Endelig i mål! ❤

For en herlig oppdatering fine du[emoji175][emoji175] Godt å høre at ammingen funker godt og at dere koser dere[emoji170][emoji177]
 
Høres ut som om dere alle sammen har det helt fantastisk :Heartred:Heartred:Heartred Og godt å høre at ammingen går bra nå :)
 
Fantastisk oppdatering, Enkefalos❤️ Det gjør meg så glad at alt går så fint for dere og å høre at du nyter hver eneste dag! Det gjør at jeg gleder meg enda mer til den dagen vi får hilse på lille❤️
 
Så godt å høre at dere har det bra, å at dere koser dere med bebis:) Det er jo så fortjent❤
Tiden flyver alt for fort, lisja her er allerede over 7 uker å vokser å vokser:):)
 
Koselig lesning Enkefalos! Blir helt varm i hjertet her jeg sitter ❤️
 
Så fantastisk å lese denne oppdateringen [emoji173] Herregud som tiden har flydd [emoji173] Måtte du nyte all tiden med lille gutt og glede deg over alle små og store begivenheter med familien og sjarmtrollet ditt [emoji173]
 
Så herlig oppdatering fra dere!

Takk for koselig oppdatering! [emoji847][emoji295]️

Så godt å høre at du/dere koser dere sånn. [emoji173]

Så koselig å lese[emoji173]️ Deilig at alt går så bra!

For en herlig oppdatering fine du[emoji175][emoji175] Godt å høre at ammingen funker godt og at dere koser dere[emoji170][emoji177]

Høres ut som om dere alle sammen har det helt fantastisk :Heartred:Heartred:Heartred Og godt å høre at ammingen går bra nå :)

Flott lesing! [emoji173]️

Koselig lesning Enkefalos! Blir helt varm i hjertet her jeg sitter [emoji173]️

Tusen takk for så koselige kommentarer [emoji173]️ Det er jammen meg helt topp å være mamma [emoji16][emoji7]
 
Så koselig oppdatering :)
Motorisk ligger vi rett forran dere pga motorisk utvikling gjerne følger justert alder (er da 4 måneder), og størrelsesmessig er de nok også ganske like, selv om min lille er 5,5 måned nå! :) Tida går fort!

Ja, da er de jo ikke så langt unna hverandre motorisk. Det er helt sinnsykt hvordan tiden flyr. Og jeg som syntes tiden gikk fort før jeg fikk barn liksom.. [emoji12] Håper alt står bra til der også [emoji173]️
 
Åh.. Enkefalos for en fin oppdatering [emoji7] litt slemt mot hormonelle meg som blir rørt av ingenting om dagen [emoji23] måtte holde meg for å ikke felle en tåre her jeg sitter [emoji14]

Så godt å lese at ting har blitt lettere og at dere koser dere [emoji173] [emoji173]

Hihi, så hyggelig at jeg kunne røre litt da [emoji16][emoji173]️ Jeg gleder meg til å lese samme type innlegg om når din lille baby har kommet. Det er neimen ikke lenge igjen [emoji173]️
 
Fantastisk oppdatering, Enkefalos[emoji173]️ Det gjør meg så glad at alt går så fint for dere og å høre at du nyter hver eneste dag! Det gjør at jeg gleder meg enda mer til den dagen vi får hilse på lille[emoji173]️

Takk for så herlig kommentar [emoji173]️ Det er tidvis mye jobb og frustrasjon, men det er SÅ verdt det, og du får det igjen med tidenes renter [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Gled deg!!
 
Så godt å høre at dere har det bra, å at dere koser dere med bebis:) Det er jo så fortjent[emoji173]
Tiden flyver alt for fort, lisja her er allerede over 7 uker å vokser å vokser:):)

Tusen takk [emoji173]️ Og åh, Loca, gratulerer så mye med din lille [emoji173]️ Jeg har ikke fått med meg det, jeg, men det overrasker meg ikke så lost som jeg har vært når det kommer til dette forumet i det siste [emoji23] Håper fødselen gikk fint og at dere har det bra :)
 
Så fantastisk å lese denne oppdateringen [emoji173] Herregud som tiden har flydd [emoji173] Måtte du nyte all tiden med lille gutt og glede deg over alle små og store begivenheter med familien og sjarmtrollet ditt [emoji173]

Tusen hjertelig takk for det, Hope [emoji173]️ Hvordan går det med deg? Jeg har ikke fått lest i dagboka di på lenge, men skal se om jeg finner den nå. Håper du har det bra [emoji173]️
 
Her sitter jeg med mitt eget lille nurk på brystet og koser meg med oppdateringen din! Så godt å høre at alt er bra med dere :)
 
Her sitter jeg med mitt eget lille nurk på brystet og koser meg med oppdateringen din! Så godt å høre at alt er bra med dere :)

Åå, Lambi, gratulerer så mye!! Det har jeg ikke fått med meg [emoji173]️ Når kom vidunderet? Håper dere har det bra også og at fødselen gikk fint :) Tenk så heldige vi er :) [emoji173]️
 
Tusen hjertelig takk for det, Hope [emoji173]️ Hvordan går det med deg? Jeg har ikke fått lest i dagboka di på lenge, men skal se om jeg finner den nå. Håper du har det bra [emoji173]️
Det går nå bra [emoji1] jeg henger I det og gir meg ikke som du sikkert så[emoji4] Men en pause fra det hele har gitt litt ny styrke [emoji1] håper snart på å få være like heldig som deg [emoji173]
 
Åå, Lambi, gratulerer så mye!! Det har jeg ikke fått med meg [emoji173]️ Når kom vidunderet? Håper dere har det bra også og at fødselen gikk fint :) Tenk så heldige vi er :) [emoji173]️

Tusen takk!! :D Nei, det ble jo ikke noen dagbok denne gangen så har liksom ikke annonsert det noen steder... Hun kom flyvende 11. juli (enda en drømmefødsel!!) - og alt er veldig fint med alle oss fem :D Og dette med å bli mamma er like stas nå for tredje gang - ja, tenk så heldige vi er!! Men nå er vi fornøyd og gir babymakingstafettpinnen videre :P
 
Tusen takk!! :D Nei, det ble jo ikke noen dagbok denne gangen så har liksom ikke annonsert det noen steder... Hun kom flyvende 11. juli (enda en drømmefødsel!!) - og alt er veldig fint med alle oss fem :D Og dette med å bli mamma er like stas nå for tredje gang - ja, tenk så heldige vi er!! Men nå er vi fornøyd og gir babymakingstafettpinnen videre :p

Åh gratulerer så mye Lambi ❤️
 
Tusen takk!! :D Nei, det ble jo ikke noen dagbok denne gangen så har liksom ikke annonsert det noen steder... Hun kom flyvende 11. juli (enda en drømmefødsel!!) - og alt er veldig fint med alle oss fem :D Og dette med å bli mamma er like stas nå for tredje gang - ja, tenk så heldige vi er!! Men nå er vi fornøyd og gir babymakingstafettpinnen videre :P
Gratulerer sååå mye :D [emoji173]️ Superfødekvinne :D
 
Gleder meg til vi kommer dit dere er. Nå har lille blitt 2 uker, og hele huset står på hode :p Godt når de begynner å få litt døgnrytme, er så kjedelig å være våken på natta og sove på dagen.
 
Back
Topp