En gang kanskje? Gravid på IVF#2 innsett#3 ❤️

Oi ja da har du iallefall nok tester :hilarious: Bra å få kjøpe de billig, jeg prøver å kjøpe minst mulig, håper jo det skal gå hver PP :shy: Da blir det nok når jeg kommer hjem fra jobb, da har jeg en grunn til å komme meg fortest mulig hjem fra jobb neste uke :joyful: Hvor lenge i forkant unngår du å drikke? Er 2 timer nok? Oi så tidlig som 7 DPO altså :love017 Duuuuu… jeg har faktisk gått i surr med dagene her, jeg er 6DPO idag, ikke 5DPO :nailbiting:
Har som regel kun kjøpt til én pp om gangen. Har vært skikkelig optimist! Pleier ikke ha så mange. Men var en god deal. Ja, prøv å ikke drikke og tisse på minst et par timer. Åå, dette blir altfor spennende! Yey 1 dag lengre enn du tenkte. Det er jo gøy :hello2

Har som regel kun kjøpt til én pp om gangen. Har vært skikkelig optimist! Pleier ikke ha så mange. Men var en god deal. Ja, prøv å ikke drikke og tisse på minst et par timer. Åå, dette blir altfor spennende! Yey 1 dag lengre enn du tenkte. Det er jo gøy :hello2
Ja men vi være optimistiske, ellers blir jo dette nitrist :dead: Selvfølgelig blir det jo noen turer i kjelleren iblant, men vi kan ikke flytte inn der :Heartpink Gleder meg til testingen vår :love017

6 DPO - tempen synker men fremdeles relativ høy :confused005

Det ble en litt tøff natt med å kjøre familiemedlem til legevakt i natt, var ikke i seng før 02.30, og da var det ikke hensiktsmessig med BBT måling kl 04.00 som normalt. Målte kl. 06.30 istedetfor. Det er viktigere med 3-4 timer søvn før måling enn å måle til riktig tidspunkt har jeg lest. Litt skuffet over videre reduksjon i temp, for tidlig til å være festedipp, men også for tidlig til å være TR på vei med IKM om en uke. Kan være progesteron produksjon som faller og det er jo ikke bra… Ellers kan det være bare naturlig variasjon eventuelt tidspunktet som gjør at tempen var redusert. Blir spennende å se tempen imorgen :hello2

Trøtt i trynet idag, så blir en chill dag med husarbeid og matlaging til guttaboys (hubby + bonuskid), så setter på dagens låt «Baby Love» med The Supremes og svinser rundt i huset :greet015 :Heartpink

IMG_4307.jpeg

IMG_4309.jpeg

Last edited:
DPO 8 - Implantasjonsfasen og tempen holder seg høy!

Veldig glad når tempen gikk opp idag, våknet 20 minutter før vekkerklokken ringte, sikkert ivrig på å ta tempen :woot: Og så hadde jeg drømt i natt at tempen gikk enda mer ned og at jeg fikk menstruasjon, blæh :shifty:

Går nå inn i implantasjonsfasen 8-9 DPO så dagens låt er selvfølgelig «Latch» av Disclosure og Sam Smith :cool14

«Now I've got you in my space
I won't let go of you
Got you shackled in my embrace
I'm latching on to you»
:singing:

Er selvfølgelig ment til en partner, men jeg later som det er til celleklumpen i livmoren jeg :hilarious:

Første test ryker imorgen kveld :nailbiting:

IMG_4316.jpeg

IMG_4318.jpeg

Last edited:

Veldig glad når tempen gikk opp idag, våknet 20 minutter før vekkerklokken ringte, sikkert ivrig på å ta tempen :woot: Og så hadde jeg drømt i natt at tempen gikk enda mer ned og at jeg fikk menstruasjon, blæh :shifty:

Går nå inn i implantasjonsfasen 8-9 DPO så dagens låt er selvfølgelig «Latch» av disclosure og Sam Smith :cool14

I won't let go of you
I'm latching on to you»

Er selvfølgelig ment til en partner, men jeg later som det er til celleklumpen i livmoren jeg :hilarious:

Vis vedlegget 463814
Vis vedlegget 463815
Veldig passende låt! Håper det fester seg en spire :love7

Går nå inn i implantasjonsfasen 8-9 DPO så dagens låt er selvfølgelig «Latch» av disclosure og Sam Smith :cool14

