En gang kanskje?

DPO 2 - dance baby, down the fallopian tube :Heartpink

Temperaturen øker godt og jeg føler meg bra, utålmodig men bra :happy: Koser meg med å tenke på at det kanskje er en liten zygote på vei ned egglederen :smiley-bounce012

Har kuttet ned på kaffe, 3 kopper igår (ja det er kutt for å være meg:hilarious: ), og skal prøve meg på 2 kopper idag :gen113
IMG_4247.jpeg

4 DPO - now we are talking! :woot:

Føles deilig å ha kommet opp i 4DPO, da har jeg liksom kommet et stykke opp mot testeperioden :smiley-bounce012Fremdeles positiv, men sinnsykt trøtt idag morges! Har roet ned på trening og tar godt vare på meg selv :happy::Heartpink

Prøvde å forklare hva som skjedde inni meg nå hvis det var en spire på gang til min mann, at det idag er en 8 cellers morula som er på vei inn i livmoren da den har beveget seg ned gjennom egglederen. Først sa han «Alt mulig du skal putte inn i hodet mitt» med en spøkefull tone, men så var han litt fascinert av at sædcellene måtte reise SÅ LANGT for å nå til egget :hilarious:

Stabil temperatur:
IMG_4267.jpeg

Dagens låt :dance011
IMG_4269.jpeg

4 DPO - now we are talking! :woot:

Føles deilig å ha kommet opp i 4DPO, da har jeg liksom kommet et stykke opp mot testeperioden :smiley-bounce012Fremdeles positiv, men sinnsykt trøtt idag morges! Har roet ned på trening og tar godt vare på meg selv :happy::Heartpink

Prøvde å forklare hva som skjedde inni meg nå hvis det var en spire på gang til min mann, at det idag er en 8 cellers morula som er på vei inn i livmoren da den har beveget seg ned gjennom egglederen. Først sa han «Alt mulig du skal putte inn i hodet mitt» med en spøkefull tone, men så var han litt fascinert av at sædcellene måtte reise SÅ LANGT for å nå til egget :hilarious:

Stabil temperatur:
Vis vedlegget 463499

Dagens låt :dance011
Vis vedlegget 463500
Fin graf! Håper dagene fram til første test går fort :love017

5 DPO - sykt trøtt og svak :dead:

Tempen er stabilt høy, trøttheten øker på (pga progesterone), og jeg er betydelig svakere på styrketreningen. Dette er helt vanlige symptomer i lutealfasen, og jeg spurte chat gpt om det er en biologisk hensikt med at hormonene gjør kvinner trøtt og svak i lutealfasen? Og jada, det sier han at det er, så jeg tenker jeg skal ta denne fredagskvelden og helgen med knusende ro på sofaen med gooood samvittighet :hilarious::Heartpink

IMG_4284.jpeg

IMG_4282.jpeg

Dagens låt :dummy1: https://open.spotify.com/track/1bA2ZK7CFxEMnyn1dWP2jp?si=S_mTQMx8Q4mk55AgFhdb1A&context=spotify:track:1bA2ZK7CFxEMnyn1dWP2jp

IMG_4278.jpeg

Bemerkning: kjente stikk/ømhet venstre side eggstokk/livmor om kvelden kl 23, for tidlig for implantasjon men det kan være aktivitet i corpus luteum jeg kjenner, og det er normal aktivitet hver syklus :Heartpink

Last edited:
5DPO - Feeling emotional :sorry:

Edit: Faktisk 6DPO, gått i surr her med dagene :bag:

Litt grining på morgenkvisten, sånn er det når man er i lutealfasen, men skal lage meg en fin dag likevel :happy: Er alene i hele dag, så skal en tur på shopping, innom gymmet for en rooolig styrkeøkt, gå litt på mølle, ukeshandle og hjem og lage digg middag til meg selv :happy:

Tempen er fremdeles stabil høy vil jeg si, noe nedgang men naturlig variasjon tenker jeg det er fra dag til dag, for tidlig med nedgang før IKM uansett :Heartpink

IMG_4289.jpeg

Dagens låt : Rockabye av Clean Bandit :hello2
Setter denne på full guffe hjemme nå og får opp humøret :smiley-angelic003
IMG_4290.jpeg

Last edited:

Litt grining på morgenkvisten, sånn er det når man er i lutealfasen, men skal lage meg en fin dag likevel :happy: Er alene i hele dag, så skal en tur på shopping, innom gymmet for en rooolig styrkeøkt, gå litt på mølle, ukeshandle og hjem og lage digg middag til meg selv :happy:

Tempen er fremdeles stabil høy vil jeg si, noe nedgang men naturlig variasjon tenker jeg det er fra dag til dag, for tidlig med nedsng før IKM uansett :Heartpink

Vis vedlegget 463658

Dagens låt : Rockabye Clean Bandit :hello2
Vis vedlegget 463659
Fin temp ❤️ nyyyt dagen!
Her er det kveldsvakt på programmet, gleder meg til å bli ferdig med arbeidshelg :p

