Endomondo utfordring Juli

I morgo er det ny mnd og nye moglegheitar. Vi har ein utfordring på Endomondo om å gå mest mogleg km i løpe av mnd. Kanskje vi skal ha eit felles mål?
I juni gjekk vi 984km med 21 deltakarar. I juli mnd er vi over 30 stk! :D
Så, kva med 1100kvm til saman i løpe av juli mnd?

I morgo er det ny mnd og nye moglegheitar. Vi har ein utfordring på Endomondo om å gå mest mogleg km i løpe av mnd. Kanskje vi skal ha eit felles mål?
Vi klarer vel mer enn det? ;) :p

• Liker
Reactions: EJ
Jeg er klar :)

Kan noen forklare meg konseptet?
Last ned appen endomondo og meld deg på utfordringen. Hver gang du er ute på trilletur så skrur du appen på, og så skrur du den av når turen er ferdig. Da legger den seg automatisk til i utfordringen, og du er med i konkurransen om å gå mest i antall km :) i tillegg er det en motivasjon for å komme seg ut og få trent litt. På dine sider på endomondo.no kan du følge med på de andre. I appen kan du bare se din egen plassering + 1,2 og 3 plassen.
Jeg gikk 111km i juni, så den er absolutt en motivasjon for meg :)

• Liker
Reactions: EJ
Imponerende!

Bruker den GPS for å se hvor langt en har gått?
Ja :) du kan få opp kart for å få se ruta du har gått, og så får du rundetid og kalorier forbrent, samt hvor mye opp- og nedstigning du har totalt :)

Gledar meg til ferien er over, oppussingen er ferdig osv. Da kan eg endeleg få tid til å gå turar igjen :D

Hvordan går det med folk i utfordringen? Går dere masse? Hvem går mest? Jeg er på andre foreløpig :)

Hvordan går det med folk i utfordringen? Går dere masse? Hvem går mest? Jeg er på andre foreløpig :)

Jeg er på fjerde foreløpig! Sykt imponert over dere på pallplass! Nå går vi inn i ferie og ser for meg at pallplass blir utenfor rekkevidde :-) Men vi må ha en utfordring i august og for jeg blir veldig motivert til å gå! :-)

Siden jeg har fått brystbetennelse så har det blitt lite turgåing :( er såå typisk!

Jeg er på fjerde foreløpig! Sykt imponert over dere på pallplass! Nå går vi inn i ferie og ser for meg at pallplass blir utenfor rekkevidde :-) Men vi må ha en utfordring i august og for jeg blir veldig motivert til å gå! :-)
Ja jeg blir også veldig motivert :) er med på å ha det hver måned så lenge det ikke er snø, for når snøen kommer så blir det vel heller vanskelig med trilleturer :P
Fjerde plass er veldig bra det :) det er jo ganske mange med :) Jeg er veldig nysgjerrig på hvem førsteplassen er hehe

Back
Topp