En liten tråd om hva vi har gjort på i dag...:D

Hihi takk :D Leoh ble helt i hundre når jeg lukket opp døra til Liana etter dubben hennes..rett bort til senga hennes :D

Det vil jeg tro:D Hun ser ganske fornøyd ut selv;) Hun har en dupp for dagen eller?:)
 
Du har et godt poeng der;)
Ja, det vil jeg tro. Når fyller hun? Hva er tema? Frozen?:p

Hun fyller 5år 12.12 :) og ja, frozen skal være på kaken:p
Hun har valgt dette bilde
1411841696373.jpg

Også skal vi gjøre dette med cupcakesa :D
 

Vedlegg

  • 1411841732643.jpg
    1411841732643.jpg
    96,7 KB · Visninger: 7
Det vil jeg tro:D Hun ser ganske fornøyd ut selv;) Hun har en dupp for dagen eller?:)

Hehe ja det var gøy når Leoh kos for å "ta" hun :p hun sover enten en gang eller ingenting;)
 
Guud, så fint da!:) :D Hun jeg er tante til elsker også frozen. Har bestilt vinterjakke,genser og pysj med frozen i julegave nå;)Og noe dukker:D

Ja tror det blir fint :D hennes bursdag jeg gleder meg mest til :p

Det er sikkert noen supre gaver! Jentene har noen t-skjorter og en hettegenser hver av frost.. også har dem noen barbier og "tøydukker" :) men jeg har allerede kjøpt et "Rosetta" barbie til hun.. det er en av vennene til tingeling, og Emira har ønska seg hun i noen år nå:eek: men først nå jeg har sett en i butikk :D
 
Ja tror det blir fint :D hennes bursdag jeg gleder meg mest til :p

Det er sikkert noen supre gaver! Jentene har noen t-skjorter og en hettegenser hver av frost.. også har dem noen barbier og "tøydukker" :) men jeg har allerede kjøpt et "Rosetta" barbie til hun.. det er en av vennene til tingeling, og Emira har ønska seg hun i noen år nå:eek: men først nå jeg har sett en i butikk :D

Skjønner det...Gøy når de kommer med ønsker og vet hvorden de vi ha det;)

Ja, tror det blir bra altså:)
Så bra du fant da. Da blir hun nok fornøyd ja:D
 
:eek: kansje jeg har smitta deg? Sitter jo å hoster rett på mobilen.. hahaha..

Åssen syk?

Ja, fy deg!!

Nesen renner konstant og det klør sykt i halsen. Så hoster jeg:p Håpe det går over like fort som det kom!! Fader altså.
Jeg blir jo aldri syk, hva skjer????:p
 
Skjønner det...Gøy når de kommer med ønsker og vet hvorden de vi ha det;)

Ja, tror det blir bra altså:)
Så bra du fant da. Da blir hun nok fornøyd ja:D

Ja veldig gøy :) men tror hun syns det er litt urettferdig at alle oss andre har bursdag før hun :p Liana har jo i sept, og jeg, Leoh, og sambo har i oktober.. + at det er 5 andre i familien for har bursdag i disse to månedene.. haha..

Ja jeg gikk bare tilfeldig inn i lekebutikken for å se etter noe nytt..så sto dem der vettu :D mamma kjøpte tingeling barbien, for det var bare én av hver der :p
 
Ja, fy deg!!

Nesen renner konstant og det klør sykt i halsen. Så hoster jeg:p Håpe det går over like fort som det kom!! Fader altså.
Jeg blir jo aldri syk, hva skjer????:p

Ja får håpe det ikke blir noe voldsomme greiene da! Kjedelig :(

Jeg blir kun forkjøla (og i dette tilfellet, bronkitt).. ellers slipper jeg unna alt det andre :D haha
 
Ja veldig gøy :) men tror hun syns det er litt urettferdig at alle oss andre har bursdag før hun :p Liana har jo i sept, og jeg, Leoh, og sambo har i oktober.. + at det er 5 andre i familien for har bursdag i disse to månedene.. haha..

Ja jeg gikk bare tilfeldig inn i lekebutikken for å se etter noe nytt..så sto dem der vettu :D mamma kjøpte tingeling barbien, for det var bare én av hver der :p

Hehe, stakkar da:p Typisk barn:p
En del bursdager i okt her også;) Og min søster fyller i morgen.

Oh, begge to. Stas:D
 
Ja får håpe det ikke blir noe voldsomme greiene da! Kjedelig :(

Jeg blir kun forkjøla (og i dette tilfellet, bronkitt).. ellers slipper jeg unna alt det andre :D haha

Har ikke vært syk på mange år jeg!!

Var veldig mye syk som barn, men så ble det liksom bare mindre og mindre med åra. Var veldig plaget med astma og allergi.
 
Hehe, stakkar da:p Typisk barn:p
En del bursdager i okt her også;) Og min søster fyller i morgen.

Oh, begge to. Stas:D

Gøy med bursdag da :D haha.. nesten like gira enda jeg :p

Ja klar det, må jo ha en venn å..haha
 
Har ikke vært syk på mange år jeg!!

Var veldig mye syk som barn, men så ble det liksom bare mindre og mindre med åra. Var veldig plaget med astma og allergi.

Å du var det? Har astmaen og allergien blitt borte med åra? Åssen allergier har/hadde du da?
 
Gøy med bursdag da :D haha.. nesten like gira enda jeg :p

Ja klar det, må jo ha en venn å..haha

Jeg syns det er kjempe artig med bursdager:D

Snakket lenge med min søster i dag, hun fyller jo år...Hun hadde hatt stor fest i går, og var i seng 05.00:p haha
 
Å du var det? Har astmaen og allergien blitt borte med åra? Åssen allergier har/hadde du da?

Ja, veldg plaget. Vokst det meste av meg ja.
Allergisk mot pelsdyr, værst mot kanin.
Høy
Pollen
Sitrusfrukt
Paprika

I forhold til astma var det anstrengelsesastma. Husker en gang på ung.skolen. Gym.lærer trodde jeg skulle dø, haha...Ringte etter ambulanse:p
 
Jeg syns det er kjempe artig med bursdager:D

Snakket lenge med min søster i dag, hun fyller jo år...Hun hadde hatt stor fest i går, og var i seng 05.00:p haha

Haha frister ikke litt engang å være oppe så lenge nå :p men hun har vel ikke barn heller?:p:)
 
Back
Topp