En stor overraskelse!!

Krysser fingrene for at spiren no blir sittende , gratulerer så masse :D

Herremin!!! For en herlig og god følelse! Mirakler skjer hver dag og de som virkelig fortjener det får en eller annen lykkelig slutt :) etter alt du har opplevd, så var dette midt i blinken av lykke !!! Gratulerer og håper spiren sitter hele veien til dine armer og vil være i din fremtid :) chuma, du gir oss andre evig mye håp og det gjør hvertfall meg sterkere :)

Så fantastisk! Masse, masse lykke til! :-)

Gratulerer, gratulerer, gratulerer! Dette fortjente du! Krysser fingrene for at det går hele veien denne gangen!

Er så så glad på dine vegne!! Håper virkelig det går veien, all mulig lykke ønskes herfra ❤️❤️❤️

Næmmen:-) så fantastisk:-) håper virkelig spiren klorer seg j..... godt fast denne gang.:-) :)
Skal det, her har du vært lenge altså.

Næ-æh, er det muuulig? :D
Gratulerer så mye Chuma, dette var gøy! Håper så sannelig at spiren sitter godt og at dere får med dere gullet hjem denne gangen, det fortjener dere så inderlig <3

Masse lykke til med svangerskapet, fantastiske du <3

OI!!! Jeg har jo ikke vært her inne på en stund, og dette var virkelig en meget stor og positiv overraskelse!! Måtte det gå riktig vei denne gangen! <3 Selv er jeg nå 20 uker i morgen (ble satt frem en liten uke på ul), men vet fortsatt ikke om det er en liten gutt eller jente enda.. :)

Hvordan går det med deg og den lille spiren, Chuma? Håper alt er bra med deg og den lille! Regner med at du har vært på tidlig UL eller straks skal, for du bør jo ha tett oppfølging med din forhistorie.

Tusen takk, alle sammen!

Det går bra så langt! Ingen blødninger, bank i bordet! Jeg får veldig god oppfølging, min private gynekolog ringte og ville ha meg inn på UL allerede i uke 6, så jeg har time neste tirsdag! Jeg har også tatt hcg prøver forrige tirsdag og i dag - skal ringe i morgen for å få resultatene av dagens, den vil jo si litt. Den første var på 204, noe som allerede er bedre enn de fleste andre gangene, da jeg har fått veldig lave verdier (godt under hundre, og med veldig dårlig stigning). Så so far so good!

Jeg fortsetter å følge med på dere her inne også, dere aner ikke hvor mye jeg unner dere alle å få deres høyeste ønske oppfyllt snart! Jeg vet alt om hvordan det er å gå og vente i usikkerhet. Ønsker dere alt godt!

Så utrolig godt å høre at alt er bra med deg og den lille, Chuma! Slik skal og må det fortsette også. Krysser fingrene for god stigning på dagens blodprøve og ikke minst at UL´en førstkommende tirsdag bare gir deg bekreftelsen på at alt er velstand! :)

Back
Topp