Endelig freddan!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen!
God natt her i natt, amming kl 04 og that's it! :D Etter at vi bytta seng til snuppa glemmer jeg å legge henne tilbake i si seng etter amming, så de siste nettene har hun sovet inntil meg etter amming. Tror hun er SÅ fornøyd med det ;)
Vi skal på barnepoliklinikken kl 09 for utredning på melkeallergien, tror dere ikke snuppa slo til og sov til 08 når jeg måtte stå opp 07 likevel o_O :p
Siden skal vi ha barseltreff her hjemme idag, så timeplanen er fullbooket idag :)

Hva gjør dere en tidlig fredags morgen?

Neeeei
hehe limer inn mitt innlegg her jeg da :p

Da er helgen her!
Kommer ikke til å merke så stor forskjell da vi har hatt "helg" siden onsdag, men :p
I dag skal vi dra og bade! DEt blir koselig!!!
I morgen er det barnebursdag, søndag er det dåp :o
Så her går det unna! OG T mangler pensko :o :o
T sover enda han. Hostet så mye i gårkveld/natt at han fikk vondt i hodet og brakk seg stakar.
Det gikk hardt med astmamedisin, men det er jo begrenset hvor mye man kan peise på av den også..
Han får bare sove skikkelig ut, har ikke turt å gå inn til han engang tilfelle jeg vekker han.
VI burde ha taco i dag - det er egentlig fast rutine etter bading på fredager! =)
Men jeg er så vanvittig tiltaksløs om dagen, at jeg klarte ikke å planlegge mer enn en middag på butikken i går, og jeg er LEI av å handle hver dag!
Men, mat må vi jo ha :D
Ha en super dag!​

Da er helgen her!
Kommer ikke til å merke så stor forskjell da vi har hatt "helg" siden onsdag, men :p
I morgen er det barnebursdag, søndag er det dåp :eek:
Så her går det unna! OG T mangler pensko :eek: :eek:
T sover enda han. Hostet så mye i gårkveld/natt at han fikk vondt i hodet og brakk seg stakar.
Det gikk hardt med astmamedisin, men det er jo begrenset hvor mye man kan peise på av den også..
Han får bare sove skikkelig ut, har ikke turt å gå inn til han engang tilfelle jeg vekker han.
VI burde ha taco i dag - det er egentlig fast rutine etter bading på fredager! =)
Men jeg er så vanvittig tiltaksløs om dagen, at jeg klarte ikke å planlegge mer enn en middag på butikken i går, og jeg er LEI av å handle hver dag!
Ha en super dag!
Jeg er også lei av å handle hver dag, det er jo så innmari dyrt. Tror jeg har handla for over 2000kr den her uka, i småhandling :eek: Vanligvis klarer vi oss på 1000kr/uka når vi ukeshandler, så fra neste uke er det tilbake til ukeshandling altså!
Får håpe T er i form til bading idag da, er vel kanskje ikke ideelt med basseng (at det blir kaldt og sånn) når man er i dårlig form? ;)
Jeg fant marinert oksebiff på Coop i går, 2 for 49kr så det blir middagen her idag :D

Jeg er også lei av å handle hver dag, det er jo så innmari dyrt. Tror jeg har handla for over 2000kr den her uka, i småhandling :eek: Vanligvis klarer vi oss på 1000kr/uka når vi ukeshandler, så fra neste uke er det tilbake til ukeshandling altså!
Får håpe T er i form til bading idag da, er vel kanskje ikke ideelt med basseng (at det blir kaldt og sånn) når man er i dårlig form? ;)
Jeg fant marinert oksebiff på Coop i går, 2 for 49kr så det blir middagen her idag :D
VI klarer oss også på mye mindre når vi planlegger middager og handler sjelden, selvom vi da også unner oss litt ekstra gode middager når jeg har tid til å planlegge!
Ja, han er nok i form til bading. Det er pga astmaen at han hoster så veldig. Har ikke hatt feber siden natt til onsdag og er i full fart på dagtid. Det blir værre når han legger seg ned og han hoster dermed mest på natten. Skulle vi holdt oss hjemme eller inne hver gang han er slik hadde vi nesten ikke kommet oss noen vei på vinteren :p
OH! Deilig med biff! Tror ikke Teodor blir med meg på den gitt :p