Tempen er fremdeles stabil høy vil jeg si, noe nedgang men naturlig variasjon tenker jeg det er fra dag til dag, for tidlig med nedgang før IKM uansett :Heartpink

Vis vedlegget 463658

Dagens låt : Rockabye av Clean Bandit :hello2
Vis vedlegget 463659
Håper dagen din har vært fin og at du har fått landet skikkelig med god mat i magen. Er koselig med tema-sangene du legger ut. Går brått og nynner på de du legger ut :joyful:

Håper dagen din har vært fin og at du har fått landet skikkelig med god mat i magen. Er koselig med tema-sangene du legger ut. Går brått og nynner på de du legger ut :joyful:
Ja deilig dag å tusle for seg selv :happy: Alkurat kommet hjem så skal bli burger nå :joyful: Men er ikke alene likevel, eldste bonus kid ville komme til oss ikveld, og det er jo superkoselig at han vil henge med bonusmor en lørdags kveld selv om far er vekke :welcome

Veldig kjekt du liker låtene, synes det hjelper i ventetiden :joyful:

Akkurat kommet hjem så skal bli burger nå :joyful: Men er ikke alene likevel, eldste bonus kid ville komme til oss ikveld, og det er jo superkoselig at han vil henge med bonusmor en lørdags kveld selv om far er vekke :welcome
Så trivelig! Da får dere ha en kjekk kveld sammen. Menne..når brenner du første test egentlig?! :cool:

Haha! Har planlagt tirsdag 01.juli 9DPO, men tenker ikke på morgentiss?
Oooh! Det gledes!! Nå får jeg dilte etter deg spent på hva dagene og testene dine viser. Altså når jeg først starter testing så tar jeg hele dagen gjennom om jeg får sjans. Men vet av erfaring at morgentisset ikke er noe bra. Men har man selvkontroll? Nei :hilarious:

Oooh! Det gledes!! Nå får jeg dilte etter deg spent på hva dagene og testene dine viser. Altså når jeg først starter testing så tar jeg hele dagen gjennom om jeg får sjans. Men vet av erfaring at morgentisset ikke er noe bra. Men har man selvkontroll? Nei :hilarious:
Såpass ja :joyful: Jeg har bare 12 tester tidlig BP i hus så blir vel maks 2 tester om dagen her :shy: Ser jo at man følger med på stigning også så jeg bør kanskje bare teste en gang om dagen for å ha nok :nailbiting: Like greit å bare skippe morgentiss for meg og ta på jobb i 11 tiden eller hjemme i 17 tiden igjen? :pompus:

Skal følge med deg når du kommer så langt også! :Heartpink:hello2Du er vel i IKM uke 28 da?

Såpass ja :joyful: Jeg har bare 12 tester tidlig BP i hus så blir vel maks 2 tester om dagen her :shy: Ser jo at man følger med på stigning også så jeg bør kanskje bare teste en gang om dagen for å ha nok :nailbiting: Like greit å bare skippe morgentiss for meg og ta på jobb i 11 tiden eller hjemme i 17 tiden igjen? :pompus:

Skal følge med deg når du kommer så langt også! :Heartpink:hello2Du er vel i IKM uke 28 da?
Jeg har altfor mange tester denne gang :hilarious: Tror det må være 40 stk eller noe sånt. Men det er fordi jeg fikk kjøpt av billig av noen som ikke trengte de mer. Mine ettermiddags- tester har alltid vist bedre. Så gjerne lurt å ta etter jobb da? Og i lunsjen om du skal ta 2 pr dag.

Ja, nå hoppet jeg over til neste uke. Regner med å ta første test 7 eller 8 dpo. Har testet positivt tidlig før, så tenker jeg kan se noe tidlig denne gang også:cool:

Jeg har altfor mange tester denne gang :hilarious: Tror det må være 40 stk eller noe sånt. Men det er fordi jeg fikk kjøpt av billig av noen som ikke trengte de mer. Mine ettermiddags- tester har alltid vist bedre. Så gjerne lurt å ta etter jobb da? Og i lunsjen om du skal ta 2 pr dag.

Ja, nå hoppet jeg over til neste uke. Regner med å ta første test 7 eller 8 dpo. Har testet positivt tidlig før, så tenker jeg kan se noe tidlig denne gang også:cool:
Oi ja da har du iallefall nok tester :hilarious: Bra å få kjøpe de billig, jeg prøver å kjøpe minst mulig, håper jo det skal gå hver PP :shy: Da blir det nok når jeg kommer hjem fra jobb, da har jeg en grunn til å komme meg fortest mulig hjem fra jobb neste uke :joyful: Hvor lenge i forkant unngår du å drikke? Er 2 timer nok? Oi så tidlig som 7 DPO altså :love017 Duuuuu… jeg har faktisk gått i surr med dagene her, jeg er 6DPO idag, ikke 5DPO :nailbiting:

Back
Topp