En god nummer to <3

CD26.
2 dager inn i canesten-kur. Jeg vet utfloden endrer seg etter den tabletten og med kremen og soppen og alt. Men en ting vet jeg, og det er at man ikke får EL-slim av dette! Hurraaaaa :smiley-bounce016
Var på do og plutselig (TMI!!!!!) henger det ut masse slim. Får tak i det og det er massevis, og veldig strekkbart og eggehviteaktig. Nå har vi ikke hatt sex på noen dager heller, så det kan faktisk ikke være noe annet. Sååå nå ble jeg litt gira. Negative tester enda. Men man kan jo få dette opptil tre dager før, så nå må vi jo begynne med aksjelegging igjen da. Om kroppen lurer meg nå blir jeg skikkelig lei meg!!:smiley-angry017 Men det var faktisk ingen tvil om at det faktisk var EL-slim.

Så kroppen jobber for harde livet. Masse murringer der nede og ut mot sidene. Men det har det vært helt siden SAen.

Har også begynt med temping. Dag to nå. Og tempen var helt lik begge dagene. Så kanskje jeg faktisk får fanga EL med temping også!

Litt usexy å skulle legge aksjer på soppkur, men da får jeg heller gjøre en god jobb i forkant så selve akten ikke blir så langvarig :hilarious:
 
Du vet når du sier til deg selv at du ikke skal bli gira og beholde roen? Ja?
Da vet du også at i 100% av tilfellene fungerer det aldri? :hilarious:
Så frøkna sparer opp urin for en test nr 4 i dag, og finner på maaaaasse oppgaver rundt om i huset for å få tiden til å gå :angelic::hilarious:
 
CD27.

Her er testrekka mi for gårsdagen (de fire øverste), og den første testen i dag.
Synes ikke det ser så halvgærnt ut i og med at jeg har ligger på alt fra 0-25 tidligere i syklusen, og det er kun 1 gang om dagen jeg får det. Nå har den vært litt mer stabil. Og nå har jeg jo også til og med hatt noen symptomer.
Alle disse testene er forresten ikke med veldig konsentrert urin, men prøver å holde meg minst 2.5 time, da.

+ har også ØM nippel. Og det hadde jeg rundt EL sist syklus også. Åååå så spennende!
100940580_589932194974588_8524317456041246720_n.jpg


og her kommer testrekka for CD27 :happy:
4B96AE3E-1233-4D72-98FB-54BEC8C009A2.jpeg
 
Last edited:
CD28 i dag.
OG POSITIV EGGLØSNINGSTEST. WEHUUUUUU :smiley-bounce012
Har sagt det til noen venninner som vet vi prøver, men har så lyst å fortelle det til alle. Så tenkte jeg gjennom saken, og fant ut at jeg nok kan bli stemplet som litt spesiell om jeg går å forteller dette. Haha. Så jeg dropper å fortelle det til flere, da.
Men nå flytta endelig EL-dagen ser på pre-mom også. Har lagt inn aksjer CD26 og CD27, skal legge inn i dag CD28 og på selve EL-dagen. Så spørs det om vi gir oss for denne gangen. For nå er alt sårt der nede. Bruker Canesten. Så litt smerte er det nå når det ikke får ro, men pytt. Hva er vel litt smerte i prøvinga? Jeg får jo en lang pause på over 14 dager etter EL hvor vi ikke TRENGER å ligge, men gjør det om vi har lyst <3
Kjøpte Conveice plus på fertil.no tidligere her fordi det var salg pga kort holdbarhet. Så vi prøver det denne syklusen også. Merka det svei litt da vi tok på, men det kan jo også ha noe med at det er litt ekstra sårt pga soppen. Passer på at begge vasker seg godt etterpå, så bruker han også litt av kremen for å være føre var.
Dagene i DPO-land kommer nok til å gå ganske fort, men også veldig sakte. Har heldigvis fulle uker på jobb, og mye trening jeg burde gjort :smiley-ashamed004

Temper også. I munnen når jeg våkner. Mellom kl. 6 og 7, for da er jeg innafor vinduet.
Har fire dager før EL nå, så håper å fange opp den med tempinga! Spent på om det blir stigning i morgen eller på søndag!

