Endelig i mål! ❤

Så hyggelig å se deg her inne, Lilla! Tusen takk [emoji173] Håper alt står bra til der :)
Takk! Har nesten ikke vært innom her, så var heldig med tidspunktet som fikk se din lille skatt❤️ Håper du koser deg:)

Her går det bra! Koser oss veldig med lillesøster som begynner å bli stor jente. Straks 15 måneder gammel. Vi har faktisk sendt inn søknad om søskenforsøk nå i april, så er veldig spent på om vi får det.:)
 
Takk! Har nesten ikke vært innom her, så var heldig med tidspunktet som fikk se din lille skatt[emoji173]️ Håper du koser deg:)

Her går det bra! Koser oss veldig med lillesøster som begynner å bli stor jente. Straks 15 måneder gammel. Vi har faktisk sendt inn søknad om søskenforsøk nå i april, så er veldig spent på om vi får det.:)

Vi koser oss masse [emoji173] Deilig å endelig være mamma [emoji173]

Hjelpes, som tiden flyr!! Og så spennende med søskenforsøk :D Er det stor sannsynlighet for å få det når man har to fra før? Eller har dere noen egg på frys?
 
Vi koser oss masse [emoji173] Deilig å endelig være mamma [emoji173]

Hjelpes, som tiden flyr!! Og så spennende med søskenforsøk :D Er det stor sannsynlighet for å få det når man har to fra før? Eller har dere noen egg på frys?
Så bra at dere koser dere❤️

Egentlig er sannsynligheten 0 når man har to felles fra før. Men jeg ringte og snakket med dem, siden vår eldste jo ikke er som andre barn. Da sa de at vi skulle sende inn søknad:) så får vi se!
 
Så bra at dere koser dere[emoji173]️

Egentlig er sannsynligheten 0 når man har to felles fra før. Men jeg ringte og snakket med dem, siden vår eldste jo ikke er som andre barn. Da sa de at vi skulle sende inn søknad:) så får vi se!
Da håper jeg dere får søknaden godkjent [emoji173] Masse lykke til i så fall :D
 
Så bra at dere koser dere[emoji173]️

Egentlig er sannsynligheten 0 når man har to felles fra før. Men jeg ringte og snakket med dem, siden vår eldste jo ikke er som andre barn. Da sa de at vi skulle sende inn søknad:) så får vi se!

Nå må jeg spamme litt i Enkefalos sin bok her, men så utrolig kjekt å lese[emoji16] krysser virkelig fingrene for dere[emoji173] du må gi ett vink i dagboken din (eller en av våre[emoji13]) hvis dere setter i gang prosessen igjen[emoji173]
 
Gratulerer med prinsen :Heartblue
 
Tusen takk [emoji173] Alt bra der? :)

Alt bra her! Endelig er termindato passert, snuppa har blitt sterkere og amminga går bedre :) Blir nok bare delamming på oss nå som det har gått så lang tid, men jeg tenker at de edle dråpene er viktige og så føler pappaen seg litt mer delaktig når han kan gi flaske etter jeg har amma! :)
 
Alt bra her! Endelig er termindato passert, snuppa har blitt sterkere og amminga går bedre :) Blir nok bare delamming på oss nå som det har gått så lang tid, men jeg tenker at de edle dråpene er viktige og så føler pappaen seg litt mer delaktig når han kan gi flaske etter jeg har amma! :)

Så godt å høre [emoji173] Tenker delamming absolutt har sine fordeler i at far også kan bidra som du sier. Det er vel ingen vits å stresse med noe annet hvis det funker :) Noen ganger kunne jeg veldig godt tenkt meg å overlate litt amming til far [emoji23]
 
Så godt å høre [emoji173] Tenker delamming absolutt har sine fordeler i at far også kan bidra som du sier. Det er vel ingen vits å stresse med noe annet hvis det funker :) Noen ganger kunne jeg veldig godt tenkt meg å overlate litt amming til far [emoji23]

Jeg sitter nå stadig med puppen ute likevel ;) Men så kan jeg sende videre til pappaen for påfyllet etterpå. Man kan jo evt pumpe og gi mm på flaske, så kan far bidra, men det blir fort ekstra styrete. Jeg pumper også, men det er mest for produksjonens skyld, og så er det godt å pumpe bort sprengen de gangene hun ikke gidder die.
 
Gratulerer så mye med gutten [emoji170]
 
12 DAGER GAMMEL

Det har vært utrolig hektiske dager etter fødsel. Først fordi det tok litt tid før vi fant ut av ammingen, og så fordi lillemann bare roet seg hos meg og skulle ha pupp HELE tiden. Og jeg merket veldig godt at det var mye bare for kosens skyld, for det ble mye sutting og ikke alltid aktiv suging. Til slutt kastet vi inn håndkleet da han var ni dager gammel og ga han smokk. Jeg hadde lest meg opp på at det kunne hende det tok litt tid før de vendte seg til smokk, så jeg regnet ikke med noe. Men "schmock" sa det da jeg puttet den inn i munnen hans, og der ble den, og plutselig sov han som en stein i vugga si i stua en hel kveld. Jeg måtte til og med vekke han for å amme. Det virket nesten som han også hadde lengtet etter å få roe seg ordentlig ned [emoji173]

Så nå er hverdagene overraskende mye enklere! Han er ikke avhengig av smokken hele tiden, så vi prøver å begrense bruken av den noe. Men nå kan han fint sove alene i vugga, og best av alt: han roer seg hos pappaen sin [emoji173] Jeg tror det var litt sårt for mannen at det bare ble hyl og skrik når han prøvde å roe han. Det er så godt å se de to kose seg sammen [emoji7] Og jeg har endelig tid til å gjøre litt andre ting igjen. En periode ble jeg avbrutt HELE tiden, mens nå får jeg "fred" flere timer i strekk her og der. Luksus! [emoji14]

Vi har vært på et par trilleturer, og det har vært utrolig godt å komme seg litt ut igjen. Men dessverre kjenner jeg det fortsatt godt i bekkenet når vi går, så det er absolutt ikke friskmeldt enda. Symfysen verker også en del fortsatt, i tillegg til at underlivet ikke er helt "der" etter fødsel heller. Synes det er ubehagelig å sitte, har ubehag i muskulaturen "nedi der", og litt svie i stingene. Men stingene er et veldig lite problem altså, mer hemmende med de andre tingene.

Jeg har ikke veid meg etter fødsel enda fordi jeg ikke har vekt, men jeg synes det er fascinerende å se hvordan magen trekker seg sammen dag for dag. Nå må jeg bare få kostholdet på riktig kjøl igjen, så håper jeg formen kan bli litt bedre. Lettere sagt enn gjort med påske og mange barselbesøk med kaker, men jeg får ta det litt gradvis [emoji14]
 
Riktig god helg til deg og lillegutt. Sender dere masse gode tanker :)
Tusen hjertelig takk for det, fine du, og i like måte! [emoji173] Håper at du har det bra [emoji7]
 
Det er så fint å høre at du koser deg!! <3

Gi derimot kroppen din tid til å finne tilbake, du har akkurat født ;) Trill gjerne turer og vær aktiv, men ta noen hvilepauser når gullgutten gjør det også :)
 
Back
Topp