Endelig ble det positiv test

Jan2023baby

Blir kjent med forumet
Nå ble endelig testen positiv :) Termin 04.01.23
Med litt blandet følelse av glede og frykt.
Har 3 barn fra før på 7, 14 og 16. Men har i løpet av de siste årene slitt med flere sa og ma. Er det bare meg som tester for å se om testene øker i styrke dag for dag? Håper bare spiren sitter godt fast helt til januar :Heartred
 
Gratulerer :D:D
 
Nå ble endelig testen positiv :) Termin 04.01.23
Med litt blandet følelse av glede og frykt.
Har 3 barn fra før på 7, 14 og 16. Men har i løpet av de siste årene slitt med flere sa og ma. Er det bare meg som tester for å se om testene øker i styrke dag for dag? Håper bare spiren sitter godt fast helt til januar :Heartred

Gratulerer!

Jeg har testet daglig siden første antydning til positiv test forrige lørdag. Nå begynner jo streken faktisk å bli litt tydelig:knegg:
 
Gratulerer!

Jeg har testet daglig siden første antydning til positiv test forrige lørdag. Nå begynner jo streken faktisk å bli litt tydelig:knegg:

Hvor langt er du på vei? Jeg testet negativt helt til i dag. Ser så vidt strekene, men det er fire av de xsmile9
 
Nå ble endelig testen positiv :) Termin 04.01.23
Med litt blandet følelse av glede og frykt.
Har 3 barn fra før på 7, 14 og 16. Men har i løpet av de siste årene slitt med flere sa og ma. Er det bare meg som tester for å se om testene øker i styrke dag for dag? Håper bare spiren sitter godt fast helt til januar :Heartred

Jeg tok vanlig test i dag tidlig, og digital nå i kveld. Og så blir det en digital test neste uke tenker jeg, for å se at den øker til 2-3 uker. Men ellers blir det nok ikke mer testing tenker jeg.
Håper det går veien for deg denne gang! :Heartred
 
Jeg tok vanlig test i dag tidlig, og digital nå i kveld. Og så blir det en digital test neste uke tenker jeg, for å se at den øker til 2-3 uker. Men ellers blir det nok ikke mer testing tenker jeg.
Håper det går veien for deg denne gang! :Heartred

Når har du termin? Slo digital ut? Fikk veldig svake streker i dag, så har ikke turt å ta en digital enda :D
 
Når har du termin? Slo digital ut? Fikk veldig svake streker i dag, så har ikke turt å ta en digital enda :D

Menstermin 6 januar. Men eggløsningen var sist lørdag, altså 3 dager tidligere enn terminkalkulatoren anslår ut fra mensen. Så jeg er ca 12 dpo i dag. Ja, jeg brukte en 2,5 år gammel digital test, og det kom "gravid 1-2 uker" på den nå ikveld! Streken i dag morges var også veldig svak.
 
Gratulerer!

Jeg har testet daglig siden første antydning til positiv test forrige lørdag. Nå begynner jo streken faktisk å bli litt tydelig:knegg:
Takk:happy:
Testet svakt 8 dpo og fikk også 1-2 på digital samme kveld. Men føler at jeg må teste bare for å være sikker på det ikke blir svakere igjen :oops:
 
Jeg tok vanlig test i dag tidlig, og digital nå i kveld. Og så blir det en digital test neste uke tenker jeg, for å se at den øker til 2-3 uker. Men ellers blir det nok ikke mer testing tenker jeg.
Håper det går veien for deg denne gang! :Heartred
Gratulerer :happy:
Lurer på om jeg kanskje skal kontakte legen så de kan følge med på hcg nivået. De gjorde iallfall det hver gang under sa. Er så engstelig for at spiren ikke skal sitte :nailbiting:
 
Menstermin 6 januar. Men eggløsningen var sist lørdag, altså 3 dager tidligere enn terminkalkulatoren anslår ut fra mensen. Så jeg er ca 12 dpo i dag. Ja, jeg brukte en 2,5 år gammel digital test, og det kom "gravid 1-2 uker" på den nå ikveld! Streken i dag morges var også veldig svak.

Okei, jeg hadde EL lørdag/søndag, og testet negativ helt fram til i dag, med veldig svake positive tester. Har lyst å ta en digital i morgen tidlig, men er redd det er for tidlig :sour:
Skal ta strimmel da, bare for å se at den blir sterkere :p
 
Gratulerer :happy:
Lurer på om jeg kanskje skal kontakte legen så de kan følge med på hcg nivået. De gjorde iallfall det hver gang under sa. Er så engstelig for at spiren ikke skal sitte :nailbiting:

Det gjør de sikkert om du er engstelig. Krysser fingrene for deg! :)
 
Gratulerer :happy:
Lurer på om jeg kanskje skal kontakte legen så de kan følge med på hcg nivået. De gjorde iallfall det hver gang under sa. Er så engstelig for at spiren ikke skal sitte :nailbiting:

Ja, det høres smart ut! Forhåpentligvis vil det gjøre at du slapper mer av.
 
Okei, jeg hadde EL lørdag/søndag, og testet negativ helt fram til i dag, med veldig svake positive tester. Har lyst å ta en digital i morgen tidlig, men er redd det er for tidlig :sour:
Skal ta strimmel da, bare for å se at den blir sterkere :p

Ser den. De er så sykt overprisa! Håper strimmelen blir sterkere!
 
En dag før meg da. Da krysser jeg fingre for sterkere test i morgen! Har du testet positivt lenge?
Første antydning på lørdag. Sånn at jeg ikke var sikker på om det var en strek eller bare testen som var sånn:knegg:
Søndag fikk jeg en "tydelig" skyggestrek. Og så har den blitt sterkere for hver dag.
 
Første antydning på lørdag. Sånn at jeg ikke var sikker på om det var en strek eller bare testen som var sånn:knegg:
Søndag fikk jeg en "tydelig" skyggestrek. Og så har den blitt sterkere for hver dag.


Oi! Gøy med så tidlige tester da. :D
 
Gratulerer dere :D ønsker dere alt godt i tiden som kommer<3

Hvilken type test bruker dere når dere tester så tidlig? :)
 
Gratulerer dere :D ønsker dere alt godt i tiden som kommer<3

Hvilken type test bruker dere når dere tester så tidlig? :)

Jeg har brukt metode sine strimler (men hørt at de kan slå ut seint, jeg var 11-12 DPO.)
Mange skryter av makesure sine tidlig strimler, samt clear blue early testen!
 
Jeg har brukt metode sine strimler (men hørt at de kan slå ut seint, jeg var 11-12 DPO.)
Mange skryter av makesure sine tidlig strimler, samt clear blue early testen!
Tusen takk for svar :)
Hadde bestilt make sure, men det var før jeg visste de hadde egne tidligstrimler.. Såå må nok ta en tur på butikken da.
 
Back
Topp