Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer så masse med fullgåtte 12 uker
Tusen takkGratulerer så mye med 12 fullgåtte uker!
Tusen takkGratulerer med et vel overstått første trimester
Har skrevet til admin, så venter bare på at de skal gjøre detSkal du flytte dagboken din inn til oss på mars nå da?
Weee gleder meg til å se mer av deg inne på marsHar skrevet til admin, så venter bare på at de skal gjøre det
Ja, nå er det mer virkelig . Mine foreldre fikk vite det i dag mamma hadde sett det på meg og var glad det var baby mage og ikke bare en god sommer he he virker som at det begynner å syntes for folk nå.Weee gleder meg til å se mer av deg inne på mars
Haha så morsomt at hun hadde sett det det er jo litt gøy da jeg har også fått ganske synlig mage, men liker å tro at ingen legger merke til det enda.... men tar kanskje feil der uansett utrolig kjekt at dere har fortalt detJa, nå er det mer virkelig . Mine foreldre fikk vite det i dag mamma hadde sett det på meg og var glad det var baby mage og ikke bare en god sommer he he virker som at det begynner å syntes for folk nå.
I dag måtte jeg bruke stikk på en av de buksene som har vært litt større i livet. Er så rart for føler meg bare kjukk var mest over bryster hun hadde sett det og mente hun hadde forstått det allerede i sommer .. Sånne mødre antenner er befriende å ha sagt det.Haha så morsomt at hun hadde sett det det er jo litt gøy da jeg har også fått ganske synlig mage, men liker å tro at ingen legger merke til det enda.... men tar kanskje feil der uansett utrolig kjekt at dere har fortalt det
Så gøy jeg har fått arve en del gravidklær fra en venninne, så det var helt supert. Kan bare pakke vekk de gamle buksene mine egentlig jeg føler meg også bare tjukk jeg ser veldig godt at det er gravidmage, men kan lett bare se tjukk ut også jaja...I dag måtte jeg bruke stikk på en av de buksene som har vært litt større i livet. Er så rart for føler meg bare kjukk var mest over bryster hun hadde sett det og mente hun hadde forstått det allerede i sommer .. Sånne mødre antenner er befriende å ha sagt det.
Ja, det er så herlig. Folk er så glade! Jobben får ikke vite det før om 2 uker da jeg er en uke borte og alene på jobb resten av denne uken. I grevens tid da jeg begynner å se litt mer tykk ut en normaltGratulerer med 12 uker! Og med at du endelig har begynt å fortelle det til folk. Det er en befrielse når man ikke lenger trenger å holde det hemmelig
Og ikke minst; velkommen til oss på mars
Spurte jordmor sist og hun sa det var normalt.. Ja, gleder ossHvis du går på do en gang i timen og det kommer veldig lite kan det kanskje være at du har uvi? Har du fått sjekket det?
Spennende når mannen sin familie får vite det i morgen
Oki men det var bra tisser mye jeg også hehe.Spurte jordmor sist og hun sa det var normalt.. Ja, gleder oss
Er så irriterende. Skal det vare hele tiden?Oki men det var bra tisser mye jeg også hehe.