I won't let go of you
I'm latching on to you»

Vis vedlegget 463814
Vis vedlegget 463815

Såå spennende! Krysser fingre og tær :smiley-angelic001

9 DPO - drømmeland :Heartpink

Tempen øker videre som er et bra tegn, men det gjorde den forrige måned også. Drømte at jeg tisset på minst 15 ulike urinstrips og alle var knallsterke streker så våknet jo opp og var overlykkelig selvfølgelig men ble fort en realitetsorientering :hilarious:

Dagens låt: Fireworks av Katy Perry
Handler vel egentlig om selvtillit og ta plass i verden, men teksten er litt fin og passende likevel:

«Baby, you're a firework
Come on, let your colors burst
Make 'em go, "Oh, oh, oh"
You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe»

Og så trenger jeg en skikkelig selvtillitsboost på vei til jobb idag, humøret er bånn i bøtta :dance011
IMG_4326.jpeg

IMG_4324.jpeg

Last edited:
9 DPO - drømmeland :Heartpink

Tempen øker videre som er et bra tegn, men det gjorde den forrige måned også. Drømte at jeg tisset på minst 15 ulike urinstrips og alle var knallsterke streker så våknet jo opp og var overlykkelig selvfølgelig men ble fort en realitetsorientering :hilarious:

Dagens låt: Fireworks av Katy Perry
Handler vel egentlig om selvtillit og ta plass i verden, men teksten er litt fin og passende likevel:

«Baby, you're a firework
Come on, let your colors burst
Make 'em go, "Oh, oh, oh"
You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe»

Og så trenger jeg en skikkelig selvtillitsboost på vei til jobb idag :dance011
Vis vedlegget 463912
Vis vedlegget 463913
Herlig! :woot: tempen ser fin ut, håper du får positiv test snart :Heartred når tenker du å teste?

Det er jo litt godt å vite at det blir oppstart på deg snart, om det ikke klaffer denne runden. Har fremdeles et håp for deg :Heartred

11 DPO - Negativ test
Negativ test men tempen øker igjen/er stabil, det er så sykt opp og ned dette her :hilarious: Litt mensenmurringer i magen og luft, så vi får se hva som skjer men har slått meg til ro med at det ikke blir to streker denne perioden :Heartpink

IMG_4343.jpeg

Dagens låt er en klassiker: «Baby I’m yours» av artic monkeys :singing:

«Baby, I'm yours
And I'll be yours until the stars fall from the sky
Yours until the rivers all run dry
In other words, until I die«

IMG_4344.jpeg

Ny BFN test ikveld! :shifty:

Lærte idag at BFN betyr Big Fat Negative :hilarious:

Gleder meg til jeg en gang får en BFP :love017

Jeg sovnet forresten på fergen i bilen min på vei hjem fra jobb idag, og er fryktelig tørst, typisken preggers tegn, men jeg er ganske sikker på at TR kommer iløpet av helgen :meh:

Ny BFN test ikveld! :shifty:

Lærte idag at BFN betyr Big Fat Negative :hilarious:

Gleder meg til jeg en gang får en BFP :love017

Jeg sovnet forresten på fergen i bilen min på vei hjem fra jobb idag, og er fryktelig tørst, typisken preggers tegn, men jeg er ganske sikker på at TR kommer iløpet av helgen :meh:
Ah, fuck.. Skal du ta enda en ikveld? Ny imorgen iallefall!! Er det IKM på søndag?

Ah, fuck.. Skal du ta enda en ikveld? Ny imorgen iallefall!! Er det IKM på søndag?
Tar ikke flere tester idag nei, har bare to tidligtester igjen :hilarious: Er relativt uerfaren i testekjøret og TTC-gamet og er allerede ute og svømmer – har ikke engang kjøpt inn nok tester for DPO-dagene :hilarious: Så med to tester igjen så ryker nok de imorgen 12dpo (morgen og ettermiddag). Litt usikker på når IKM er, ifølge 28 dagers syklus skal TR komme imorgen, men EL var «forsinket» 2 dager, så mulig TR ikke kommer før søndag :bored: Jeg tror jo 99 % at løpet er kjørt, men blir spennende å sjekke tempen imorgen tidlig :happy:

Du tar første imorgen? På morgen eller ettermiddag/kveld? :angelic:

Back
Topp