Takk for støtten og den fine meldingen din
@Eibhlin 
Ja jeg
vet jo egentlig at det ikke er sånn, at jeg ikke er «mindre kvinne» eller at «jeg ikke fungerer», men man føler jo på det iblant likevel som du sier

Man føler seg litt som en «failure» i mangel på bedre ord? Men jeg skal grave ned den tanken idag, og fjonge meg opp for sommerfest og nyte dagen i fin kjole og full feminitet!
Ja ser du har hatt en lang reise men veldig nydelig å se at du er blitt gravid, og på første IVF forsøk også slik jeg leser det? Veldig glad på dine vegne!

Og det gir håp for meg også med oppstart IVF i august

Nå prøver vi bare naturlig i ventetiden, så det er jo ikke «krise» om vi ikke får det til, men da kan vi iallefall si at vi har prøvd
alt vi kunne, før vi begynner med medisiner og hele prosessen. Og det føltes veldig kjipt da å miste en prøveperiode på tampen. Heldigvis ser det ut til at det er noe stigning på vei ja. Det kan godt være at det er anovulatoriske sykluser som er «min greie» også, siden jeg ikke har blitt gravid før, men det finner jeg sikkert mer ut av under IVF prosessen, hvis det ikke skulle sitte på første gang hos meg, det hadde jo vært gøy!