En stor overraskelse!!

Tusen takk, alle sammen!

Det går bra så langt! Ingen blødninger, bank i bordet! Jeg får veldig god oppfølging, min private gynekolog ringte og ville ha meg inn på UL allerede i uke 6, så jeg har time neste tirsdag! Jeg har også tatt hcg prøver forrige tirsdag og i dag - skal ringe i morgen for å få resultatene av dagens, den vil jo si litt. Den første var på 204, noe som allerede er bedre enn de fleste andre gangene, da jeg har fått veldig lave verdier (godt under hundre, og med veldig dårlig stigning). Så so far so good!

Jeg fortsetter å følge med på dere her inne også, dere aner ikke hvor mye jeg unner dere alle å få deres høyeste ønske oppfyllt snart! Jeg vet alt om hvordan det er å gå og vente i usikkerhet. Ønsker dere alt godt!
Så utrolig godt å høre at alt går bra!!! Detter fortjener du såååå masse!!! Masse lykke til på ultralyd neste tirsdg :) du får oppdatere oss hvordan det går med deg underveis :) lykke !!! :)

Hcg prøvene var fine, den første var på 204 og den neste på 1600 en uke etter, det var helt ok stigning. Mye bedre enn forrige gang, ihvertfall! De ringte meg likevel og vile ha meg inn til enda en blodprøve på mandag, slik at de hadde enda et resultat før UL på tirsdag. Gynekologen min er veldig ivrig etter å passe på meg - og det får jeg da bare sette pris på! 6 uker i dag!

Flott stigning på hcg'en, Chuma! Den følger jo kurven slik den skal nesten perfekt. Håper det fortsetter på denne måten fremover og ikke minst at tidlig UL på tirsdag blir en gledens dag. Lykke til videre!

Så bra chuma :) godt å høre at det går riktig vei og at de er flinke til å følge opp :)

Åååå, Chuma så utrolig fantastisk! Jeg har ikke vært innom her på et par mnd, og noe av det siste jeg leste var at det ikke hadde gått bra og at det var siste forsøk for deres del. Nå ble jeg helt rørt her! Sitter og griner litt :) Hormontårer ;)
Krysser fingre for at spiren klorer seg fast og blir til et velskapt barn! Masse lykke til!

Ååå dette var virkelig det beste jeg har lest på lenge. Dette kan jo ikke annet enn gå bra! Ett lite hjemmelaget mirakel når dere minst venter det. Krysser alt som krysses kan for at denne lille spiren klorer seg fast helt til målstreken! Dere har opplevd nok vondt nå.. Sender mange tanker og gode klemmer!

Er så utrolig glad på deres vegne <3

Tusen takk, alle sammen! Skal snart dra avgårde nå. Så langt har jeg utelukkende gledet meg til denne dagen, men i dag har jeg hatt litt blødninger, så nå føles det plutselig ikke noe morsomt lenger. Det er ikke så mye ennå, får håpe det bare er bivirkninger fra Crinonen, men...vet at det er mange som blør litt i svangerskapet, men jeg har kun hatt 1 av min 10 svangerskap der jeg ikke har blødd, og det var med William. Så nå trenger jeg virkelig noen gode nyheter hos legen i dag!

LYKKE TIL!! Du fortjener det!!:)

Masse lykke til på UL i dag. Krysser fingrer, armer og bein for at alt står bra til!

Takk! Da har jeg vært på første UL, og det gikk forsåvidt fint. Hcg hadde steget (fra 1600 til 6300 på en uke, så det er litt lavt, men innenfor normalen). Embryoet sitter på riktig sted og legen påsto hun så hjertet! Jeg så det ikke selv, hun har litt gammelt apparat, tror jeg, for bildet er langt fra så tydelig som andre steder: Veksten var derimot ikke helt som den skulle, jeg er 6+4 i dag og størrelsen tilsvarte ca 5+0. Det er jo 2 uker og 4 dager siden jeg testet positivt, så det kan jo ikke stemme.
Det har skjedd med meg før, og gynekologen sier det ikke er så uvanlig, at embryoet går i dvale i opptil 14 dager før det begynner å vokse, så det er ingen grunn til panikk ennå. Skal tilbake om en uke (får kontroll hver uke fremover), forhåpentligvis har veksten satt ordentlig igang til da! Blødningen skulle jeg ikke bry meg noe om inntil videre - det er jo uansett ingenting som kan gjøres.
Så i det ene øyeblikket ber hun meg om å ikke bekymre meg, og i det neste øyeblikket sier hun:" Jeg tror vi venter med å lage et svangerskapskort til deg til vi har sett deg i neste uke!"

Men, nå legger vi all tvil til side, fokuserer på de fakta som faktisk var positive: Akkurat nå er jeg gravid, hjertet slår og embryoet er på riktig sted i livmoren! Det er ikke dårlig bare det! :)

Åh, forstår det gir en blandet følelse! Men godt du velger å fokusere på det positive, og godt at du skal tilbake om en uke allerede.
Gratulerer så masse med spire på rett sted, håper du får en god uke helt uten blødninger! Krysser fingrene for at spiren vokser fint denne uka, og helt til september!

Jeg sier uansett gratulerer med bankende hjerte på den lille spiren, Chuma! :) Forstår at det er vanskelig å virkelig glede seg foreløpig, men jeg satser alt på at de minimale blødningene straks gir seg og at neste ukes UL kan gi deg positive svar. Det SKAL gå bra!

Ååå jeg blir helt rørt! Gratulerer så mye med en spire på vei, håper det holder seg slik! :)

Back
Topp