Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når søkte du?Min er fremdeeeeles under behandling. Hvorfor tar det sånn tiiid?
Liker det heller ikke.. er vanskelig, vet mange bestiller seg time på nav for å få hjelp til å fylle ut.Jeg holder på å fylle de ut nå, men synes det er vanskelig... Liker ikke "NAVspråk" og stressa for å skrive noe feil så jeg må søke på nytt![]()
Men hører jo at andre som har søkt etter meg har fått svar.Når søkte du?
Behandlingstiden er 6uker.
Jeg prøvde det. Men hun pā tlf neeeeektet å sette meg over til et lokalt nav kontor. Det var sentralisert kunnakap om perm osv. Så de kunne de IKKE hjelpe med lokalt. Måtte tas over tlf. Hun var suuuurLiker det heller ikke.. er vanskelig, vet mange bestiller seg time på nav for å få hjelp til å fylle ut.
Kjedelig, men så lenge fristen ikke er ute vilke jeg ikke stressetMen hører jo at andre som har søkt etter meg har fått svar.
Er 4uker siden
Hurra, må vel ringe da - alltid like kos å snakke med sure folk når man trenger hjelpJeg prøvde det. Men hun pā tlf neeeeektet å sette meg over til et lokalt nav kontor. Det var sentralisert kunnakap om perm osv. Så de kunne de IKKE hjelpe med lokalt. Måtte tas over tlf. Hun var suuuur
Mange sure på nav. Du får stikke innom de og si du trenger hjelpJeg prøvde det. Men hun pā tlf neeeeektet å sette meg over til et lokalt nav kontor. Det var sentralisert kunnakap om perm osv. Så de kunne de IKKE hjelpe med lokalt. Måtte tas over tlf. Hun var suuuur
Nei, helt enig"" håper inderlig at jeg gjorde det rettJeg holder på å fylle de ut nå, men synes det er vanskelig... Liker ikke "NAVspråk" og stressa for å skrive noe feil så jeg må søke på nytt![]()
Leverte over nett og da la jeg kun ved terminbekreftelsen. Arbeidsgiver sender inn for seg selv.Dere som hard sendt inn søknad. La dere ved det skjemaet arb.giver skulle fylle ut eller sendte arb.giver skjemaet selv inn til NAV? Jeg vurdere å sende det samlet, slik at jeg får skjemaet fra min arb.giver før jeg sender den- da har man mer kontroll og kan mase litt på arb.giver hvis de er trege med å fylle det ut!![]()
Jeg fikk det med arbeidsgiver og leverte selvDere som hard sendt inn søknad. La dere ved det skjemaet arb.giver skulle fylle ut eller sendte arb.giver skjemaet selv inn til NAV? Jeg vurdere å sende det samlet, slik at jeg får skjemaet fra min arb.giver før jeg sender den- da har man mer kontroll og kan mase litt på arb.giver hvis de er trege med å fylle det ut!![]()
Hurra, må vel ringe da - alltid like kos å snakke med sure folk når man trenger hjelp![]()
Er ikke i umiddelbar nærhet, så ville avtale tid. Men neei.Mange sure på nav. Du får stikke innom de og si du trenger hjelp![]()
Jeg ringte etter jeg hadde levert og spurte om alt så greit ut, da så hun over hele søknaden og sjekket vedleggene, det var veldig greitEr ikke i umiddelbar nærhet, så ville avtale tid. Men neei.
Har fått levert elektronisk. Venter i spenning!
Takk for tips. Da gjør jeg det!Jeg ringte etter jeg hadde levert og spurte om alt så greit ut, da så hun over hele søknaden og sjekket vedleggene, det var veldig greit![]()