En stor overraskelse!!

Tusen takk, Knerten07 - skal på UL i morgen kl 13! Og selv fortjener du en stor blomsterbukett fordi du alltid er så flink til å støtte alle andre! De som er dine venner i det virkelig liv er veldig heldige, håper de vet å sette pris på deg!

Tusen takk, Knerten07 - skal på UL i morgen kl 13! Og selv fortjener du en stor blomsterbukett fordi du alltid er så flink til å støtte alle andre! De som er dine venner i det virkelig liv er veldig heldige, håper de vet å sette pris på deg!
Oi, så fantastisk koselig sagt, Chuma! Blir rørt, jeg. Tusen, tusen takk for de fine ordene. Det er uansett ikke vanskelig å være støttende her inne blandt dere flotte damene. Det er ingen jeg unner suksess mer enn dere. Og du, Chuma, har jeg jo fulgt i mange, mange år på ferden mot å bli mamma til nok et lite nurk. Det er så inderlig vel fortjent om dere nå omsider skal komme helt til målstreken. Da er vi mange som hadde blitt glade!

Lykke til på UL i morgen! Din lille spire har forhåpentligvis vokst seg enda større nå! :love7

Enig med Knerten, vi heier alle på deg Chuma;-)

Å kjære, Chuma!!! Det er ikke mange dagene siden jeg tenkte på deg, og motet ditt, hvor urettferdig ting har vært.. Har ikke vært her inne på en stund, og tenkte å inn og se om det er noe nytt, og DET får'n si!!! Her triller gledestårene på deres vegne :Heartpink

Krysser det som krysses kan for at spiren klamrer seg fast, og at dere ENDELIG kan få det dere så sårt har ventet på :angel8

Det gikk veldig bra i går også. Alt så fint ut, fosteret har vokst en masse - fra at målene på bildet for akkurat en uke siden viste 6+1, så viser det 8+1 nå! (det er nok litt feilmarginer på begge sider her, men det viser jo at den lille vokser fint!) Hcg har også doblet seg. Gynekologen min innrømmer at hun er overrasket! :-) Så nå har hun fyllt ut både svangerskapskort og søknad om fødeplass, hun må snart begynne å tro på dette nå! Og hun sendte søknad om duotest, det blir om en par-tre uker tenker jeg.
Så det går fint fremover - og nå er jeg forbi det tidspunktet da jeg har begynt å blø alle de andre gangene, innkludert nå sist med Mikael. Da var det jo konstante blødninger fra uke 7 som gjorde at vannen mitt gikk i uke 16. (noe jeg er mye mer redd for enn en tidlig SA). Så det lover godt!

Det gikk veldig bra i går også. Alt så fint ut, fosteret har vokst en masse - fra at målene på bildet for akkurat en uke siden viste 6+1, så viser det 8+1 nå! (det er nok litt feilmarginer på begge sider her, men det viser jo at den lille vokser fint!) Hcg har også doblet seg. Gynekologen min innrømmer at hun er overrasket! :) Så nå har hun fyllt ut både svangerskapskort og søknad om fødeplass, hun må snart begynne å tro på dette nå! Og hun sendte søknad om duotest, det blir om en par-tre uker tenker jeg.
Så det går fint fremover - og nå er jeg forbi det tidspunktet da jeg har begynt å blø alle de andre gangene, innkludert nå sist med Mikael. Da var det jo konstante blødninger fra uke 7 som gjorde at vannen mitt gikk i uke 16. (noe jeg er mye mer redd for enn en tidlig SA). Så det lover godt!
Ååå, så glad jeg ble når jeg så du hadde oppdatert her og at alt så fint ut :) det viktigste er å ha troen og det har vi alle for deg og den lille :) det blir så koselig å følge deg helt frem til målstreken i september :)

Så fantastisk!
Herlig at hun innrømte at hun var overrasket da, man ante jo kanskje at hun ikke hadde helt troen de andre gangene.
Og så er du forbi de skumle tidspunktene fra tidligere svangerskap! Nå går det virkelig veien:)
Kjempeglad på dine vegne!

Så fantastisk bra! Nå ble jeg kjempe glad på dine vegne!
sniker litt men har lurt så på hvordan det gikk

Inne å sniker eg og.. Fine nyheiter å lese :) Fortsatt masse lykke til <3

Sniker litt jeg også!
Så fantastisk at spiren vokser og trives! Krysser alt jeg kan for at det går bra hele veien for dere :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Fantastisk Chuma!!!! Denne gangen ER det din tur!!! Veldig glad på dine vegne!!! Titter stadig nysgjerrig innom for og se hvordan det går med deg ;) :)

Så fantastisk! Såå glad på deres vegne! Hurra!! :) :) :)
Mulig jeg spør dumt, men hva er en duotest? :oops:

Så fantastiske nyheter Chuma:) Nå går det rette veien !!!!

Så fantastiske nyheter Chuma:) Nå går det rette veien !!!!

Så fantastisk Chuma!! Har vært inne å sett etter oppdateringer og dette var jo helt utrolig bra!!:)GRATULERER igjen.. Dette fortjener dere virkelig.!

Så fantastisk! Såå glad på deres vegne! Hurra!! :) :) :)
Mulig jeg spør dumt, men hva er en duotest? :oops:

Det er ikke noe dumt spørsmål. En duotest er en kombinasjon av blodprøver og UL rundt uke 12 der de sjekker for markører for Trisomi 13, 18 og 21 (Downs). Man får så oppgitt hvor store sjansene er for at barnet har et av disse. Kvinner over 38 får tilbud om dette fordi sjansene er større for slikt ved høyere alder. Dette er er tryggere (men ikke like sikkert) alternativ til fostervannsprøver og morkakeprøver.

Lykke til på UL i morgen. Krysser alt for deg og dere nå! <3

Back
Topp