Haha, det kan du si Begge døtrene har stukket av
Heldigvis ikke så langt fra Halden til Oslo da iallefall
Nei det er litt bedre enn til bergen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det kan du si Begge døtrene har stukket av
Heldigvis ikke så langt fra Halden til Oslo da iallefall
Du...Jeg trenger hjelp.
Hva er best av icing og ricepaper. Kaketopp som jeg skal bestille og du har sikkert peil. Jeg vet ikke forskjell engang
Jeg er ikke helt sikker på hva icing er, men tror det er sukkerark.. så jeg har gått for rispapir har null smak, også vet jeg det er glutenfritt
Ja, ok. Da går jeg for det
Nå har jeg nemlig bestemt meg for å lage kake selv. Nytter ikke få tak i hun som skulle bake:S
Så blir spennende å se hvor fin den blir, hahaha
Sparer en del penger gjør jeg ogsåDet blir nok bra bare sprøyt på litt farga smørkrem her og der, Så blir det så fint vettu
Haha ja Har sånn utstyr Det blir sikkert greit nok iallefall.
Vis vedlegget 80003 Vis vedlegget 80004
Klarer ikke bestemme meg for hvem jeg skal bestille
Sparer en del penger gjør jeg også
Hehe jeg holdt på å velge den nederste syns den er finest men kom på at jeg skulle ha rund kake
Ja, den er fin
Mhm, det er også noe.Tror jeg skal lage langpanne.
Haha ja det gjør du hvertfall
Da er det jo greit med en av dem du har valgt ut jeg ville gått for den nederste
Tenkte jeg skulle bestille et bilde av logoen til barnehagen, og lage en kake til en høstfest dem/vi skal ha i oktober
Nydelige minstebarna mine!
Vis vedlegget 80038
Ja, for mine ønsker blir det flere 1000 for en kake...haha
Blir den nederste gitt Så skal jeg lage ole brumm cupcakes. Viktigste er at det smaker godt, haha. Men cupcakes er lett o forhold til kake syns jeg
Åhh, Stilig. Det vil nok falle i smak ja
Åh, herlige bilder<3
Haha ja og da er det kansje best å vente til den dagen Oliver setter pris på det? jeg gleder meg til å ordne til barneselskap for Emira i år for nå vet hun så godt hva det innebærer og kommer med egne ønsker