Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

)

Fremdeles lave utslag på EL testene, men det passer egentlig helt fint siden mannens edlere væske er øremerket sædprøve imorgen for fertilitetsutredning - herregud så spent jeg er på veien videre!!! 

Spennende med temping, da! Lykke til med prøvenCD 11 - temping har startet
Jeg fikk Babyplan termometer i posten igår så idag tidlig kunne jeg begynne å tempe! Blir spennende å se fremover og bli mer kjent med kroppenFremdeles lave utslag på EL testene, men det passer egentlig helt fint siden mannens edlere væske er øremerket sædprøve imorgen for fertilitetsutredning - herregud så spent jeg er på veien videre!!!
Vis vedlegget 460726
Vis vedlegget 460727

Men alt gikk bra på Fertilitetssenteret, og vi blir satt opp på IVF kort protokoll. Skal få ny innkalling av sykepleiere når de er klar for oppstart, aaaaaaner ikke når det blir så det blir normal prøving i mellomtiden 

I første omgang var jeg glad for innkallingen men bittelitt skuffet over at vi ikke starter opp før etter sommeren. Jeg føler jeg ikke har tid å miste siden jeg er 38 år og redd for at det skal bli for sent (sånn som mange andre her inne også føler på
) Men når jeg fikk summet meg litt så er det greit sånn også, da får jeg en siste (forhåpentligvis) sommer i «frihet» (dvs barnløs
) og i god form, upåvirket av hormoner og graviditet, samt og jeg og min mann får totalt 4 naturlige prøveperioder i april, mai, juni & juli siden SA. Og vi er jo veldig glad i de naturlige PP også 

Note to self: ta EL periode med i planleggingen av sosiale happenings ved neste runde 
kose dere med middagsselskap og happy humpings senere ikveld

) så ikke hinsides mye men vi får se hvordan det gikk om 10-12 dager… 2 naturlige PP igjen før IVF 

), og måler nå 3DPO. Og det kan muligens stemme med eggløsning på søndag og ikke på fredag tross positive LH tester på fredags morgen. Jeg er ganske sikker på at jeg ble gravid på CD 16 og ikke CD14 sist jeg ble gravid, og hvis det er samme opplegg nå så tilsvarer det søndag og ikke fredag. I følge chat gpt er det mulig at egget slapp lørdag eller søndag når ELtestene er positive på fredagen
Vi la bare inn aksjer torsdag og natt til lørdag, så her burde vi kanskje tatt en runde i høyet på søndag også, men for sent å gjøre noe med nå
Tenker på da jeg kom inn på legekontoret etter SA, jeg så at han var oppriktig lei seg for meg, og han sa han håpet inderlig å få meg inn på svangerskapskontroller snart igjen
Det er så mye bedre når legene er omsorgsfulle enn så klinisk ved SA som jeg har hørt mange er dessverrre 
Jeg fant ikke ut hvordan det gjøre, fant bare disse valgmulighetene på andre tester men mulig jeg ser meg blind inni appenHvis du legger inn positiv ELtest i FF kan den ta det i betraktning også. Jeg tror søndag er sannsynlig![]()

Standard opkJeg fant ikke ut hvordan det gjøre, fant bare disse valgmulighetene på andre tester men mulig jeg ser meg blind inni appenVis vedlegget 461430