Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hurra for DPO!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Koser meg med å tenke på at det kanskje er en liten zygote på vei ned egglederen 
), og skal prøve meg på 2 kopper idag 

Våknet kl 03.00 idag fordi jeg gledet meg til å ta tempen 

Fremdeles positiv, men sinnsykt trøtt idag morges! Har roet ned på trening og tar godt vare på meg selv 

Fin graf! Håper dagene fram til første test går fort4 DPO - now we are talking!
Føles deilig å ha kommet opp i 4DPO, da har jeg liksom kommet et stykke opp mot testeperiodenFremdeles positiv, men sinnsykt trøtt idag morges! Har roet ned på trening og tar godt vare på meg selv
Prøvde å forklare hva som skjedde inni meg nå hvis det var en spire på gang til min mann, at det idag er en 8 cellers morula som er på vei inn i livmoren da den har beveget seg ned gjennom egglederen. Først sa han «Alt mulig du skal putte inn i hodet mitt» med en spøkefull tone, men så var han litt fascinert av at sædcellene måtte reise SÅ LANGT for å nå til egget
Stabil temperatur:
Vis vedlegget 463499
Dagens låt
Vis vedlegget 463500

https://open.spotify.com/track/1bA2ZK7CFxEMnyn1dWP2jp?si=S_mTQMx8Q4mk55AgFhdb1A&context=spotify:track:1bA2ZK7CFxEMnyn1dWP2jp

Er alene i hele dag, så skal en tur på shopping, innom gymmet for en rooolig styrkeøkt, gå litt på mølle, ukeshandle og hjem og lage digg middag til meg selv 

Fin temp5DPO - Feeling emotional
Litt grining på morgenkvisten, sånn er det når man er i lutealfasen, men skal lage meg en fin dag likevelEr alene i hele dag, så skal en tur på shopping, innom gymmet for en rooolig styrkeøkt, gå litt på mølle, ukeshandle og hjem og lage digg middag til meg selv
Tempen er fremdeles stabil høy vil jeg si, noe nedgang men naturlig variasjon tenker jeg det er fra dag til dag, for tidlig med nedsng før IKM uansett
Vis vedlegget 463658
Dagens låt : Rockabye Clean Bandit
Setter denne på full guffe hjemme nå og får opp humøret
Vis vedlegget 463659
Håper dagen din har vært fin og at du har fått landet skikkelig med god mat i magen. Er koselig med tema-sangene du legger ut. Går brått og nynner på de du legger ut5DPO - Feeling emotional
Litt grining på morgenkvisten, sånn er det når man er i lutealfasen, men skal lage meg en fin dag likevelEr alene i hele dag, så skal en tur på shopping, innom gymmet for en rooolig styrkeøkt, gå litt på mølle, ukeshandle og hjem og lage digg middag til meg selv
Tempen er fremdeles stabil høy vil jeg si, noe nedgang men naturlig variasjon tenker jeg det er fra dag til dag, for tidlig med nedgang før IKM uansett
Vis vedlegget 463658
Dagens låt : Rockabye av Clean Bandit
Setter denne på full guffe hjemme nå og får opp humøret
Vis vedlegget 463659

Ja deilig dag å tusle for seg selvHåper dagen din har vært fin og at du har fått landet skikkelig med god mat i magen. Er koselig med tema-sangene du legger ut. Går brått og nynner på de du legger ut![]()
Alkurat kommet hjem så skal bli burger nå
Men er ikke alene likevel, eldste bonus kid ville komme til oss ikveld, og det er jo superkoselig at han vil henge med bonusmor en lørdags kveld selv om far er vekke 

Så trivelig! Da får dere ha en kjekk kveld sammen. Menne..når brenner du første test egentlig?!Akkurat kommet hjem så skal bli burger nåMen er ikke alene likevel, eldste bonus kid ville komme til oss ikveld, og det er jo superkoselig at han vil henge med bonusmor en lørdags kveld selv om far er vekke
![]()
Haha! Har planlagt tirsdag 01.juli 9DPO, men tenker ikke på morgentiss?Så trivelig! Da får dere ha en kjekk kveld sammen. Menne..når brenner du første test egentlig?!![]()
Oooh! Det gledes!! Nå får jeg dilte etter deg spent på hva dagene og testene dine viser. Altså når jeg først starter testing så tar jeg hele dagen gjennom om jeg får sjans. Men vet av erfaring at morgentisset ikke er noe bra. Men har man selvkontroll? NeiHaha! Har planlagt tirsdag 01.juli 9DPO, men tenker ikke på morgentiss?

Såpass jaOooh! Det gledes!! Nå får jeg dilte etter deg spent på hva dagene og testene dine viser. Altså når jeg først starter testing så tar jeg hele dagen gjennom om jeg får sjans. Men vet av erfaring at morgentisset ikke er noe bra. Men har man selvkontroll? Nei![]()
Jeg har bare 12 tester tidlig BP i hus så blir vel maks 2 tester om dagen her
Ser jo at man følger med på stigning også så jeg bør kanskje bare teste en gang om dagen for å ha nok
Like greit å bare skippe morgentiss for meg og ta på jobb i 11 tiden eller hjemme i 17 tiden igjen? 

Du er vel i IKM uke 28 da?Jeg har altfor mange tester denne gangSåpass jaJeg har bare 12 tester tidlig BP i hus så blir vel maks 2 tester om dagen her
Ser jo at man følger med på stigning også så jeg bør kanskje bare teste en gang om dagen for å ha nok
Like greit å bare skippe morgentiss for meg og ta på jobb i 11 tiden eller hjemme i 17 tiden igjen?
Skal følge med deg når du kommer så langt også!Du er vel i IKM uke 28 da?
Tror det må være 40 stk eller noe sånt. Men det er fordi jeg fikk kjøpt av billig av noen som ikke trengte de mer. Mine ettermiddags- tester har alltid vist bedre. Så gjerne lurt å ta etter jobb da? Og i lunsjen om du skal ta 2 pr dag.Oi ja da har du iallefall nok testerJeg har altfor mange tester denne gangTror det må være 40 stk eller noe sånt. Men det er fordi jeg fikk kjøpt av billig av noen som ikke trengte de mer. Mine ettermiddags- tester har alltid vist bedre. Så gjerne lurt å ta etter jobb da? Og i lunsjen om du skal ta 2 pr dag.
Ja, nå hoppet jeg over til neste uke. Regner med å ta første test 7 eller 8 dpo. Har testet positivt tidlig før, så tenker jeg kan se noe tidlig denne gang også![]()
Bra å få kjøpe de billig, jeg prøver å kjøpe minst mulig, håper jo det skal gå hver PP
Da blir det nok når jeg kommer hjem fra jobb, da har jeg en grunn til å komme meg fortest mulig hjem fra jobb neste uke
Hvor lenge i forkant unngår du å drikke? Er 2 timer nok? Oi så tidlig som 7 DPO altså
Duuuuu… jeg har faktisk gått i surr med dagene her, jeg er 6DPO idag, ikke 5DPO