Endelig i mål! ❤

Så fantastisk hyggelig å høre! Nå triller tårene her! <3 Gratulerer så masse med lille Eivind, du trenger ikke være beskjeden med bildene!
 
Gratulerer så mye ❤❤
 
Wow! [emoji3] [emoji170] endelig kom han! Gratulerer!! [emoji5] Nå er det bare å nyte den første tiden med den lille og så sende oss noen bilder etterhvert [emoji6][emoji1360]
 
Er så glad på dine vegne [emoji7] Har grått mange gledestårer [emoji173] Unner dere så inderlig denne lykken [emoji173] Nyt tiden med den lille familien din! Kos dere masse [emoji4]
 
Åh, det er så fantastisk å endelig lese ordene "jeg er endelig mamma" i denne dagboken! Det ga meg virkelig frysninger og en tåre i øyekroken. Endelig kjære deg[emoji170] Gratulerer så mye med den perfekte lille gutten deres, nyt tiden fremover sammen alle tre![emoji170]
 
Gratulerer så masse, å nyt tiden med lille Eivind❤❤
Endelig er du mamma❤❤
 
Herlighet, her sitter jeg og gråter en fredagskveld for deg, og for dere! Det er bare så uendelig vakkert at du har blitt mamma.
emoji170.png
Gratulerer så masse med den lille perfekte!
 
Åååh kjære vene!! Nå er du mamma [emoji173][emoji173] GRATULERER! Denne rollen tar du med storm, og jeg gleder meg til å høre mer [emoji173][emoji173]
 
Fine snupper [emoji173] Det har gått litt i ett og alt er litt overveldende akkurat nå. Men vi ble endelig foreldre til vår lille Eivind i går kl. 16.16 :D 3420 g og 51 cm, og vi synes selvfølgelig han er helt perfekt. Alt er bra med alle tre! Jeg får komme tilbake til alle detaljene når jeg har fått landet litt, men gleder meg til å fortelle dere alle om fødselen! Jeg er endelig mamma [emoji173][emoji173][emoji173]
Gratulerer så mye [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Gratulerer så mye kjære deg. [emoji173][emoji173][emoji173] Nå er du endelig mamma. [emoji173]
 
Åååå!! Gratulerer! Endelig [emoji173]️ Griner litt og gleder meg på dine vegne. Kos dere [emoji173]️
 
Kom noen tårer nå ja! Endelig har du blitt mamma. For en lykke. Gratulerer så mye [emoji173]️
 
Gratulerer så mye til dere begge[emoji173]. Nyt tiden og kos dere masse med lille gutten deres[emoji173]
 
Back
Topp