En stor overraskelse!!

krysser alt jeg kan jeg, for at det bare går oppover og oppover:-)

Gratulerer så mye med spire i magen, og positiv test!!! Det var jo fantastiske nyheter! Sender deg masse god energi nå, måtte dette gå helt i mål :-)

Takk! Da har jeg vært på første UL, og det gikk forsåvidt fint. Hcg hadde steget (fra 1600 til 6300 på en uke, så det er litt lavt, men innenfor normalen). Embryoet sitter på riktig sted og legen påsto hun så hjertet! Jeg så det ikke selv, hun har litt gammelt apparat, tror jeg, for bildet er langt fra så tydelig som andre steder: Veksten var derimot ikke helt som den skulle, jeg er 6+4 i dag og størrelsen tilsvarte ca 5+0. Det er jo 2 uker og 4 dager siden jeg testet positivt, så det kan jo ikke stemme.
Det har skjedd med meg før, og gynekologen sier det ikke er så uvanlig, at embryoet går i dvale i opptil 14 dager før det begynner å vokse, så det er ingen grunn til panikk ennå. Skal tilbake om en uke (får kontroll hver uke fremover), forhåpentligvis har veksten satt ordentlig igang til da! Blødningen skulle jeg ikke bry meg noe om inntil videre - det er jo uansett ingenting som kan gjøres.
Så i det ene øyeblikket ber hun meg om å ikke bekymre meg, og i det neste øyeblikket sier hun:" Jeg tror vi venter med å lage et svangerskapskort til deg til vi har sett deg i neste uke!"

Men, nå legger vi all tvil til side, fokuserer på de fakta som faktisk var positive: Akkurat nå er jeg gravid, hjertet slår og embryoet er på riktig sted i livmoren! Det er ikke dårlig bare det! :)
Må bare kommentere, Jeg var til en gynekolog som hadde veldig dårlig ul apparat, han kunne ikke se hjertet slå eller noe annet, samme som at str var helt feil! heldigvis fikk vi da hcg prøver og div, men viser seg jo at snuppa var så gammel som jeg sa henne var bare vi ventet litt og kom til et bedre ul apparat :)

Sitter her med tårer i øynene:) gratulerer så utrolig mye.. Er det noen jeg unner dette, så er det deg:)

Hei Chuma !

Hvordan går det med deg og den lille spiren ?

Alt så greit ut i dag også! Fremdeles liten for alderen, men den har vokst siden sist! Gynekologen min sa at:" Som du vet er du ingen enkel kasus, så jeg tør ikke å si mer enn at pr i dag er det liv, så får vi bare se hvordan det går. " Og igjen sa hun at det ikke var noe poeng å fylle ut svangerskapskort... Ja ja, hun greier ikke å ta motet fra meg, jeg er kjempeglad akkurat nå! Her er et bilde av det lille miraklet!
Vis vedlegget 50250

For et fantastisk, lite nurk <3

Alt så greit ut i dag også! Fremdeles liten for alderen, men den har vokst siden sist! Gynekologen min sa at:" Som du vet er du ingen enkel kasus, så jeg tør ikke å si mer enn at pr i dag er det liv, så får vi bare se hvordan det går. " Og igjen sa hun at det ikke var noe poeng å fylle ut svangerskapskort... Ja ja, hun greier ikke å ta motet fra meg, jeg er kjempeglad akkurat nå! Her er et bilde av det lille miraklet!
Vis vedlegget 50250

så herlig <3
måtte den fortsette å vokse hele veien...fantastisk :)

ååååh, jeg får frysninger :) Det er fortsatt en fin liten nurketing inni der, da er det ingen grunn til å miste motet :)

Fantastisk! all grunn til å være positiv syns jeg :) nydelig lite nurk i magen din <3

Fine spiren din <3 Jeg har en veldig god følelse på dette jeg,hold mot og håp oppe,det er da en grunn til at du ble gravid nå,det må vi bare tro :)

Kjempegode nyheter, Chuma! Håper det fortsetter på samme måte i dagene og ukene som kommer. Gleder meg på dine vegne! :)

Vis vedlegget 50250
Så bra! =) Må ta med deg alt som er positivt! =)

Så fantastisk! ❤️

Så fint lite nurk og måtte du vokse og bli stor <3

Å herlighet,jeg ble helt skjelven her jeg sitter og leser. Er en veldig lang stund siden sist jeg var her inne,men har fulgt litt med på dine opp og nedturer, fikk med meg at det siste forsøket ditt i desember var negativt. Men jeg kan ikke tro det,for en VELSIGNELSE at du ruger på en liten spire nå <3 Underets tid er ikke forbi <3 Og dette var altså da helt naturlig også? Du, den kroppen vår er så rar!! Når vi ikke tenker på det, DA skjer det...i så mange tilfeller!! Ønsker deg ALL VERDENS LYKKE TIL i dette svangerskapet,la den lille bli i magen i mange måneder til <3 Hipp hipp hurra og gratulerer så mye <3

Herlige nyheter!:)

Ååååå så gode nyheter! Gratulera så masse! No må det vera din tur å lykkast heile veien fram til mål! Her er vårt vesle mirakel allerede blitt 1 mnd gammel! :) Spira satt på 9. innsett for vår del så det viser seg at det lønner seg å ikkje gje opp tross masse motgang:)

Har fulgt deg litt fra sidelinjen og dette er jo fantastisk nyhet. Denne gangen håper jeg du kommer helt i mål.

Nå håper jeg det fremdeles går bra med deg og at du har UL også denne uken! Tenker på deg hver eneste dag, Chuma, og krysser det jeg har for at din lille spire skal vokse seg stadig større i hulen sin. Det må være en mening med dette! :)

Back
Topp