Her er link til ny utfordring
https://www.endomondo.com/challenges/23222093
https://www.endomondo.com/challenges/23222093
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer opp at jeg ikke får lov til å se utfordringen. Må den gjøres offentlig på ett vis?
Legger du til gåing også? Nå er det bare jogging og hikingDa skal den vera klar
Legger du til gåing også? Nå er det bare jogging og hiking
Jeg er med!
Har akkurat lasta ned appen, så jeg lurer på om gåturene automatisk blir registrert i utfordringen?
Ja, så lenge du har slått på GPSen og har joina utfordringen så blir den automatisk registrert
Jepp.. Den sluker strøm!! Ofte når jeg er ute og triller går den tom for strøm. Det skal sies at jeg sjeldent lader, så har stadig vekk lite strøm.Andre som opplever at appen stjeler mye batteri?
Jeg har alltid fullt batteri når jeg går ut, og likevel så blir det kritisk lavt etter en tur :/ har tilogmed betalt litt så jeg kan bruke en strømsparing innstilling. HmmmJepp.. Den sluker strøm!! Ofte når jeg er ute og triller går den tom for strøm. Det skal sies at jeg sjeldent lader, så har stadig vekk lite strøm.
Jeg har alltid fullt batteri når jeg går ut, og likevel så blir det kritisk lavt etter en tur :/ har tilogmed betalt litt så jeg kan bruke en strømsparing innstilling. Hmmm
Godt mulig at det er telefonen ja. det er når jeg går de lengste turene mine på ett par timer at det er verst. Skal prøve igjen med alle sånne strømsparende ting på i morgenKor lange turar går du? Trur det må vera batteriet ditt i så fall... Eg kan gå ganske langt og lenge med rundt 50% frå start og fortsatt "overleva" turen
Har skrudd på strømsparing i appen, men likevel. Skal gå over telefonen, forhåpentligvis så kan jeg endre litt på innstillingene å gjøre den bedrehar ikke merket noe av det.. men skrur på innstilling på tlf med atrømsparing og på appen.. at den skal spare strøm - mulig derfor jeg ikke merker noe av det?
gikk 1mil (1t40min) & hadde da bare tapt ca 10%..