Endelig freddan!

vil tro at å ha en i stedet for tre føles som reine skjære ferien :p ;)

OOOOH YES, det er omtrent som ikke og ha noen det;) Emmeth er blid dagen lang, så ikke mye jobb med han:) Er meldt strållende sol i morgen, så da skal jeg tusle litt rundt og styre i hagen:D Kjøpte nye blomsterpotter i stad og nytt garn også, så da skal jeg fingerhekle ferdig pleddet til Neline:)

Mathea er superherlig! :D
Vi har vært og badet med søs, datra hennes, ei venninne og babyen på snart 7 måneder.
Storkost oss!
Nå er det taco med T, mens Lillebror sover en litt sen dupp i vogna!

Takk<3
Så koselig med bading med flere venninner og barn:D
Herlig med Taco, blei pitabrød her i stedet, for sambo hadde SÅÅÅ lyst på det ikveld;)

Sjokolade bør nytes alene uten distraksjoner ja hihi;)

Hahaha :laughing025
Kan ikke annet enn og signere på det sterkeste:D :gen014Var innom europris i stad og kjøpte smågodt og MØRK sjokolade.. Mmmmmmmmmm :wav

Huff, bra du fikk tatt det med ro, ikke bra å gå rundt å være svimmel.
Likte hun søtpotet?:-)
Ja, det falt i smak tror jeg.:) Jeg syns den er lik gulrot på smak, og litt mer melete på konsistensen. Den gikk fort i oppløsning i hånda hennes, så for min del er det like greit å gi henne ei gulrot asså.:) Spennende å prøve iallfall.:)

klarte ikke å dy meg så stupte nedi posen og gomla i meg en 5-6 biter, resten får spares til i kveld :p ;)

Hehe, hadde ikke klart å vente jeg heller:-)

Mathea er superherlig! :D
Vi har vært og badet med søs, datra hennes, ei venninne og babyen på snart 7 måneder.
Storkost oss!
Nå er det taco med T, mens Lillebror sover en litt sen dupp i vogna!
Hermine fikk også en sen dupp. Vi gikk tur da hun skulle sove kl 17.30, men hun sovna ikke før vi kom hjem igjen så måtte vekke henne kl 18.30 slik at ikke hele går før hun sovner. Vi skal jo spise biff når hun har lagt seg, så er bare å få henne i seng ;) :p

Ja, det falt i smak tror jeg.:) Jeg syns den er lik gulrot på smak, og litt mer melete på konsistensen. Den gikk fort i oppløsning i hånda hennes, så for min del er det like greit å gi henne ei gulrot asså.:) Spennende å prøve iallfall.:)

Gøy når de får smake noe nytt:-)

Hehe, hadde ikke klart å vente jeg heller:)
Det var en skikkelig bra pose også! Synes vanligvis det er så mye rart i de blandaposene, men i denne påskemixen fra freia var det bare snadder :D

Det var en skikkelig bra pose også! Synes vanligvis det er så mye rart i de blandaposene, men i denne påskemixen fra freia var det bare snadder :D

Nå fikk jeg også lyst på sjokkis:-) Kanskje i morgen:-)

Nå fikk jeg også lyst på sjokkis:) Kanskje i morgen:)
Ja, mannen kommenterte om det var lørdagsgodtene mine jeg spiste opp nå...og at jeg ikke fikk kjøpe mer snop i morra om jeg spiste opp alt i dag :eek: Alt hva nå de mannfolka skal blande seg oppi altså! o_O

Ja, mannen kommenterte om det var lørdagsgodtene mine jeg spiste opp nå...og at jeg ikke fikk kjøpe mer snop i morra om jeg spiste opp alt i dag :eek: Alt hva nå de mannfolka skal blande seg oppi altså! o_O

Hehe noe sånt kunne mannen her også funnet på å legge seg borti:-)o_O

Hermine fikk også en sen dupp. Vi gikk tur da hun skulle sove kl 17.30, men hun sovna ikke før vi kom hjem igjen så måtte vekke henne kl 18.30 slik at ikke hele går før hun sovner. Vi skal jo spise biff når hun har lagt seg, så er bare å få henne i seng ;) :p
Han våknet litt etter at jeg skrev innlegget, så det ble ikke middag i ro og fred på T og meg slik vi håpet :p :o
Men koselig var det likevel.
Tydelig at han pleier å legge seg på denne tiden, for han er like trøtt selvom han nettopp har sovet!

Dere, nå lager jeg eplekake til oss også koser vi oss med den. Bare litt dumt at alle er spredt over hele landet!! Jaja, da får jeg spise et stykke for hver og en av dere da.. Uff, så dumt! :rolleyes:

Dere, nå lager jeg eplekake til oss også koser vi oss med den. Bare litt dumt at alle er spredt over hele landet!! Jaja, da får jeg spise et stykke for hver og en av dere da.. Uff, så dumt! :rolleyes:
Du er nesten direkte slem, vet du det?:p;):rolleyes: sliter med og holde siklet tilbake:D

Back
Topp