Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bare kommentere, Jeg var til en gynekolog som hadde veldig dårlig ul apparat, han kunne ikke se hjertet slå eller noe annet, samme som at str var helt feil! heldigvis fikk vi da hcg prøver og div, men viser seg jo at snuppa var så gammel som jeg sa henne var bare vi ventet litt og kom til et bedre ul apparatTakk! Da har jeg vært på første UL, og det gikk forsåvidt fint. Hcg hadde steget (fra 1600 til 6300 på en uke, så det er litt lavt, men innenfor normalen). Embryoet sitter på riktig sted og legen påsto hun så hjertet! Jeg så det ikke selv, hun har litt gammelt apparat, tror jeg, for bildet er langt fra så tydelig som andre steder: Veksten var derimot ikke helt som den skulle, jeg er 6+4 i dag og størrelsen tilsvarte ca 5+0. Det er jo 2 uker og 4 dager siden jeg testet positivt, så det kan jo ikke stemme.
Det har skjedd med meg før, og gynekologen sier det ikke er så uvanlig, at embryoet går i dvale i opptil 14 dager før det begynner å vokse, så det er ingen grunn til panikk ennå. Skal tilbake om en uke (får kontroll hver uke fremover), forhåpentligvis har veksten satt ordentlig igang til da! Blødningen skulle jeg ikke bry meg noe om inntil videre - det er jo uansett ingenting som kan gjøres.
Så i det ene øyeblikket ber hun meg om å ikke bekymre meg, og i det neste øyeblikket sier hun:" Jeg tror vi venter med å lage et svangerskapskort til deg til vi har sett deg i neste uke!"
Men, nå legger vi all tvil til side, fokuserer på de fakta som faktisk var positive: Akkurat nå er jeg gravid, hjertet slår og embryoet er på riktig sted i livmoren! Det er ikke dårlig bare det!![]()
Alt så greit ut i dag også! Fremdeles liten for alderen, men den har vokst siden sist! Gynekologen min sa at:" Som du vet er du ingen enkel kasus, så jeg tør ikke å si mer enn at pr i dag er det liv, så får vi bare se hvordan det går. " Og igjen sa hun at det ikke var noe poeng å fylle ut svangerskapskort... Ja ja, hun greier ikke å ta motet fra meg, jeg er kjempeglad akkurat nå! Her er et bilde av det lille miraklet!
Vis vedlegget 50250
Så bra! =) Må ta med deg alt som er positivt! =)Alt så greit ut i dag også! Fremdeles liten for alderen, men den har vokst siden sist! Gynekologen min sa at:" Som du vet er du ingen enkel kasus, så jeg tør ikke å si mer enn at pr i dag er det liv, så får vi bare se hvordan det går. " Og igjen sa hun at det ikke var noe poeng å fylle ut svangerskapskort... Ja ja, hun greier ikke å ta motet fra meg, jeg er kjempeglad akkurat nå! Her er et bilde av det lille miraklet!
Vis vedlegget 50250