Endelig gravid!

Hermine

Gift med forumet
Hei! Etter snart 5,5 års aktiv prøving er vi endelig gravide. Det føles helt fantastisk, og jeg går rundt i en lykkerus:)Vi velger å nyte hvert øyeblikk, og ikke ta noen sorger på forskudd. Jeg har endometriose og lav amh, samt at mannen har litt varierende antall og aktivitet på svømmerne. Vi har gjennomført 8. icsi-forsøk (2 av disse ble avbrutt etter egguttak), og 1 frysforsøk. Det ble 7 egginnsett, og jeg har ruget på totalt 12 egg. Alle forsøkene var negative, unntatt 1 forsøk som endte i tidlig SA. Reisen vår har hittil vært uendelig lang og slitsom. Unner ingen andre å gå igjennom noe slikt.
Dette var vårt siste forsøk med mine egg, og jeg hadde vel egentlig gitt opp å få genetiske barn. Vi har gjennomført fosterhjemskurs, og har tenkt mye på eggdonasjon som neste steg. Etter jul gjennomførte vi begge en heftig antibiotikakur etter at Serumklinikken i Hellas fant en infeksjon i livmoren min. Har på følelsen at dette var nøkkelen...
I dag er jeg 5+0 i ifølge terminkalkulatoren. Jeg testet positivt 4+3 og 4+4 - 2 sterke tester. Det er veldig, veldig spennende, og jeg tar en dag av gangen. Jeg ruger på 2 flotte embryo som var 9-delte ved innsetting på dag 3, så det er jo veldig spennende om det er en eller to som har festet seg..

Masse lykke til alle sammen:-)

Gratulere så mye , så utrolig gøy :) går nok bra denne gangen skal du se :D

Gratulerer så mye :)

Å så fantastisk, gratulerer:))
Jeg kjenner meg igjen, jeg er 5+6 i dag. Første positive test etter snart 5års prøving og 9 innsett (4ferske og 5frys)

Lykke til - jeg heier på deg:)

Tusen takk alle sammen! Det er en herlig følelse å være gravid:-) Er så lykkelig over endelig å få oppleve dette. Nyter hver dag:-)

Gratulerer!! :-D

gratulerer så mye :D :D selvsagt må dere være lykkelige og ikke ta sorgene på forskudd :) Nyt hver dag, det gjør jeg :D

Hei! Etter snart 5,5 års aktiv prøving er vi endelig gravide. Det føles helt fantastisk, og jeg går rundt i en lykkerus:)Vi velger å nyte hvert øyeblikk, og ikke ta noen sorger på forskudd. Jeg har endometriose og lav amh, samt at mannen har litt varierende antall og aktivitet på svømmerne. Vi har gjennomført 8. icsi-forsøk (2 av disse ble avbrutt etter egguttak), og 1 frysforsøk. Det ble 7 egginnsett, og jeg har ruget på totalt 12 egg. Alle forsøkene var negative, unntatt 1 forsøk som endte i tidlig SA. Reisen vår har hittil vært uendelig lang og slitsom. Unner ingen andre å gå igjennom noe slikt.
Dette var vårt siste forsøk med mine egg, og jeg hadde vel egentlig gitt opp å få genetiske barn. Vi har gjennomført fosterhjemskurs, og har tenkt mye på eggdonasjon som neste steg. Etter jul gjennomførte vi begge en heftig antibiotikakur etter at Serumklinikken i Hellas fant en infeksjon i livmoren min. Har på følelsen at dette var nøkkelen...
I dag er jeg 5+0 i ifølge terminkalkulatoren. Jeg testet positivt 4+3 og 4+4 - 2 sterke tester. Det er veldig, veldig spennende, og jeg tar en dag av gangen. Jeg ruger på 2 flotte embryo som var 9-delte ved innsetting på dag 3, så det er jo veldig spennende om det er en eller to som har festet seg..

Masse lykke til alle sammen:-)

Hei!
Sniker litt fra november forumet, jeg har termin 30.11 eller 1. Desember, så ligger sånn midt i mellom :p
Gratulerer så mye med positive tester, litt av en prosess du har vært i gjennom uff.. Får virkelig håpe det er deres tur denne gangen :) jeg og samboer har også vært igjennom antibiotika kuren fra serum før jul så vi også håper den har gjort susen. Er du på noen medisiner i tillegg eller? Her er det mildt sagt full pakke, med prednisolon, fragmin, albyl e og Cyklogest... alt for å få spiren til å sitte ♡ vi har forsøkt i 3 år og mistet 7 ganger, så ingen enkel vei her i gården heller.

Back
Topp