Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer så masse med fullgåtte 12 uker![]()
Tusen takkGratulerer så mye med 12 fullgåtte uker!![]()
Tusen takkGratulerer med et vel overstått første trimester![]()
Har skrevet til admin, så venter bare på at de skal gjøre detSkal du flytte dagboken din inn til oss på mars nå da?![]()
WeeeHar skrevet til admin, så venter bare på at de skal gjøre det![]()
Ja, nå er det mer virkelig . Mine foreldre fikk vite det i dagWeeegleder meg til å se mer av deg inne på mars
![]()
HahaJa, nå er det mer virkelig . Mine foreldre fikk vite det i dagmamma hadde sett det på meg
og var glad det var baby mage og ikke bare en god sommer
he he virker som at det begynner å syntes for folk nå.
I dag måtte jeg bruke stikk på en av de buksene som har vært litt større i livet. Er så rart for føler meg bare kjukkHahaså morsomt at hun hadde sett det
det er jo litt gøy da
jeg har også fått ganske synlig mage, men liker å tro at ingen legger merke til det enda.... men tar kanskje feil der
uansett utrolig kjekt at dere har fortalt det
![]()
Så gøyI dag måtte jeg bruke stikk på en av de buksene som har vært litt større i livet. Er så rart for føler meg bare kjukkvar mest over bryster hun hadde sett det og mente hun hadde forstått det allerede i sommer .. Sånne mødre antenner
er befriende å ha sagt det.
Ja, det er så herlig. Folk er så glade! Jobben får ikke vite det før om 2 uker da jeg er en uke borte og alene på jobb resten av denne uken. I grevens tid da jeg begynner å se litt mer tykk ut en normaltGratulerer med 12 uker! Og med at du endelig har begynt å fortelle det til folk. Det er en befrielse når man ikke lenger trenger å holde det hemmelig
Og ikke minst; velkommen til oss på mars![]()
Spurte jordmor sist og hun sa det var normalt.. Ja, gleder ossHvis du går på do en gang i timen og det kommer veldig lite kan det kanskje være at du har uvi? Har du fått sjekket det?
Spennende når mannen sin familie får vite det i morgen![]()
Oki men det var braSpurte jordmor sist og hun sa det var normalt.. Ja, gleder oss![]()
Er så irriterende. Skal det vare hele tiden?Oki men det var bratisser mye jeg også
hehe.