En liten tråd om hva vi har gjort på i dag...:D

Du...Jeg trenger hjelp.
Hva er best av icing og ricepaper. Kaketopp som jeg skal bestille og du har sikkert peil. Jeg vet ikke forskjell engang:p

Jeg er ikke helt sikker på hva icing er, men tror det er sukkerark.. så jeg har gått for rispapir :) har null smak, også vet jeg det er glutenfritt :D
 
Jeg er ikke helt sikker på hva icing er, men tror det er sukkerark.. så jeg har gått for rispapir :) har null smak, også vet jeg det er glutenfritt :D

Ja, ok. Da går jeg for det:p
Nå har jeg nemlig bestemt meg for å lage kake selv. Nytter ikke få tak i hun som skulle bake:S
Så blir spennende å se hvor fin den blir, hahaha
 
Ja, ok. Da går jeg for det:p
Nå har jeg nemlig bestemt meg for å lage kake selv. Nytter ikke få tak i hun som skulle bake:S
Så blir spennende å se hvor fin den blir, hahaha

Det blir nok bra :D bare sprøyt på litt farga smørkrem her og der, Så blir det så fint vettu :D:p
 
Det blir nok bra :D bare sprøyt på litt farga smørkrem her og der, Så blir det så fint vettu :D:p

Haha ja;) Har sånn utstyr:) Det blir sikkert greit nok iallefall.
i94292722._szw1280h1280_.jpg i94289131._szw1280h1280_.jpg
Klarer ikke bestemme meg for hvem jeg skal bestille:p
 
Ja, den er fin:p
Mhm, det er også noe.Tror jeg skal lage langpanne.

Da er det jo greit med en av dem du har valgt ut :) jeg ville gått for den nederste :p

Tenkte jeg skulle bestille et bilde av logoen til barnehagen, og lage en kake til en høstfest dem/vi skal ha i oktober :D
 
Nydelige minstebarna mine!:rolleyes:
1411823712489.jpg
 
Da er det jo greit med en av dem du har valgt ut :) jeg ville gått for den nederste :p

Tenkte jeg skulle bestille et bilde av logoen til barnehagen, og lage en kake til en høstfest dem/vi skal ha i oktober :D

Blir den nederste gitt;) Så skal jeg lage ole brumm cupcakes. Viktigste er at det smaker godt, haha. Men cupcakes er lett o forhold til kake syns jeg:p

Åhh, Stilig. Det vil nok falle i smak ja:D
 
Ja, for mine ønsker blir det flere 1000 for en kake...haha

Haha ja og da er det kansje best å vente til den dagen Oliver setter pris på det? :) jeg gleder meg til å ordne til barneselskap for Emira i år :D for nå vet hun så godt hva det innebærer og kommer med egne ønsker:rolleyes:
 
Blir den nederste gitt;) Så skal jeg lage ole brumm cupcakes. Viktigste er at det smaker godt, haha. Men cupcakes er lett o forhold til kake syns jeg:p

Åhh, Stilig. Det vil nok falle i smak ja:D

Cupcakes er lettere ja :) og de rispapirene smaker absolutt ingenting :D
 
Haha ja og da er det kansje best å vente til den dagen Oliver setter pris på det? :) jeg gleder meg til å ordne til barneselskap for Emira i år :D for nå vet hun så godt hva det innebærer og kommer med egne ønsker:rolleyes:

Du har et godt poeng der;)
Ja, det vil jeg tro. Når fyller hun? Hva er tema? Frozen?:p
 
Back
Topp