Endelig ble det positiv test

Tusen takk for svar :)
Hadde bestilt make sure, men det var før jeg visste de hadde egne tidligstrimler.. Såå må nok ta en tur på butikken da.

Metode sine kjøpte jeg på apotek1. 10 strimler til 199. Jeg fikk feks positiv med de, men negativ med rfsu sin tidligtest. Begge to skal kunne testes 6 dager før. Så det er nok litt ulike erfaringer :D Går du å venter på å kunne teste deg nå?

Metode sine kjøpte jeg på apotek1. 10 strimler til 199. Jeg fikk feks positiv med de, men negativ med rfsu sin tidligtest. Begge to skal kunne testes 6 dager før. Så det er nok litt ulike erfaringer :D Går du å venter på å kunne teste deg nå?

Ah takk, kanskje jeg skal prøve de da :)

Ja, det nærmer seg over helga tenker jeg.. Men er Pp1 så skal vel litt til for at vi skal ha truffet så godt første runde.. Men må jo håpe :D
Det har ikke manglet på aksjer og innsats, haha, så får vi se da :D

3dpo i dag :)

Ah takk, kanskje jeg skal prøve de da :)

Ja, det nærmer seg over helga tenker jeg.. Men er Pp1 så skal vel litt til for at vi skal ha truffet så godt første runde.. Men må jo håpe :D
Det har ikke manglet på aksjer og innsats, haha, så får vi se da :D

3dpo i dag :)

Vi er på PP1, så alt kan gå! ;) Jeg tok ut spiralen 24.mars :p Håper bare den klistrer seg fast for alltid

Krysser fingrene for dere. :D

Vi er på PP1, så alt kan gå! ;) Jeg tok ut spiralen 24.mars :p Håper bare den klistrer seg fast for alltid

Krysser fingrene for dere. :D
Åå så bra! Detta er spennene :D det gir håp å lese, virkelig!

Tok ut spiralen 4.april, første dagen med TR.. Så hadde vært helt nydelig og ikke minst veldig heldige om det allerede sitter denne mnd :smiley-angelic001

Åå så bra! Detta er spennene :D det gir håp å lese, virkelig!

Tok ut spiralen 4.april, første dagen med TR.. Så hadde vært helt nydelig og ikke minst veldig heldige om det allerede sitter denne mnd :smiley-angelic001

Har du testa etter EL, så du vet at du har hatt? Sååå spennende altså. Kanskje du hører til her inne :D

Har du testa etter EL, så du vet at du har hatt? Sååå spennende altså. Kanskje du hører til her inne :D
Ikke testa, men har hatt alle symptomer på EL så har veldig trua på at det har vært.. Så etterpå blir det kjøp av tidligtester også får jeg vel holde ut til over helga med å prøve første kanskje :P
Hadde mer enn gjerne hørt til her! Krysser fingra :D

Ikke testa, men har hatt alle symptomer på EL så har veldig trua på at det har vært.. Så etterpå blir det kjøp av tidligtester også får jeg vel holde ut til over helga med å prøve første kanskje :p
Hadde mer enn gjerne hørt til her! Krysser fingra :D

Så spennende! :D Hold oss oppdatert :blob3

Jeg spotter rosa:nailbiting::nailbiting: er i dag 4+0 og har hatt økning på testlinje hver dag siden tirsdag. Jeg er så redd nå. Noen som har tidligere erfaringer med at dette har gått bra eller vet noe om det?

Jeg spotter rosa:nailbiting::nailbiting: er i dag 4+0 og har hatt økning på testlinje hver dag siden tirsdag. Jeg er så redd nå. Noen som har tidligere erfaringer med at dette har gått bra eller vet noe om det?

Kan det være festeblødning? Jeg har lest litt forskjellig om det, men det står flere steder at man kan spotte litt rundt IKM. Gjerne etterfulgt av litt «mensmurringer»
Krysser fingrene for at det er det, og at det ikke tar seg opp! :happy:

Jeg har også hørt at det kan komme festeblødning rundt uke 4! Håper det bare er det!

Håper da virkelig det er festeblødning da. Får ikke kommet meg til legen for å ta blodprøve før torsdag og da prøve 2 på mandag. Så da må det helst bare stoppe og ikke øke. Må jo ha noe å si at testene øker i styrke, et bra tegn liksom?

Håper da virkelig det er festeblødning da. Får ikke kommet meg til legen for å ta blodprøve før torsdag og da prøve 2 på mandag. Så da må det helst bare stoppe og ikke øke. Må jo ha noe å si at testene øker i styrke, et bra tegn liksom?

Absolutt. Jeg har også lest at ved feks kjemisk så vil ikke testene bli sterkere. Og ved SA/MA ville du vel ikke hatt symptomer? :)

Absolutt. Jeg har også lest at ved feks kjemisk så vil ikke testene bli sterkere. Og ved SA/MA ville du vel ikke hatt symptomer? :)
Med mine sa så har jeg bare blødd sykt mye, mer enn vanlig mensen. Men begynte alltid svakt først. Med MA så mistet jeg plutselig bare kvalmen og hadde ekstra oppfølging ift ul så de så at hjertet var sluttet å slå.

Med mine sa så har jeg bare blødd sykt mye, mer enn vanlig mensen. Men begynte alltid svakt først. Med MA så mistet jeg plutselig bare kvalmen og hadde ekstra oppfølging ift ul så de så at hjertet var sluttet å slå.

Virker dette som starten på det su tidligere har opplevd? Skjønner at du blir veldig redd! Krysser fingrene for festeblødning. Det er et godt tegn at testene blir sterkere! :D

Virker dette som starten på det su tidligere har opplevd? Skjønner at du blir veldig redd! Krysser fingrene for festeblødning. Det er et godt tegn at testene blir sterkere! :D
Er ikke vond, så er så usikker. Men har ikke begynt å blø så tidlig før som 4+0. Alle mine sa har vært mellom uke 6-10. så jeg håper jo da virkelig at det er festeblødning:Heartred

Huff, så vondt å oppleve det… :( Det stemmer iallefall med tidspunktet at det er festeblødning. Har lest veldig mye om at det er mer naturlig enn vi tror med småblødninger i svangerskapet. Likevel er det jo ikke rart man blir redd. Håper det roer seg fort :Heartred

Ååå jeg trodde festeblødning var før positive tester jeg. Men leste akkurat nå at noen kunne blø litt når de egentlig skal ha mensen i graviditeten. Så håper jo virkelig at det er en grunn for det og at det ikke er starten på at det går galt igjen.

Sniker sånn smått her jeg, fikk denne ikveld:eek: Kommer til å ligge våken i hele natt å vente på at apoteket åpner i morgen så jeg kan kjøpe med ukesindikator:hilarious:

Vedlegg

• 78DDF751-6C22-415E-A079-ABD598D346F4.jpeg
    78DDF751-6C22-415E-A079-ABD598D346F4.jpeg
    132,5 KB · Visninger: 48
Ååå jeg trodde festeblødning var før positive tester jeg. Men leste akkurat nå at noen kunne blø litt når de egentlig skal ha mensen i graviditeten. Så håper jo virkelig at det er en grunn for det og at det ikke er starten på at det går galt igjen.
Uff, så kjedelig med blødning, særlig når du har opplevd å miste før. Krysser fingre og tær for at det er festeblødning:Heartred

Back
Topp