temp.jpg


EL.jpg
 
Last edited:
CD31.
Da er EL forhåpentligvis over for denne syklusen. FF sier EL fredag på CD28 (pga tempen), og Premom sier EL på CD29, pga peak EL-test CD28. Så vi får se da.
La inn aksjer CD26, CD27 og CD28. Så håper vi har gjort vårt. Måtte gi oss etterpå fordi begge var leie, jeg går på soppkur, og har fått rift i tillegg, så aksjelegging var ikke godt. Klaffer det ikke er det helt ok, men vi håper jo så klart det er klaff nå etter SA.
Så i dag er jeg enten 2DPO eller 3DPO. Kjenner stikkinger og murring i livmor enda, men ikke hele dagen.
Sist syklus registrerte jeg stikking og "stivhet" både 2DPO og 4DPO. Jeg vet jo at egget ikke fester seg så tidlig, så det må være ettervirkninger av EL tror jeg :p
Nå er jeg inni den lange ventetida. Håper den skal gå fort da, så vi får kommet ordentlig i gang etter en utrolig lang syklus:banghead:
 
CD32.
TMI:
Tappen er langt nede, hard og lukket.
CM creamy.

Føler meg helt normal og veldig ugravid idag :hilarious: Ømme nipler enda, men ikke så gæærnt. Sist syklus gikk niplene tilbake til normal følighet 6DPO.
Godt humør, da, om ikke annet.
3 eller 4 DPO. Bare 10 dager igjen til test eller tante rød.

Siste kopp med kaffe for de neste to ukene ble også inntatt, da jeg ikke tar noe sjanse på koffein. Så trøtthet, velkommen skal du være.

Om tante rød kommer blir det spennende å følge med hvordan neste syklus blir. Forhåpentligvis går den mer tilbake til normalen?

Legger ved bilde av FF-charten:
1D456C26-E820-476B-B78E-8C6FEE0277A1.png
 
CD33. 3, 4 eller 5dpo.
Når tempen ble lagt inn i dag flytta FF EL fra CD28 til CD30. Fjerna dermed CM fra CD29 (som jeg likevel var usikker på, fordi jeg ikke sjekka den dagen pga. sopp og rifter), og da flytta den EL tilbake til CD28. Premom mener fortsatt CD29 på grunn av PEAK CD28. Med tanke på at murringene var heftigst onsdag, torsdag og fredag, og minimalt lørdag og ikke noe søndag, så tror jeg også at EL var CD28 eller CD29. Hadde ømme nipler fra CD26 denne gangen. Sist syklus fikk jeg ikke ømme nipler før 1DPO. Så aner ikke om EL kan ha vært allerede CD26? Da har vi nok dårligere odds i alle fall. Aksjer før CD26 var CD22.

CM er fortsatt creamy. Har noe ubehag i magen, men lurer på om det er litt for langt opp til at det kan være noe symptom. Tappen er skikkelig lukka , for første gang på lenge, og litt høyere i dag enn i går.

Legger ved bilde av FF i dag med EL på CD28. Tempen øker godt da, så det er jeg jo fornøyd med. Moro å følge med! :)

dpo5.png
 
Last edited:
9dpo.
Har hatt noen murringer der nede hver dag siden EL.
I går var jeg EKSTREMT trøtt, selv om jeg ikke hadde gjort noe spesielt (midt på dagen liksom).
I dag har jeg ikke hatt ork til å gjøre noe, skulle nesten tro det var influensa på vei. Har skikkelig vondt i hodet, vondt i kroppen.
Tempen falt 0,31 grad i dag fra i går. Kan det ha noe med dette å gjøre?
Jeg synes jo det er spennende med temping. Får litt oversikt og blir kjent med egen kropp. Legger ved et bilde her nede over dagens graf. Har jo lest om såkalte festedips, men 23% av gravide får en slik type dip, og 11% av ikke-gravide, så det er jo ikke sånn at man kan bruke det som tegn heller. Blir spennende å se i morgen. Får også tidligtester i postkassa i morgen tidlig. Spørs om det ikke ryker på en test i morgen eller tirsdag, gitt :angelic:

ADF1CE20-C528-4858-A473-A67DAC5CDFC5.png
 
10dpo - CD38.
Og opp igjen, si :nailbiting: (tempen)
Tappen var lengre opp i dag enn i går. Så vidt jeg kjente den, men den var der og den var nesetipphard.
Hadde også en bitteliten blodstripe i noe utflod i dag. Der var minimini, men det var der. Jeg har ikke røde klær på idag heller, så kunne ikke vært noe annet. Får jo opp forhåpningene nå jeg da....
Har også murring og stikking i livmorområdet i dag også (flere ganger i timen).
Ble akutt kvalm på jobb også. Spiste for 2 timer siden, så er verken sulten eller mett. Har bare drukket vann etterpå, så kan ikke være noe jeg har spist heller.
Ser fra sist syklus (da jeg var gravid) at kvalmen meldte sin ankomst 8dpo, så det er jo ikke utenkelig. Men det er helt sikkert ønsketenkning. Greit å få kartlagt alle symptomer uansett, både reelle og ønske :)
64581FE0-36C8-4DC6-B9C9-A4B4B1A04F69.png
 
