Endelig overstått ul

drømmeren84

Gift med forumet
Etter 20 min forsinkelser kom vi endelig inn :)

Hjerte slo perfekt og vi har regnet oss frem til samme termin som vi fikk nå:) 8+1 og termin 23.juli 2016 :)

H*n ble målt til 1.7 cm :)

Nå føler vi oss 10 tonn lettere :)<3

Vedlegg

• 20151210_150542.jpg
    20151210_150542.jpg
    190,7 KB · Visninger: 102

Hjerte slo perfekt og vi har regnet oss frem til samme termin som vi fikk nå:) 8+1 og termin 23.juli 2016 :)

Gratulerer så mye. Blir så glad når jeg ser alt går som det skal:)

Ja, var nervepirrende å måtte vente de 20 min i tillegg... og med mine fraværende symptomer så betydde dette fantastisk mye for oss <3

Grunnen til at jeg har fått mage så fort, var fordi jeg hadde 4 store eggposer i tillegg...
Så hun sa det ikke var rart jeg hadde fått så mage :p

Men disse ville forsvinne rundt uke 12 :)

Ja skjønner hva du mener. Jeg hadde en blødning i uke 8 der de på legevakta ikke gadd å gjøre noe. Og det var en søndag i tillegg så gikk rundt i uvisshet til tirsdag så jeg faktisk fikk ultralyd hos gyn. Det å vente når du har en litt dårlig følelse gjør ikke ting bedre. Men så ufattelig glad alt er bra <3 bare å telle ned til 12 uker nå da. Og siden hjertet slo på spira så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg:D

Å så deilig å få vite at alt er fint:) Gratulerer så masse :D
Jeg skal på ul nå om under 2 timer. Kjenner jeg gleder meg sååå til å se lille bebi. Og spennende å se hvor mange det er. Alle rundt meg sier jeg får tvillinger, veldig rart. Har ikke en følelse av det selv:p Har gått på pergotime kur, og da satt det på første pp. :D

Gratulerer så mye :) super deilig :)

Jeg var på ul på tirsdag, da regnet hun meg til 8+5 med en 1,6 cm lang bebis :o trodde de brukte de samme målemetodene? Men men,jeg tok mot de 5 dagene jeg, siden Tiden frem til 12 uker snegler seg avgårde. Blir jo helt sikkert justert på oul likevel :p

Jeg var på ul på tirsdag, da regnet hun meg til 8+5 med en 1,6 cm lang bebis :eek: trodde de brukte de samme målemetodene? Men men,jeg tok mot de 5 dagene jeg, siden Tiden frem til 12 uker snegler seg avgårde. Blir jo helt sikkert justert på oul likevel :p

Hehe jeg tenkte på deg og akkurat det der faktisk...
Men vet jo de vokser i rykk og napp uansett så endelig termin blir på OUL uansett ;)
Men tenkte faktisk på deg ang målingen av din bebis og vår. .
Men noen dager fra eller til , gjør ikke noe :)
Må være veldig deilig for deg å bli flyttet 5 dager da :) <3

Å så deilig å få vite at alt er fint:) Gratulerer så masse :D
Jeg skal på ul nå om under 2 timer. Kjenner jeg gleder meg sååå til å se lille bebi. Og spennende å se hvor mange det er. Alle rundt meg sier jeg får tvillinger, veldig rart. Har ikke en følelse av det selv:p Har gått på pergotime kur, og da satt det på første pp. :D

Åå så spennende :) Masse lykke til på ul og kanskje du får Pergo twins ;) hihi

Ja skjønner hva du mener. Jeg hadde en blødning i uke 8 der de på legevakta ikke gadd å gjøre noe. Og det var en søndag i tillegg så gikk rundt i uvisshet til tirsdag så jeg faktisk fikk ultralyd hos gyn. Det å vente når du har en litt dårlig følelse gjør ikke ting bedre. Men så ufattelig glad alt er bra <3 bare å telle ned til 12 uker nå da. Og siden hjertet slo på spira så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg:D

Uff.. det er No dritt når man faktisk ikke blir tatt seriøst altså!!! Føler virkelig med deg på hvordan de dagene må ha vært :(
Men så uendelig takknemlig når man ser at alt står bra til <3
Ja nå senker vi skuldrene og teller ned dager til 6 januar og 12 uker :)
Nå som vi har sett hjerte så har vi en meget god følelse :)<3

Hehe jeg tenkte på deg og akkurat det der faktisk...
Men vet jo de vokser i rykk og napp uansett så endelig termin blir på OUL uansett ;)
Men tenkte faktisk på deg ang målingen av din bebis og vår. .
Men noen dager fra eller til , gjør ikke noe :)
Må være veldig deilig for deg å bli flyttet 5 dager da :) <3
Helt sant :) tenker jeg tar disse dagene, så får jeg heller ta straffen med å bli satt 5 dager tilbake på oul ;) da er uansett katta ute av sekken :p jeg har bestilt en time til 6 januar, da vi skal være 12 uker. Spent på å høre hva hun sier da :)

Helt sant :) tenker jeg tar disse dagene, så får jeg heller ta straffen med å bli satt 5 dager tilbake på oul ;) da er uansett katta ute av sekken :p jeg har bestilt en time til 6 januar, da vi skal være 12 uker. Spent på å høre hva hun sier da :)

Vi tenker å be om ny ul på 4d klinikk i slutten av januar :) da er vi ca 15 uker :)<3 meget spent hihi

Så bra, gratulerer:) jeg har også noen enorme eggposer fortsatt:/ når de dukka opp på skjermen så sa hun: nei fysj, de der vil vi ikke se på! Også flytta hun bildet over til den lille igjen;)

Så godt å høre !! Hurra ♡

åh så koselig! :D Men jeg må bare spørre; hva er eggposer for noe? For meg så høres d ut som at du egentlig skulle hatt femlinger, men at d kun blei noe av den ene, men jeg antar jeg tar fullstendig feil :P hehe

Jeg var på ul på tirsdag, da regnet hun meg til 8+5 med en 1,6 cm lang bebis :eek: trodde de brukte de samme målemetodene? Men men,jeg tok mot de 5 dagene jeg, siden Tiden frem til 12 uker snegler seg avgårde. Blir jo helt sikkert justert på oul likevel :p

Haha, jeg ble satt til 7+2 med 2,1 cm stor baby, her er det ikke mye kontinuitet :p

Så bra, gratulerer:) jeg har også noen enorme eggposer fortsatt:/ når de dukka opp på skjermen så sa hun: nei fysj, de der vil vi ikke se på! Også flytta hun bildet over til den lille igjen;)

men de er jo ikke farlige ? hun sa de ikke var det og at de ville gå over av seg selv?
kan se for meg magen synker inn igjen da haha :P
men vil det gjøre noe vondt elller merkes når de forsvinner?
husker jeg hadde vanncyster som sprakk og det var ufattelig smertefullt :/

Back
Topp