God morgen!
God natt her i natt, amming kl 04 og that's it! :D Etter at vi bytta seng til snuppa glemmer jeg å legge henne tilbake i si seng etter amming, så de siste nettene har hun sovet inntil meg etter amming. Tror hun er SÅ fornøyd med det ;)
Vi skal på barnepoliklinikken kl 09 for utredning på melkeallergien, tror dere ikke snuppa slo til og sov til 08 når jeg måtte stå opp 07 likevel o_O :p
Siden skal vi ha barseltreff her hjemme idag, så timeplanen er fullbooket idag :)

Hehe typisk at de sover lenge når man skal noe:-) Lykke til i dag:-)

Da er helgen her!
I morgen er det barnebursdag, søndag er det dåp :eek:
Så her går det unna! OG T mangler pensko :eek: :eek:
Ha en super dag!

Stakkars gutten din, godt for han å få sovet ut, håper han blir bedre i løpet av dagen.
Kos dere masse på svømming, vi skal på svømming for første gang på mandag, må handle inn badedrakt i helga:-)

Hei og hopp!

Vi stod opp 08.15, da orket mor å komme seg ut av senga, sov dårlig i natt, veldig vondt i skuldra mi nå.
Jeg må løfte snuppa med venstre arm, for jeg er redd for å miste henne, håper det kommer seg litt ut på dagen.
Får kanskje besøk av ei venninne i dag, men hvis ikke hun kommer blir det helgevask. Hvis sjefen i huset har tenkt å sove lang dupp vel og merke hehe:-)

Hei og hopp!

Vi stod opp 08.15, da orket mor å komme seg ut av senga, sov dårlig i natt, veldig vondt i skuldra mi nå.
Jeg må løfte snuppa med venstre arm, for jeg er redd for å miste henne, håper det kommer seg litt ut på dagen.
Får kanskje besøk av ei venninne i dag, men hvis ikke hun kommer blir det helgevask. Hvis sjefen i huset har tenkt å sove lang dupp vel og merke hehe:)

Uff så kjedelig med dårlig søvn og vond skulder :(

Er du mye plaget?

Ja, vært det i 1 år nå, har hatt det før også, men ikke kronisk. Så håper behandlingen hjelper nå, byttet manuellterapaut.

Vi har hatt en rolig morning, leverte ikke Alexander i bhagen før 8:15. Daniel har allerede fått lunsj-grøten sin, så slipper jeg å styre med det mens jeg er på besøk. Skal nemlig på bæretreff kl 11.

Satt i går og irriterte meg over alle regningene som må komme på en gang. Fram til feriepengene kommer har vi med andre ord ikke så mye å rutte med.. så jeg må planlegge og tenke veldig økonomisk framover.

Vi har hatt en rolig morning, leverte ikke Alexander i bhagen før 8:15. Daniel har allerede fått lunsj-grøten sin, så slipper jeg å styre med det mens jeg er på besøk. Skal nemlig på bæretreff kl 11.

Satt i går og irriterte meg over alle regningene som må komme på en gang. Fram til feriepengene kommer har vi med andre ord ikke så mye å rutte med.. så jeg må planlegge og tenke veldig økonomisk framover.

SÅ heldig du er som skal på bæretreff. Jeg må reise et lite stykke for å få til det her. Men det hadde vært moro!!! :D
Kjipt med akkurat nok med penger. Det er kjedelig!