Last edited:
11 dpo.
Nå er jeg helt sikker på at jeg ikke er gravid. Kjenner det bare på meg.
Er småkvalm innimellom, men så kommer jeg på at jeg har på trang bukse, eller reiste meg for fort. Så er nok andre grunner til det. Tempen droppa i dag også, 0,27. Siden jeg ikke har tempa før, så aner jeg jo ikke hvordan min graf skal se ut. Men vi får se nærmere helga og IKM.
Jeg er jo enten 9, 10 eller 11 dpo i dag i følge appene. Så IKM kan jo være først på søndag også.
CM har endra seg til litt sticky, watery-ish, men ikke fullt så watery om dere skjønner. Og jeg har jo hørt at watery betyr tanta. Såååå, hurrameghopp.
Tappen kjennes middels langt opp, men var nesten sikker på at den har åpna seg i dag. På tuppen var den i allefall mykere, og siden jeg har født før er den jo litt "flaffete" fra før.. Men den kjennes hard ut rundt, selv om den kjennes veldig bløt og fuktig ut.
Dette er seriøst ikke til å bli god på. Synes dagene går kjempesakte. Dagens høydare er når jeg tar tempen kl. 6 om morgenen og legger meg for å sove igjen liksom. Hvem skulle trodd det?
Jeg må vurdere om jeg skal tempe neste syklus..vet ikke helt om jeg orker. Det er litt stress å følge med på og glede seg til...

12DPO.
Tappen litt lengre opp idag, men fortsatt middels- kanskje.
Kvalm fra morgenen av.
Dempen hadde heftig dip idag. Så spørs om ikke tanta straks er på tur.
Oppdatering kl. 15 (ca.): noe lyserosa ved tappesjekk.
For gøy legger jeg ut notater fra sist 12dpo når jeg faktisk var gravid og fikk negativ test den dagen:
"Lyserosa på papiret ved tørk, kveld. Mørkere brunt slim senere på kvelden. Hodepine".
Er det rart jeg trodde tanta kom, si?
Krysser fingrene for at det er sammen denne gangen! :) Selv om håpet egentlig er ute :p



80414319-871B-4F49-A7E1-8A40984EC171.png
 
Last edited:
Det var kjipt. Min så ut sånn dagen jeg fikk TR sist. Har TR kommet enda?
Nei, og ingen tegn på at det skal komme heller. Bruker å få hodepine før. Men begge appene mener TR skal komme fredag, og om jeg hadde EL senere kan det hende TR kommer når som helst i helga også. Så da lurer jeg fælt på hvor langt ned grafen min kommer til å gå, gitt :wtf:
 
Nei, og ingen tegn på at det skal komme heller. Bruker å få hodepine før. Men begge appene mener TR skal komme fredag, og om jeg hadde EL senere kan det hende TR kommer når som helst i helga også. Så da lurer jeg fælt på hvor langt ned grafen min kommer til å gå, gitt :wtf:

Det kaaaaaan jo fortsatt være festedip evt? Ettersom det fortsatt er noen dager til TR. Men jeg har bare tempet forrige PP og denne, så jeg aner ikke noe særlig om hva som er "vanlig" og ikke..
 
Det kaaaaaan jo fortsatt være festedip evt? Ettersom det fortsatt er noen dager til TR. Men jeg har bare tempet forrige PP og denne, så jeg aner ikke noe særlig om hva som er "vanlig" og ikke..
Ja, jeg må vel fint bare vente å se :angelic:
Uansett spennende å tempe da. Føler det blir litt som å teste hver dag :nailbiting:
 
Ser vi er i samme IKM gruppe denne runden! Må følge med i dagboken din og :Heartpink Håper så klart at TR ikke kommer, men hvis du ikke er gravid ønsker du kanskje at hun kommer så fort som mulig? :p
 
Ser vi er i samme IKM gruppe denne runden! Må følge med i dagboken din og :Heartpink Håper så klart at TR ikke kommer, men hvis du ikke er gravid ønsker du kanskje at hun kommer så fort som mulig? :p
Så koselig :)
Helt enig. Håper hun ikke kommer, men om hun skal komme får hun kjappe seg, ja :wacky:
 
Så koselig :)
Helt enig. Håper hun ikke kommer, men om hun skal komme får hun kjappe seg, ja :wacky:
Blir spennende å følge med! Håper i det lengste for deg:Heartpink Men hvis ikke, blir det koselig å se deg i IKM gruppa:)
 
Back
Topp