Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye. Blir så glad når jeg ser alt går som det skalEtter 20 min forsinkelser kom vi endelig inn
Hjerte slo perfekt og vi har regnet oss frem til samme termin som vi fikk nå8+1 og termin 23.juli 2016
H*n ble målt til 1.7 cm
Nå føler vi oss 10 tonn lettere<3
Gratulerer så myeEtter 20 min forsinkelser kom vi endelig inn![]()
Hjerte slo perfekt og vi har regnet oss frem til samme termin som vi fikk nå8+1 og termin 23.juli 2016
H*n ble målt til 1.7 cm![]()
Nå føler vi oss 10 tonn lettere<3
Gratulerer så myesuper deilig
Jeg var på ul på tirsdag, da regnet hun meg til 8+5 med en 1,6 cm lang bebistrodde de brukte de samme målemetodene? Men men,jeg tok mot de 5 dagene jeg, siden Tiden frem til 12 uker snegler seg avgårde. Blir jo helt sikkert justert på oul likevel
![]()
Å så deilig å få vite at alt er fintGratulerer så masse
Jeg skal på ul nå om under 2 timer. Kjenner jeg gleder meg sååå til å se lille bebi. Og spennende å se hvor mange det er. Alle rundt meg sier jeg får tvillinger, veldig rart. Har ikke en følelse av det selvHar gått på pergotime kur, og da satt det på første pp.
![]()
Ja skjønner hva du mener. Jeg hadde en blødning i uke 8 der de på legevakta ikke gadd å gjøre noe. Og det var en søndag i tillegg så gikk rundt i uvisshet til tirsdag så jeg faktisk fikk ultralyd hos gyn. Det å vente når du har en litt dårlig følelse gjør ikke ting bedre. Men så ufattelig glad alt er bra <3 bare å telle ned til 12 uker nå da. Og siden hjertet slo på spira så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg![]()
Helt santHehe jeg tenkte på deg og akkurat det der faktisk...
Men vet jo de vokser i rykk og napp uansett så endelig termin blir på OUL uansett![]()
Men tenkte faktisk på deg ang målingen av din bebis og vår. .
Men noen dager fra eller til , gjør ikke noe![]()
Må være veldig deilig for deg å bli flyttet 5 dager da<3
Helt santtenker jeg tar disse dagene, så får jeg heller ta straffen med å bli satt 5 dager tilbake på oul
da er uansett katta ute av sekken
jeg har bestilt en time til 6 januar, da vi skal være 12 uker. Spent på å høre hva hun sier da
![]()
Kjempespennende ❤Vi tenker å be om ny ul på 4d klinikk i slutten av januarda er vi ca 15 uker
<3 meget spent hihi
Gratulerer så myesuper deilig
Jeg var på ul på tirsdag, da regnet hun meg til 8+5 med en 1,6 cm lang bebistrodde de brukte de samme målemetodene? Men men,jeg tok mot de 5 dagene jeg, siden Tiden frem til 12 uker snegler seg avgårde. Blir jo helt sikkert justert på oul likevel
![]()
Enig. Var på ul nå og der ble jeg satt til 8+3 med 1,9 cm baby. Her er det noe som ikke stemmer i forhold til målemetoder. HahaHaha, jeg ble satt til 7+2 med 2,1 cm stor baby, her er det ikke mye kontinuitet![]()
Da har jeg vært på ul og det viste 1 frisk og fin baby på 1,9 cmÅå så spennendeMasse lykke til på ul og kanskje du får Pergo twins
hihi
hihiSå bra, gratulererjeg har også noen enorme eggposer fortsatt:/ når de dukka opp på skjermen så sa hun: nei fysj, de der vil vi ikke se på! Også flytta hun bildet over til den lille igjen
![]()