Endelig gravide etter 7 år ufrivillig barnløshet

For en histore :) gratulerer så mye ♡
 
så kjekt! kun 1 dag imellom:)<3 formen er grei den nå, første vekene har vore litt vanskelige siden eg klarte ikkje å spise i da heile tatt nesten, så eg har tapt 13 kg! :/ men eg har god kontakt med lege og jordmor som passe godt på meg:) men uten om da så er eg så takknemlige for å være gravide!!:) hvordan har din form vore ? håper den er god <3 :)

Jeg har kun vært ekstremt trøtt så sovnet kl 20 hver kveld og må ha noen timer søvn midt på dagen :$
Men utover det, Har formen vært helt upåklagelig :)
Men minus 13 kg på deg? Shit. . Du må jo være helt utslitt <3
 
gratulerer så utrolig masse! blir helt rørt her jo <3 :D
 
Gratulerer så mye med hjemmelaga spire og velkommen i juliklubben! :)
 
For en rørende historie å lese, den satte seg virkelig dypt i hjerterota. Jeg kjenner litt på det selv da min søster også sliter med det samme. Så utrolig godt å høre at dere skal bli foreldre <3 tenker den ultralyden kommer til å gå veldig bra. Skal på det selv i morgen og kjenner meg litt igjen (grugleder meg). Masse lykke til :)
 
Hurra! For en fantastisk nyhet! Gratulere så mye! ❤️ Så flott at du kom inn hit på forumet, blir moro å følge hverandre under svangerskapet :happy:
 
:HeartbigredSåå rørende historie ! Dere fortjener virkelig denne lykken! Tusen takk for at du delte den med oss! Er helt rørt!
 
Gratulerer så mye❤️ Jeg ble gravid på mitt 5 egg innsett. altså på et fryst egg fra ferskforsøk nr 3 Alle forsøkene ble gjort på 1 år akkurat, men jeg har ikke brukt noe prevangsjon siste 4 årene.

Lykke til, dette går bra vettu☺️
 
Å, dette var så fint å lese! Det rant tårer her også nå ...

Her gikk det veldig fort, vi var gravide tredje måneden. Kan nesten ikke forestille meg hvordan det må være å få det til etter så lang tid. Skjønner at du er nervøs. Flott at du er 12 uker på vei!

Lykke til, gleder meg til å følge med videre :)
 
Åhhh gratulerar så masse!! Jag håller alla tummar och tår för dig inför ultraljudet på måndag!!
 
Gratulerer!
For en fantastisk historie:)
Selv blir jeg gravid bare mannen ser på meg, og jeg innser hvor utrolig heldig jeg er og hvor lett jeg har hatt det:)
 
Åh, for en herlig slutt på mange lange år <3 Gratulerer så mye til dere! Blir så glad av slike historier. :) :)
 
Back
Topp