal ha eit felles mål?
I juni gjekk vi 984km med 21 deltakarar. I juli mnd er vi over 30 stk!
Så, kva med 1100kvm til saman i løpe av juli mnd?
Vi klarer vel mer enn det?
Jeg er klarI morgo er det ny mnd og nye moglegheitar. Vi har ein utfordring på Endomondo om å gå mest mogleg km i løpe av mnd. Kanskje vi skal ha eit felles mål?
I juni gjekk vi 984km med 21 deltakarar. I juli mnd er vi over 30 stk!
Så, kva med 1100kvm til saman i løpe av juli mnd?
Last ned appen endomondo og meld deg på utfordringen. Hver gang du er ute på trilletur så skrur du appen på, og så skrur du den av når turen er ferdig. Da legger den seg automatisk til i utfordringen, og du er med i konkurransen om å gå mest i antall km i tillegg er det en motivasjon for å komme seg ut og få trent litt. På dine sider på endomondo.no kan du følge med på de andre. I appen kan du bare se din egen plassering + 1,2 og 3 plassen.Kan noen forklare meg konseptet?
JaImponerende!
Bruker den GPS for å se hvor langt en har gått?
Ja du kan få opp kart for å få se ruta du har gått, og så får du rundetid og kalorier forbrent, samt hvor mye opp- og nedstigning du har totaltImponerende!
Bruker den GPS for å se hvor langt en har gått?
Det har jeg glemt 2 ganger nå!! bare korte turer, men likevel..Fordel å huske å slå på appen når man går tur også har jeg funnet ut...
Det har jeg glemt 2 ganger nå!! bare korte turer, men likevel..
Hehe ja det er veldig lurtFordel å huske å slå på appen når man går tur også har jeg funnet ut...
Hvordan går det med folk i utfordringen? Går dere masse? Hvem går mest? Jeg er på andre foreløpig
Ja jeg blir også veldig motivert er med på å ha det hver måned så lenge det ikke er snø, for når snøen kommer så blir det vel heller vanskelig med trilleturerJeg er på fjerde foreløpig! Sykt imponert over dere på pallplass! Nå går vi inn i ferie og ser for meg at pallplass blir utenfor rekkevidde Men vi må ha en utfordring i august og for jeg blir veldig motivert til å gå!
Vi tar det igjen i augustSiden jeg har fått brystbetennelse så har det blitt lite turgåing er såå typisk!