ENDELIG

Dere som hard sendt inn søknad. La dere ved det skjemaet arb.giver skulle fylle ut eller sendte arb.giver skjemaet selv inn til NAV? Jeg vurdere å sende det samlet, slik at jeg får skjemaet fra min arb.giver før jeg sender den- da har man mer kontroll og kan mase litt på arb.giver hvis de er trege med å fylle det ut! :)
Her sendte sjefen inn.. Håper eg :P

Jeg følte skjemaet var enkelt xD

Hvilket skjema er det arbeidsgiver skal fylle ut? Kan ikke huske noe slikt fra sist gang.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hvilket skjema er det arbeidsgiver skal fylle ut? Kan ikke huske noe slikt fra sist gang.

Innteksopplysninger. Er samme skjemat som brukes ved sykemelding osv, bare at de må krysse av for foreldrepenger :)

Aha. Godt å vite. Takk skal du ha :-)

Er veldig greit med den livechatten, der man kan fylle ut skjema samtidig som man får svar på spørsmål underveis. Fikk veldig god hjelp der sist gang jeg søkte, da vi hadde en litt komplisert søknad (mange forskjellige arbeidsplasser og frilansarbeid osv)

Har skrevet på papirene, men må snakke med nav ang fars permisjon.
Han er blitt ufør, og ufør har ikke rett på permisjon. Så må finne ut om vi kan overføre hans del til meg.

Da har jeg sendt inn søknad! :D Takket være NAVchat :p

Nå høres det ut som mange har søkt.. Når har dere termin? Jeg har begynt å se litt på det, men har ikke termin før 23.mars. Bør jeg søke nå?

Nå høres det ut som mange har søkt.. Når har dere termin? Jeg har begynt å se litt på det, men har ikke termin før 23.mars. Bør jeg søke nå?
Er 6ukers behandlingstid, og du går ut i permisjon minst 3 uker før. Så da er det vel på tide at du begynner å tenke på det vil jeg si:) jeg har termin 15.mars og søkte sist uke :)

Jeg fikk beskjed forrige uke av JM om at det var på tide å søke og fikk bekreftelse på termin av henne. Jeg har termin 13. mars, så da passer det sikkert fint å søke nå for deg ;)

Jeg har heller ikke fått gjort det ennå. Har termin 26.

Ja, jeg skal få gjort det i løpet av kort tid.

Jeg har søkt for lenge siden, med termin 4 mars. Glad jeg var tidlig ute siden det blir så mye tull

har termin 28.... følte nesten eg var sent ute ;)

Er det noen som har sendt søknaden i posten? Sendte dere den til det lokale NAV kontoret, eller til adressen som står på skjemaet, NAV skanning.. Trodde man skulle sende det til det lokale kontoret jeg?

Har termin 5, så må vel sette meg ned å fikse den i dag :) hehe

Er det noen som har sendt søknaden i posten? Sendte dere den til det lokale NAV kontoret, eller til adressen som står på skjemaet, NAV skanning.. Trodde man skulle sende det til det lokale kontoret jeg?
Skal sendes til adressen som står på skjemaet :)

Back
Topp