Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig med vel gjennomført UL.
Koselig med både UL og litt babyshopping
Hei hvordan går det? Er formen bra?
Hei[emoji7]
Her går det bra vettu! Jubler for lave temperaturer og høstvær[emoji23][emoji23] Er 30+0 idag[emoji173]️ veldig godt å endelig være på 30-tallet og begynne på de siste 10 ukene[emoji7][emoji7]
Går det bra med deg og rugingen?[emoji173]️
Så bra! Gratulerer med 30 tallet! nå er det ikke lenge igjen håper tiden fremover går fort for deg snart er han her veldig godt med høst, gruer meg til vinter men må vel gjennom den også
Rugingen går fint! bare håper jeg må ruge i 9mnd nå
Wææ!! 30-tallet jo!! Gratulerer
Gratulerer med 30 uker
Takk for det[emoji7][emoji7] håper også tiden går fort fremover, men mest sannsynlig så bremser den nok litt nå[emoji12][emoji12] gruer meg litt til vinteren jeg også! Håper det ikke blir like mye snø og like kaldt som ifjor! Da blir det mye innetid på meg og bebis[emoji51][emoji51][emoji51]
Nå skal du ruge helt til mai[emoji173]️[emoji173]️
Det håper ikke jeg heller! Brrr..den snøen kan holde seg borte lengere! Men du får Baby på den koseligste tiden da, godt med masse innekos
Hurra for 30-tallet Herlighet så fort ukene går nå!
Alt bra her vettu Skulle bare ønske bekkenet kunne være med på alt jeg har lyst å gjøreVeldig fort[emoji7] og måtte det bare fortsette[emoji7] bra med deg?[emoji8]
Alt bra her vettu Skulle bare ønske bekkenet kunne være med på alt jeg har lyst å gjøre