Endelig gravide etter 7 år ufrivillig barnløshet

Friluftsalven

Andre møte med forumet
Hei, eg vekt ikkje heilt hvordan eg skal bruke den siden men eg trur eg skriver på rette plass:) vil starte med å beklage Norsken min dersom eg kommer frå Island og er ikkje så flink til å skrive på Norsk, men eg er gift med ein norsk mann og har me vore sammen i snart 11 år:).

Eg trur det nesten ikkje at eg er kommet 12 uker nå! Dei siste vekene har vore så engstelige for meg! Fordi me har prøvd å bli gravide i 7 år!! Første hjelpen me fik var 1 år med hormonbehandlinger men det blei ingen ting ut av da og så blei da 2 ganger med prøverørs hjelp men fosteret ville ikkje festa seg, då hadde me egentli rett på 1 forsøk til med hjelp frå statten men etter 2 forsøke blei eg litt skremte fordi eg fik åverhormonreaksjon og det gjore ekstremt vondt! Samtidig var allt detta blitt for masse for meg:( så me tenkte å ta ein liten pause og så prøva igjen, men eg følte meg aldri klar til å prøva igjen, så da gjik da et par år eg blei veldig deprimerte og detta har ikkje vore lett for oss:( men så vsr det nåke som gjore litt vondt der heilt nere og eg går til legen for å sjekka urinveisinfeksjon eller blerebetenelse eller nåke, men dei var jo heil fine, så eg tenkte ikkje meir på da, men så hadde eg ikkje kjøpt ein einaste graviditetstest på 2 år, og me var ute og gjore litt julehandel i oktober, men eg stopte foran aboteke og hadde berra ein rar følelse og tenkte kansje eg skal kjøpe ein liten test. Eg var så sikker st den blei ikkje positive st eg tok meg ein liten hjemmelaga
Mojito drikk kvelden før eg tenkte å ta teste.. Som viste seg å ikkje vere så smart! For den var jo positive! Eg satt der på doen grytidlig kl halv 6 søndagsmorgen og begynte å skjelva.. Eg var så redd at kansje det var alkoholen som gjore at det viste positivt så eg tok å googla litt mens eg ventet fullt ut alle minutane som testen sier du skal vente, men teste viste ikkje nåken svak strek, men ein klar tydelig strek nr 2! Eg tok testen og gjik opp å vekte mannen minn og sa sett deg opp ta på deg brillene og sjå! Hehe det utrykke på ansikte hans eg kann leva på da lenge, der låg me i senga og både grein og ledde av glede!❤️. Og nå er det 12 uker og me har termin 22 juli. Eg føler meg virkelig klar for denne nye rollen som blir min men samtidig et litte nervøsitet som alle sier er normalt. Me skal på voras 2 ultralyd nå på mandag og den kvir eg meg sont for! Eg er så redde at kansje hjerta ikkje slår eller at barnet er ikkje friskt! Men eg prøver å sende alle gode tanker og ønsker ut i universe og håper å få dei tilbake på mandag:)! Eg vil gratulere alle dere ( mothers to be ) og ønske dåke masse lykke til veien vidare i svangerskape og livet:)!
 
Gratulerer :D Det hva kjekt etter så mangen år. :) kan godt fårstå du blei lei deg og sånt. men det hva kjekt at det endte godt til slutt :D
 
Gratulerer så mye:) blir så utrolig glad når jeg hører slike historier. Og at dere klarte det helt selv etter så lenge:D
Var selv ufrivillig barnløse så skjønner litt på frustrasjonen selv om vi ikke var like lenge. Men gratulerer igjen :D<3
 
Gratulerer så mye :):)
Vi var "bare" ufrivillig barnløs i nesten 4 år før lille bøllefrø satt på 1.ivf forsøket nå :)
Nyt den voksende lille i magen :)
 
Gratulerer så mye :D Må være ubeskrivelig etter så mange år! Krysser fingrene for at alt er bareare på mandag :)
 
Gratulerer så mye:) blir så utrolig glad når jeg hører slike historier. Og at dere klarte det helt selv etter så lenge:D
Var selv ufrivillig barnløse så skjønner litt på frustrasjonen selv om vi ikke var like lenge. Men gratulerer igjen :D<3

Tusen takk <3 er glad på dine vegne og :)! når eg såg alle dise kjekke kommentarane blei eg så rørt at det rant tårer <3 :)
 
Gratulerer så mye :):)
Vi var "bare" ufrivillig barnløs i nesten 4 år før lille bøllefrø satt på 1.ivf forsøket nå :)
Nyt den voksende lille i magen :)

Tusen takk <3 når eg såg alle dise kjekke kommentarane blei eg så rørt at det rant tårer <3 :)
er veldig glad på dine vegne!:D <3 4 år er og masse! <3
 
Tusen takk <3 når eg såg alle dise kjekke kommentarane blei eg så rørt at det rant tårer <3 :)
er veldig glad på dine vegne!:D <3 4 år er og masse! <3

Så moro at vi ligger så likt også :) vi har termin 23.juli :)<3
Hvordan er formen og hverdagen som gravid :)? <3
 
Gratulerer :D Det hva kjekt etter så mangen år. :) kan godt fårstå du blei lei deg og sånt. men det hva kjekt at det endte godt til slutt :D

Tusen takk <3 me er overlykkelige! når eg såg alle dise kjekke kommentarane blei eg så rørt at det rant tårer <3 :)
 
Gratulerer:) kjenner meg igjen i hvordan dere har hatt det, vi har selv vært ufrivillig barnløse i 8 år, før det endelig gikk nå:) vi har også termin samme dag som dere:)
 
Så moro at vi ligger så likt også :) vi har termin 23.juli :)<3
Hvordan er formen og hverdagen som gravid :)? <3
så kjekt! kun 1 dag imellom:)<3 formen er grei den nå, første vekene har vore litt vanskelige siden eg klarte ikkje å spise i da heile tatt nesten, så eg har tapt 13 kg! :/ men eg har god kontakt med lege og jordmor som passe godt på meg:) men uten om da så er eg så takknemlige for å være gravide!!:) hvordan har din form vore ? håper den er god <3 :)
 
Gratulerer:) kjenner meg igjen i hvordan dere har hatt det, vi har selv vært ufrivillig barnløse i 8 år, før det endelig gikk nå:) vi har også termin samme dag som dere:)
Hei Lemmen:) Gratulere så masse med Graviditeten! eg er utrolig glad på dine vegne og eg er så emosjonell nå et eg begynte å grine litt igjen, men glade tårer på dine vegne:) <3 <3 og så kjekt me har termin samtidig! <3 eg vil ønske dere masse lykke til vidare!
 
Back
Topp