Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei,Hei! Ser ut som vi kjører likt løp! Gøy å lese! Sluttet på piller i august, positiv test tirsdag 11.11 skal også til lege i morgen! Var innom på onsdag bare for å ta graviditetstesten de har og! Er du også i uke 5 nå?
Ja, min første. Så veldig nervepirrende og rart. Hva med deg?Jeg er 5+1 tror min ikm ville vært onsdag 12.11 vært litt ustabilt etter p-pille slutt, ifølge appen er termin ca 23 juli, så det er jo veldig likt da! Så gøy! Din første?
Merker jeg er mye mer trøtt, og tappet. Kun murringer og stikkinger, samt litt ømme bryster ellers fint lite. Kvalmen kommer og går.Min første også! Utrolig nærvepirrende ja! Men alt gått bra så langt da! Ingen blødninger, og ikke vært veldig dårlig, trøtt og ømme bryster og litt uggen, men veldig godt å kjenne at det er noe på gang! Hva med deg?
Var omtrent samme her. Hadde tatt med en urinprøve så de skulle bare bekrefte graviditeten. Ellers var det søknad på fødeplass. Alle andre prøver i uke 12. Bestiller selv tidlig ul i uke 8/9 en gang. Også ble jeg mer forvirra om hvorlangt på vei jeg er. Han regnet fra første dag i siste dag mens, så da er jeg plutselig 6 uker på fredag termin 19/20 juli. Ble du noe klokere?Hvordan gikk legebesøket? Kom nettopp derifra nå, litt skuffet over mitt, fordi de gjorde ingenting, ingen blodprøver, ingen ting, de sa det var for tidlig, at de ikke tok blodprøver før i uke 12, så fikk bare en bok og stilt litt spm og dro hjem igjen håper din var mer vellykket! Tok den siste digitale testen min når jeg kom hjem, og den viste 3+ i dag! 8 dager etter den viste 1-2 så det var jo gøy da!
Hmm, legen sa ikke noe om det. Jegbor i Oslo. Kunne tenke meg Riksen du?Nei, ikke så mye klokere, har også tenkt til å bestille ul i uke 8, vet egentlig ikke noe mer, fikk beskjed om at det var for tidlig å bestille fødeplass, litt kjipt fordi jeg vet at juli er høysesong og vanskelig å få plass! Hvor i landet bor du?
Ullevål blir nok 2 valg. Vi får se. Mulig Riksen prioriterer de kompliserte ..Bor på Langhus (ski) så det er jo rett i nærheten, tenkte Ullevål pga babyhotellet, riksen på 2.plass har bestilt time på Ultralydklinikken på Lysaker 16 des,da er jeg i uke 9! Gleder meg veldig! Føles leeeenge til!