God morgen! Simone sov fra 19-07.15. Jeg måtte ut døra kl 07.45 pga time på sykehuset hos gyn, og hadde ikke på vekkerklokke siden hun alltid våkner mellom 05-06. Men jeg takk å dusje, shave legger, sminke meg og glatte håret så det gikk bra :-)
Sjekken hos gyn gikk kjempefint! Det ser ikke ut som jeg har operert engang, og jeg har ingen plager eller problemer. Neste gang jeg blir gravid så kan jeg føde og trenger ikke keisersnitt om ikke jeg ønsker det selv. Da får jeg det visst jeg vil pga at jeg revna så mye. Men jeg vil helst føde for det går som regel veldig bra og 90% revner ikke igjen. Det var en koselig lege som husket fødselen min og operasjonen etterpå veldig godt. Jeg var våken og prata jo høl i hue på de..hehe..og etterpå så trilla legen meg opp på barsel og jeg trodde en annen baby var min..haha! Mente jeg kjente igjen gråtinga, men jeg hørte jo aldri babyen min gråte før jeg ble operert for de trilla meg ned med en gang..hihi..jeg var nok ikke helt meg selv den dagen ;-)
I dag skal vi være hjemme og vaske hus og klær siden strømmen gikk i går på hele sunnmøre så ble ikke det da. I kveld blir det taco og hobbiten som vi starta på sent i går kveld :-)

God morgen!

Lykke til i dag! :-) håper hun vokser av seg melkeallergien snart! Simone får produkter med melk av og til og jeg tror det går bra. Hun får utslett av og til, men vi merket ingen bedring eller forverring under melkefri uke så vi håper det har gått over her! Men vi skal gi althera mme og ikke teste nan og slikt sa legen for drikkemelk kan hun fortsatt reagere på pga det er større mengder. Uansett så ser det positivt ut for lille snuppa vår :-)

Da er helgen her!
I morgen er det barnebursdag, søndag er det dåp :o
Så her går det unna! OG T mangler pensko :o :o
Ha en super dag!​

Stakkars T! Har han hatt astma hele tiden eller er det ved forkjølelse og anstrengelse bare?
Jeg og fikk lyst å bade! Men tåler ikke klor så klør så mye etterpå.
Skal si dere har fullbooket helg :-) men det er kjekt med bursdag og dåp da!
Vi også har vært lite flinke å planlegge handlingen i det siste. Noe som resulterer i raske, dyre og ganske usunne middager, så vi skal begynne å planlegge igjen. Her blir det taco i dag :-) lenge siden sist!

Hei og hopp!

Får kanskje besøk av ei venninne i dag, men hvis ikke hun kommer blir det helgevask. Hvis sjefen i huset har tenkt å sove lang dupp vel og merke hehe:-)

Uff! Den skulderen høres vond ut! Håper du snart blir bedre for det er ikke gøy å drive å feilbelaste heller.
Visst veninna di kommer så får hun avlaste deg litt :-)
Pappa var plaga med rygg, skuldre og nakke i maaange år, og kunne til tider ikke gå. Han prøvde healing i fjor pga mamma maste. Han er helt bra fortsatt og ingen plager. Hverken jeg eller pappa har særlig tro på healing, men mamma er overbevist om at det var det som hjalp. Kanskje har hun rett :-)

God morgen! Simone sov fra 19-07.15. Jeg måtte ut døra kl 07.45 pga time på sykehuset hos gyn, og hadde ikke på vekkerklokke siden hun alltid våkner mellom 05-06. Men jeg takk å dusje, shave legger, sminke meg og glatte håret så det gikk bra :)
Sjekken hos gyn gikk kjempefint! Det ser ikke ut som jeg har operert engang, og jeg har ingen plager eller problemer. Neste gang jeg blir gravid så kan jeg føde og trenger ikke keisersnitt om ikke jeg ønsker det selv. Da får jeg det visst jeg vil pga at jeg revna så mye. Men jeg vil helst føde for det går som regel veldig bra og 90% revner ikke igjen. Det var en koselig lege som husket fødselen min og operasjonen etterpå veldig godt. Jeg var våken og prata jo høl i hue på de..hehe..og etterpå så trilla legen meg opp på barsel og jeg trodde en annen baby var min..haha! Mente jeg kjente igjen gråtinga, men jeg hørte jo aldri babyen min gråte før jeg ble operert for de trilla meg ned med en gang..hihi..jeg var nok ikke helt meg selv den dagen ;-)
I dag skal vi være hjemme og vaske hus og klær siden strømmen gikk i går på hele sunnmøre så ble ikke det da. I kveld blir det taco og hobbiten som vi starta på sent i går kveld :)
SÅ bra undersøkelsen gikk så greit og at du kan føde vaginalt om du ønsker det =)

Back
Topp