Endelig gravid!

Hei!
Sniker litt fra november forumet, jeg har termin 30.11 eller 1. Desember, så ligger sånn midt i mellom :p
Gratulerer så mye med positive tester, litt av en prosess du har vært i gjennom uff.. Får virkelig håpe det er deres tur denne gangen :) jeg og samboer har også vært igjennom antibiotika kuren fra serum før jul så vi også håper den har gjort susen. Er du på noen medisiner i tillegg eller? Her er det mildt sagt full pakke, med prednisolon, fragmin, albyl e og Cyklogest... alt for å få spiren til å sitte ♡ vi har forsøkt i 3 år og mistet 7 ganger, så ingen enkel vei her i gården heller.

Huff, dere har også gått en utrolig lang vei:-( håper den sitter skikkelig godt nå! Jeg sluttet med Prednisolon ved positiv test, men går på Albyl-e og Crinone. I dag er jeg 5+4:-) Nyter det virkelig! Har fått nytt håp om at jeg også skal få oppleve å bli mamma. Vil ønske dere masse lykke til med svangerskapet, og håper virkelig dere lykkes denne gangen!

Huff, dere har også gått en utrolig lang vei:-( håper den sitter skikkelig godt nå! Jeg sluttet med Prednisolon ved positiv test, men går på Albyl-e og Crinone. I dag er jeg 5+4:-) Nyter det virkelig! Har fått nytt håp om at jeg også skal få oppleve å bli mamma. Vil ønske dere masse lykke til med svangerskapet, og håper virkelig dere lykkes denne gangen!

Ja håper virkelig det.. er 7 uker idag, og må si jeg er roligere nå enn jeg har vært i alle de andre sv.skapene, så har troa! Tusen takk for det, ønsker dere også masse lykke til videre og måtte vi begge bli mammaer på slutten av året ♡♡

6+0 i dag! Hver dag er en seier, og jeg nyter det:-) begynner så smått å grue meg for UL i neste uke, men er stort sett ganske avslappet og rolig enda. Må bare håpe at alt er i orden denne gangen.

7+0 i dag, og på ultralyd fikk vi se et nydelig, bankende hjerte! Vi er utrolig glade, takknemlige og ikke minst -utrolig rørt! Gledestårene trillet på vei ut av sykehuset. Skal det virkelig bli vår tur til å bli foreldre? <3

7+0 i dag, og på ultralyd fikk vi se et nydelig, bankende hjerte! Vi er utrolig glade, takknemlige og ikke minst -utrolig rørt! Gledestårene trillet på vei ut av sykehuset. Skal det virkelig bli vår tur til å bli foreldre? <3
Jeg har trua:) Gratulerer så mye!

Så herlig! Det er vel ingenting nå som tilsier at dere ikke skal bli foreldre. :) Hjerteslag er jo så bekreftende som det er mulig. Nyt svangerskapet :)

Åh, så fantastisk, og så etter den lange veien! :-D jeg grugleder meg til ul selv, skal inn på torsdag.

Back
Topp