En liten ICSI-guttebebis er på vei❤️ vårt lille mirakel❤️

30+6, 7.jordmorkontroll

Nå har jeg starta med jordmorkontroller hver 14.dag, noe jeg synes er heeelt greit[emoji173]️ synes det er godt å bli fulgt opp tett!!

Alt ser fortsatt veldig bra ut! JM sier jeg har et «kjedelig helsekort», dvs alt etter boka! Og det synes jo jeg er helt topp[emoji173]️ har hatt mer nok utfordringer før svangerskapet, så at alt er som det skal er jo bare lykke[emoji173]️[emoji173]️

SF-mål fortsatt helt oppe i øvre sjikt, men han følger sin egen kurve!
Uke 24: 25,5 cm
Uke 28: 29 cm
Uke 30: 32 cm
HB 11,8, negativ urin, ingen ødem, blodtrykk stabilt 118/82! Masse bevegelse og den fineste hjertelyd ble registrert på 142[emoji173]️

Ellers har jeg det bare bra! Vondt i ryggen og endel kynnere, så ting går i litt sakte tempo om dagen[emoji12] igår tømte jeg klesrommet mitt og fikk klærne over på stativer på gjesterommene nede, i påvente av en ny garderobeløsning til hu mor! Klesrommet/gjesterommet skal nå bli barnerom og er klart til oppussing[emoji7] nå må vi bare få bestilt panelplatene til veggene, og kjøpt tapet! Neste lørdag skal vi på ikea for å kjøpe inventar til barnerommet++[emoji173]️[emoji173]️
Har en seng svigermor sov i når hun var liten, og den skal vi bruke som dagseng i stua! Den trenger et strøk maling, så det fikk jeg kjøpt igår! Så nå skal jeg male litt de neste dagene[emoji5]
 
Du vet du er gravid når....

Du drar på butikken for å handle, og får akutt lyst på cola! Kjøper med en halvliter, kommer hjem, må selvfølgelig tisse før maten kan komme seg i kjøleskapet, pakker ut maten og colaen er ikke der! Begynner å grine, for så å innse at du tok colaflaska ut av posen og satte den på spisestuebordet før du gikk på do[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Du vet du er gravid når....

Du drar på butikken for å handle, og får akutt lyst på cola! Kjøper med en halvliter, kommer hjem, må selvfølgelig tisse før maten kan komme seg i kjøleskapet, pakker ut maten og colaen er ikke der! Begynner å grine, for så å innse at du tok colaflaska ut av posen og satte den på spisestuebordet før du gikk på do[emoji23][emoji23][emoji23]

Hahaha det er tidlig ammetåke:joyful:
 
Hahaha det er tidlig ammetåke:joyful:

Blir helt matt av meg selv noen ganger! Mannen sier jeg har fått en liten hjerneskade etter jeg ble gravid[emoji23][emoji23] jeg tar det heldigvis ikke personlig! Igår snakka jeg bare i ufullstendige setninger og han måtte spørre meg flere ganger «hva mener du nå?» stakkars fyr!!
 
Blir helt matt av meg selv noen ganger! Mannen sier jeg har fått en liten hjerneskade etter jeg ble gravid[emoji23][emoji23] jeg tar det heldigvis ikke personlig! Igår snakka jeg bare i ufullstendige setninger og han måtte spørre meg flere ganger «hva mener du nå?» stakkars fyr!!

Hehe jeg er slik uten å være gravid jeg, så har det nok ikke helt enkelt mannen her heller:dead:
 
:dead: når du sluttet på medisiner før testdag, fortalte du at tr hadde kommet alt eller sa du bare testen var negativ? :hungover:

Jeg bare at testen var negativ og at blødningen kom den dagen[emoji12] det står jo at medisinene kan forskyve blødning, så det betyr jo ikke at den gjør det til alle tydeligvis[emoji6]
 
Jeg bare at testen var negativ og at blødningen kom den dagen[emoji12] det står jo at medisinene kan forskyve blødning, så det betyr jo ikke at den gjør det til alle tydeligvis[emoji6]

Okei:joyful: hvor mange dager før testdag sluttet du da? :happy:
 
Gjør det jeg også, tar bare progynova nå, orker ikke cyclogest når jeg ikke må rett og slett:dead:

Ser den[emoji20] det er utrolig demotiverende å ta når man vet at det ikke er noe vits[emoji20]
 
Ammetåka er artig ja. Det skal bli enda verre...
 
Blir helt matt av meg selv noen ganger! Mannen sier jeg har fått en liten hjerneskade etter jeg ble gravid[emoji23][emoji23] jeg tar det heldigvis ikke personlig! Igår snakka jeg bare i ufullstendige setninger og han måtte spørre meg flere ganger «hva mener du nå?» stakkars fyr!!

Var sånn her også :p
 
Back
Topp