ENDELIG

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
fikk jeg levert søknaden om foreldrepenger :P Var ikke lett å gjøre d når vi var strømløs, og nettet var borte. Men i går kveld fikk vi d til.. Så bare håper sjefen har levert de opplysningene hun sku før hun reiste til sydenland :P

Jeg holder på å fylle de ut nå, men synes det er vanskelig... Liker ikke "NAVspråk" og stressa for å skrive noe feil så jeg må søke på nytt :oops:

Jeg holder på å fylle de ut nå, men synes det er vanskelig... Liker ikke "NAVspråk" og stressa for å skrive noe feil så jeg må søke på nytt :oops:
Liker det heller ikke.. er vanskelig, vet mange bestiller seg time på nav for å få hjelp til å fylle ut.

Liker det heller ikke.. er vanskelig, vet mange bestiller seg time på nav for å få hjelp til å fylle ut.
Jeg prøvde det. Men hun pā tlf neeeeektet å sette meg over til et lokalt nav kontor. Det var sentralisert kunnakap om perm osv. Så de kunne de IKKE hjelpe med lokalt. Måtte tas over tlf. Hun var suuuur

Jeg prøvde det. Men hun pā tlf neeeeektet å sette meg over til et lokalt nav kontor. Det var sentralisert kunnakap om perm osv. Så de kunne de IKKE hjelpe med lokalt. Måtte tas over tlf. Hun var suuuur
Hurra, må vel ringe da - alltid like kos å snakke med sure folk når man trenger hjelp :(

Mange sure på nav. Du får stikke innom de og si du trenger hjelp :)

Nei, helt enig"" håper inderlig at jeg gjorde det rett :o

Dere som hard sendt inn søknad. La dere ved det skjemaet arb.giver skulle fylle ut eller sendte arb.giver skjemaet selv inn til NAV? Jeg vurdere å sende det samlet, slik at jeg får skjemaet fra min arb.giver før jeg sender den- da har man mer kontroll og kan mase litt på arb.giver hvis de er trege med å fylle det ut! :)

Dere som hard sendt inn søknad. La dere ved det skjemaet arb.giver skulle fylle ut eller sendte arb.giver skjemaet selv inn til NAV? Jeg vurdere å sende det samlet, slik at jeg får skjemaet fra min arb.giver før jeg sender den- da har man mer kontroll og kan mase litt på arb.giver hvis de er trege med å fylle det ut! :)
Leverte over nett og da la jeg kun ved terminbekreftelsen. Arbeidsgiver sender inn for seg selv. :)

Jeg fikk det med arbeidsgiver og leverte selv :)

Hvis dere trenger hjelp til å fylle it er det bare til å spørre nav på fb eller chatten deres. Vi har et eget skjema på jobben som skal fylles ut ved permisjon også sender arbeidsgiver inntektsopplysningsen etter de har behandlet den.

Skjønner ikke hvorfor de skal gidde å gjøre sånne søknader så jækla komplisert!! De skaffer seg bare masse mer jobb når alle må ringe dem for å tyde spørsmålene!! Wæ :p

Back
Topp