Ja det kom veldig brått på, skulle bare ta den siste jeg hadde liggende for at mannen nevnte tidligere idag ett navn vi har pratet om, hvis vi skulle hatt en tilSpenende!
fikk helt sjokk når den viste +..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det kom veldig brått på, skulle bare ta den siste jeg hadde liggende for at mannen nevnte tidligere idag ett navn vi har pratet om, hvis vi skulle hatt en tilSpenende!
fikk helt sjokk når den viste +..
Ja det kom veldig brått på, skulle bare ta den siste jeg hadde liggende for at mannen nevnte tidligere idag ett navn vi har pratet om, hvis vi skulle hatt en tilfikk helt sjokk når den viste +..
![]()
På en måte er vi jo det, går ikke på prevensjon, men har heller ikke testa etter el eller fulgt særlig med på syklusDu har ikke hatt noen symptomer?
Dere er ikke prøvere egentlig?
Det er jo veldig spennende.![]()

Jeg spotter rosaer i dag 4+0 og har hatt økning på testlinje hver dag siden tirsdag. Jeg er så redd nå. Noen som har tidligere erfaringer med at dette har gått bra eller vet noe om det?
Beklager detaljene. Gått over til lys lys brun utflod. Kun når jeg tørker meg. Test streken er også sterkere enn i går.Hvordan går det med deg i dag?![]()
Beklager detaljene. Gått over til lys lys brun utflod. Kun når jeg tørker meg. Test streken er også sterkere enn i går.
testene forsetter å øke i styrke! Det må jo bare være et godt tegn